Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOisat aurinkoiseen sunnuntaihin***

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuista ässistä ja siitä isosta OO:sta.

Minulta kun tuo orgasmi nautinto on johonkin kadonnut ja sitä ollaan etsitty enemmän ja vähemmän aktiivisesti jo muutama kuukausi. Kun maha on jo tosiaan niin iso, ettei mies tossa (mahan) päällä enää pysy niin tää mun Takuu-Orgasmi-Asento on siis pannassa. Eilen sitten kiipesin (siis tosiaan kiipesin, ähisin ja puhisin, tosi eroottista) ukon päälle ja mahan asettelun jälkeen alkoi jo vähän tuntumaan, että hitsi josko se sieltä löytyisi sittenkin...

Vähän aikaa nautiskelin tunteesta kunnes pääni teki tepposet ja aloin miettiä että mitä sitten jos oikiasti saan jonkun jättiorgasmin ja rojahdan ukon päälle niin sehän tukehtuu heti oitis! Heti tämän (hupaisan?) ajatuksen jälkeen kävi mielessä että, niin tai jos jalasta alkaa vetämään suonta tai käsi katkeaa niin taas on ukolta henki pois..

No ei tullut orgasmia, mutta naurettiin kyllä tunti hommien jälkeen näitä mun ajatuksia...=D Sitten yritin vakuutella ukolle ettei seksi mitään oikiasti käynnistäkkään, mutta ukon mielestä ihan varmasti käynnistää jos sitä tarpeeksi (kokoajan?) hmm...tekee?..

..huoh..jos taas kävis syömässä ja tulis sitten taas uuestaan häiriköimään.. Oon muuten varmaan yksikseni täällä loppuajan (tänään en oo synnyttäny ees vessassa!?!) joten mun täytyy varmaan rekisteröityä jollain toisellakin nickillä niin ei oo sitten niin yksinäistä täällä...

keru & naatti 37+6(?)

Vierailija
22/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinä se lyhyisyydessään. Huomenna Synnytystapa-arvio ja tänään tuumasin miehelle, että voisin lyödä vaikka vetoa niin saadaan huomenna aika yliaikaiskontrolliin. Terveydenhoitaja kyllä kehoitti painottamaan lääkärille että mua pelottaa mahdollinen viisi kiloisen vauvan synnyttäminen alakautta.

Eilen illalla juuri ennen nukkumaan menoa tuntui ensimmäisen kerran selkeää polttavaa tunnetta alakerrassa + alavatsaa poltteli. Luultavasti vauva painoi enenmmän alakertaan. Tuumasin sitten miehelle, että niinköhän tämä synnytys tästä vielä itsellään käynnistyisi. Siis tarkoitin että joskus lähi aikoina, tulevalla viikolla. Mies (minun mielestäni) tosissaan tuumasi:" En kyllä tänä yönä jaksa lähteä minnekään, jos vaikka pidättelisit sitä niin jos sitten huomenna." Jos mies olisi ollut käsivarren mitan päässä niin olisin tirvassu. On se onni, että näin loppu metreillä mullekin selvisi että MIEHEN tuntemusten mukaan sitä sairaalaan lähdetään. Mennään jos MIES jaksaa. pitää jättää kaupungilla rimputtelut jos ne vie mehut kokonaan.

Ja alko himosta. Eilen olisi mennyt kokonainen viskipullo ja puolikas kartonki tupakkaa. Nyt kun käyrät alkavat taas asettua niin tupakan himo alkaa hellittää mutta se viski maistuisi vieläkin.

Ode jaksamista öiden kanssa. Meillä kanssa poika siirtyy yöllä meidän viereen nukkumaan. Viime aikoina onneksi vasta aamummalla saa sentään alku yön nukuttua. toivottavasti teilläkin yöt helpottavat pian,eikös teidän neiti vasta siirtynyt omaan huoneeseen? Ehkä nyt on menossa totuttelu-kausi omaan huoneeseen.

pubu ja Unski rv39+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tossa tarkotin että mahan asettelun jälkeen alkoi tuntumaan että josko se orgasmi sieltä löytyisi, nyt se kuulostaa siltä että multa on kadonnu mahan alle koko reikä!!

