Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua!!!! Mies sanoo että se on lukenut kaikki mun kirjoittelut tänne!!!

Vierailija
30.03.2021 |

Ei kai ne jää jotenkin selaimen historiaan?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne jää.

Vierailija
2/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää mihinkään selaimen historiaan, yrittää vaan kiusata sua. Älä panikoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai ne jäävät, ja luonnollisesti myös reitittimen logeihin.

Vierailija
4/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee vaan, että kaikki Ap:n kirjoitukset on sun.

Vierailija
5/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä kirjoittelin tohon toiseen ketjuun että ero tulisi jos voittaisin lotossa oli vaan trollailua!!!

Ap

Vierailija
6/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jää mihinkään selaimen historiaan, yrittää vaan kiusata sua. Älä panikoi.

Mitäs selität?

https:// a i j a a .com/D26Pye

Vierailija
8/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää ne historiaan, ellei niitä siivoa pois. Itse joskus käyn lukemassa vanhoja ketjuja, joihin olen kommentoinut. Tuohan on miehelle vaan opettavaista. Turha siitä on noin pillastua.

Vierailija
9/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaimen historia kannattaa välillä tyhjentää.

Toisekseen, hän näkee vain, mitä olet klikannut. Ei hän voi tietää, mitkä kommentit on sun kirjoittamia.

Kolmanneksi - mistä hän noita on luumuillut? Tietääkö hän, että viestintäsalaisuus koskee sun kännykkää ja henkilökohtaista läppäriä/tablettia, ja on lainvastaista mennä vakoilemaan niiden selainhistoriaa.

Todellisuudessahan tämä aloitus on miehen laatima trolli, jonka tarkoitus on säikyttää tietotekniikasta mitään ymmärtämättömiä naisia olemaan kirjoittamatta parisuhteestaan tänne mitään. Anonyymeistä kommenteista ei kumminkaan oikeasti voi kukaan päätellä kirjoittajaa.

Vierailija
10/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne jää jos niin haluaa. Moni valehteleva muija on narahtanut juuri sitä kautta. Itsellekin kävi joskus niin, että mimmi valehteli minkä ehti, joten nussin sitä viikon ja annoin sit kenkää.

Vierailija
11/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä kirjoittelin tohon toiseen ketjuun että ero tulisi jos voittaisin lotossa oli vaan trollailua!!!

Ap

Nyt kun tiedän, että sinä tiedät, että minä tiedän sinun kirjoittavan tänne, en usko enää mitään mitä täällä sanot! T. Miehesi

Vierailija
12/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän että sivut jää historiaan mutta miten se tietää mitä oon itse kirjoittanut?

Ja kyllä se tietää!! Vai onko se vaan arvannut hyvin?? Ainakin se vaikuttaa oikeasti olevan vihainen.

Vierailija
13/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän että sivut jää historiaan mutta miten se tietää mitä oon itse kirjoittanut?

Ja kyllä se tietää!! Vai onko se vaan arvannut hyvin?? Ainakin se vaikuttaa oikeasti olevan vihainen.

No eikä tiedä. Selainhistoriassa nåkee, mitä olet klikannut, muttei näe, minkä/mihin olet kommentoinut.

Lopeta jo trollaaminen.

Vierailija
14/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisekseen, hän näkee vain, mitä olet klikannut. Ei hän voi tietää, mitkä kommentit on sun kirjoittamia.

Totta kai tietää. Viestiä kirjoittaessa näkyy sivuhistoriassa tai reitittimen logissa "#comment-form" loppuinen linkki, ja viestin postaamisen jälkeen "#comment-<viestin numero>" loppuinen linkki.

Vierailija
15/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä tiedä. Selainhistoriassa nåkee, mitä olet klikannut, muttei näe, minkä/mihin olet kommentoinut.

Lopeta jo trollaaminen.

Vastasin jo ylempänä, olet täysin väärässä.

Vierailija
16/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaimen historia kannattaa välillä tyhjentää.

Kolmanneksi - mistä hän noita on luumuillut? Tietääkö hän, että viestintäsalaisuus koskee sun kännykkää ja henkilökohtaista läppäriä/tablettia, ja on lainvastaista mennä vakoilemaan niiden selainhistoriaa.

Todellisuudessahan tämä aloitus on miehen laatima trolli, jonka tarkoitus on säikyttää tietotekniikasta mitään ymmärtämättömiä naisia olemaan kirjoittamatta parisuhteestaan tänne mitään. Anonyymeistä kommenteista ei kumminkaan oikeasti voi kukaan päätellä kirjoittajaa.

Aamen. Yksi aika hyvä miesten trollien tunnistusmerkki on paniikkia teeskentelevä huutomerkkien ja kysymysmerkkien lateleminen, kas näin !!!!

Vierailija
17/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempaa minulla. Tiedän, että minuun ihastunut mies on stalkannut kirjoituksiaani eräästä paikasta(jäi kiinni kun kertoi jutun josta olen puhunut vain siellä) ja tokihan olen sinne kirjoitellut myös miten on tuota inkontinenssivaivaa, vähän psyykekin prakaa, alapää ajoittain tunnoton hermovian takia, peräsuolen laskeumat ja muutkin laskeumat. Suhteellisen noloja juttuja siis. Siis ihan normaalin kirjoittelun lisäksi. Käytän nimimerkkiä, jonka tuo on tunnistanut. 

Vierailija
18/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo trollaaminen.

Vastasin jo ylempänä, olet täysin väärässä.

Joo en ole väärässä, jokainen voi itse katsoa. Löytyy selaimen oikeasta yläkulmasta kolmen pisteen alta-> historia. Siitä klikkaamalla jokainen voi itse todeta, että listassa on kaikki avatut aloitukset ihan riippumatta ja samalla lailla, onko niihin kirjoittanut jotain vai ei ole. Toki jos jossain ketjussa on pitkään,siihen menee useampi linkki, muttei niistä näe, onko sinne kirjoittanut jonkun nimenomaisen kommentin vai ei.

Vierailija
19/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan hakutoiminto on niin paska, että itse käytän pelkästään selaushistoriaa löytääkseni ketjut, joihin olen kirjoittanut. Ja tosiaan löytyy myös helposti se oma kommentti sitä kautta, jos vaikka haluaa tarkistaa paljonko peukkuja on saanut.

Eli kyllä ne tietenkin jää ja on helposti löydettävissä. Olettaen että selaimessa on sellaiset asetukset, että selaushistoriaa ylipäänsä tallennetaan.

Vierailija
20/52 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaimeen ei taatusti jää mitään yksittäisiä viestejä talteen. Ei vaikka kuinka yrittäisi.

Miten te jaksatte vouhkata ihan älyttömistä jutuista joissa ei päätä eikä häntäpäätä?