*nauraa maha" kippurassa" ja kipittää vessaan*

Vierailija
24/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea jälleen kerran uusille elovauvoille =)

Ja toivotaan LEM että olet päässyt nyt tositoimiin, kuten kaikki muutkin joilla merkit sinne suuntaan osoittaa. Täällä ei mitään viittauksia siihen suuntaan :(

APPIvanhemmat on mulla oikein mukavat. Anopista olen täällä välillä jutellutkin miten hän auttaa meitä esim. lasten hoidossa tai kuten keräs mustaviinimarjoja meidän pensaista niin paljon että nyt on mehua pakkasessa lähes 20L. Appiukko on kans ihana savolaisukko, oikein ihana persoona. Häntä tosin nähdään harvemmin ja appiukolla on uusperhe jossa nuorin lapsi on samanikäinen kuin meidän esikoinen. Omat vanhemmat asuu kans onneks vähän kauempana. Mut välit ihan ok.

Jamssalle savun hajusta, täälläkin hais yöllä ja aamulla tosi voimakas savun haju ja me asutaan vielä helsingistä 50 km pohjoiseen.

Eilen tuli saunottua ja siivottua, seksi jäi väliin. Mulla alkaa noi paikat olemaan niin rikkinäisiä et on vaikea löytää edes kunnon asentoa jossa hommat sujuis.. Jos ei muuta vaivaa tule niin alkaa sit pakarat kramppaamaan kesken puuhan ;)

Meillä mies on onneksi se aamuvirkku. Koko kesälomansa ajan heräs kuopuksen kanssa (yhtenä aamuna mä nousin) aamuisin ja viikonloput nousee kans. Hän tykkää ottaa mielummin sit päiväunet jossain vaiheessa ja kyllähän se mulle sopii.Tosin vaikka mä nousin tänään klo 10 niin silti on vähän nuutunu olo. Nuorimmainen heräsi kahteen otteeseen ja vaikka en ite noussu häntä rauhottelemaan (ukko kun vähän ketterämmin pääsee sängystä ylös) niin unen saaminen takaisin on vaikeaa. Iltaisin en myöskään meinaa saada unta, ehkä sen takia kun nukun niin pitkään tai sit se on tuo närästys mikä vaivaa 24/7. Sen takia ei mulle ole ruokakaan kovin maistunut kun koko ajan ajattelee minkälaisen närästyksen saa vaan aikaseks...

JUOMISEN himoista: kuiva kuohuviini tai sit FIZZin kuiva karpalosiideri tekis kyllä poikaa... Olueksi mulle on kelvannu ihan hyvin alkoholiton Nikolai. Odotan myös sitä et pääsee ruuan kanssa nauttimaan pari lasia hyvää viiniä ;)

Pojalla alkaa tiistaina eskari joten toivotaan nyt et vauva syntyis vasta sen jälkeen kun ei aiemmin älynny syntyä. Olis kuitenkin niin kiva päästä viemään poitsua ekalle eskaripäivälle. Esikoinen aloittaa sit samaan aikaan alakoulun (noinko se nykyään sanottiin, ettei enää ala-aste?) viimeisen luokan, niin se aika vaan menee!!

Peeveli rv 39+2

Vierailija
25/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerutus:

Eilen sitten kiipesin (siis tosiaan kiipesin, ähisin ja puhisin, tosi eroottista) ukon päälle ja mahan asettelun jälkeen alkoi jo vähän tuntumaan, että hitsi josko se sieltä löytyisi sittenkin...

Hih, tuo kuulosti just samalle kun meidän viimekertainen kokemus =D Meillä tosin lopputulos oli toivottu (eikä jääny yhteen) ;o)

Vierailija
26/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahistaa. Siivous kokeiltu, skävelylenkkikin tehty (supisti vallan mainiosti kävellessä, mutta kun pysähtyi, loppui kun seinään), sleivoin pullaa juuri ja saunan vuoro olisi sitten illalla kun ei eilen ehditty. Kaiken maailman s-juttuja olisi vielä, shoppailu täytynee hoitaa huomenissa...Iholle en miestä tällä hetkellä halua, seura ei vois vähempää kiinnostaa (ollaan me oikeasti joskus onnellisiakin... ;p). Ei tää asukki vaan ymmärrä että äiteen hermo on jo aika tiukalla ja haluaisi jo kuumeisesti tutustua uuteen perheenjäseneen. Nytkin vaan pyllistää mulle.

Poika oli kummin luona yökylässä, ois ollu erinomainen mahdollisuus lähteä helposti synnyttämään. Mutta täällä sitä ollaan edelleen.

Appivanhemmista ollut puhetta. Mulle on kanssa siunaantunut oikein mukavat. Tosin ekaa kertaa silloin tulevaa appea tavattaessa hän totesi minun kieltäydyttyä ruoasta että no kyllähän sinä aika pulskassa kunnossa oletkin...(silloin olin tätä hetkeä vajaa 20 kg kevyempi...hoikassa kunnosssa siis). Itsellään hänellä on valtava " kaljamaha" , vatsoja ollaan verrattu tässä matkan varrella...Anoppi lupasi keittää mehut meille, viinimarjat on laitettu pakastimeen sitä hetkeä odottelemaan.

Tiistaina olisi neuvola, ajat oli aika tiukilla mutta lupasivat ottaa johonkin väliin. Äitipolille sitten perjantaina jos ei ennen sitä ole vauva syntynyt. Alkaa olla pinna tiukilla vielä naapureitten ja muitten kommenteille; vieläkö sinä olet kotona, onpas sinulla TODELLA iso vatsa, et ole vielä räjähtänyt, näytät siltä että räjähtäisit kohta ym. Varmaan ootte jotkut muutkin kuulleet näitä tosi lohduttavia kommentteja, minkäs teet kun ei kerta kaikkiaan voi asialle minkään ettei tämä tulokas hoksaa tulla ulos.

Hannelin tapaan olen myös joutunut synnyttämään vain wc:n puolella, takamus hellänä taasen...

Kerätään nyt oikein porukalla supistuksia ja lähdetään ensi yönä joukolla synnyttämään, sovitaanko näin?!

Muumu 40+3? (esikoinen oli ollu jo viikon vanha näillä lukemilla...byhyy)

Vierailija
27/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä hersyy huumorikin näköjään....Mahaan ihan sattuu tuo nauraminen...:)))))

Vierailija
28/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kun luulin et selviin ilman raskausarpia niin paskat!!! ja tuli vielä tohon somasti navan ympärille :D on aika hassun näköstä,mä eka ihmettelin onko ihottumaa mut peilailin erisuunnista niin kyllä sen näkee et revenny on...byääääää,hyvästi napapaidat..:' D

onkos muille tullu? esikoisenkaa mulla molemmat perskannikat tuli täyteen noita hiivatin arpia..

nyt on siivous ässä hoidettu kyllä se on vaikeeta,ihan alko vitjattaa ku ei mikään meinaa onnistua..onnex oma muru autto.

nyt pikku levot ja sitten suureen koitokseen,sinne synttäreille,mies sanoiki et pitäs tehä kyltti kaulaan:' joo,masu on söpö vaikka se ei tunnu siltä ja sitten laskaeetuaika on 2 viikon päästä ja on tulossa mitä luultavammin tyttö :D' että näin,mut tuun taas kun joudan ;)

k.h.p

Vierailija
29/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan kirjottaa..xD

Vierailija
30/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ykskaks,

-maha meni sekaisin

-vauva tippui johonkin polviin (pissattaa kokoajan)

-pikkuhousut kastuivat (en tiedä mistä..)

-alkoi irrota limatulppaa.

viime yönä oli kyllä maha kipeä, ja silloin kaks viikkoa sitten nlalääkäri totesi kohdunsuun olevan pehmeä..mutta... EN MÄ VIELÄ HALUA SYNNYTTÄÄ!!ukkokin on pellolla..(seuraavat kaksi viikkoa..)

Mistä tietää tihkuuko lapsivettä? (rupesi pelottamaan..)

Kauanko limatulpan näyttäytymisestä on noin keskimäärin mennyt synnytyseen, viikko?

*loikkii seinille*

Vierailija
31/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERUTUS: Mä olen kuullut limatulpasta kaikkea mahdollista. Itsellä se on tullut kaksi kertaa vasta synnytyssalissa ja sitten on tuttuja, joilla limatulppa on tullut jo pari-kolme viikkoa ennen synnytystä.

Jos nyt jotain kovin valuu niin ehkä kantsii lähteä näytille. Lapsiveden pitäisi kai olla hieman vaaleanpunaista??? Mutta joo, mitäs mä tiedän kun mulla sekin on mennyt vasta synnytyssalissa.

Mäkin mietin tässä nyt kuumeisesti, että josko soittaisi sairaalaan. Vauva on ollut niin hiljaa jo muutaman päivän ajan.

Sitten se O: multa on se kadoksissa myös. Näinä pitkinä loppupäivinä olis kiva puuhastella jotain ;D, mutta ilman O:ta ei kyllä kauheesti kiinnosta. Mihin lie kadonnut mahan poimuihin :(

Jamssa

Vierailija
32/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea siis ainakin Miille, Syrixille ja Pumpulille vaaleansinisistä nyyteitä sekä Mantselle ja Villalle vaaleanpunaisista nyyteistä!

Moni tuntuu olevan jo 40+ olioita, joten toivottavasti tsuppailut tavoittaisivat eteenkin teidät. Olo on varmasti TUKALA kuten tila on tullut kuvatuksi monin eri sanoin :) siis rynnistäkää synnyttymään minä odottelen uusia eloilmoituksia!

Me käytimme Nekkua Puuhamaassa perjantaina - olikohan kesän nuorin kävijä (11päivää)? Vähän mietittiin voiko sen kaa lähteä, mutta hyvin meni. Vaunuissa uni maistui. Pullo desinfiointi ainetta oli mukana, jotta käsiä sai puhdistettua tarpeen tullen. Isommille lapsille kun oli lupailtu puuhapäivää eikä mies halunnut lähteä sinne yksin kolmen lapsen kaa niin me lähdimme Nekkusen kaa mukaan. Käväisipä Nekku ajelemassa junallakin!

No nyt yritettään pysyä kotona ristiäisiin asti. Keskiviikkona th kävi meillä: syntymäpaino oli saavutettu ja kaikki oli kunnossa,joten rohkenimme siis vähän reissatakin.

t Kretu ja Nekku 13pv

Vierailija
33/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerutus; oma kokemukseni tuosta limatulpasta on, että ekasta lähti kotona kun synnytyssupparit olivat käynnissä ja sitten lähdettiinkin jo synnärille, tokasta tulppa (verinen) tuli ulos 2 tai 3 päivää ennen synnytystä. Nyt olen kovasti yrittänyt sitä metsästää jotta voisin saada pientä tietoa että tositoimet olis edes lähellä...Mutta ei ole näkynyt vielä:(

Täälä kans toi O ollu jo jonkin aikaa kadoksissa, joten ei pahemmin kiinnosta se puoli:::

Mitäs täälä vielä oli aiheita-(miettii päänsä puhki mut kun ei muista ni ei muista)

raskausviikot 40+1

Vierailija
34/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten osaatteko vastata kun askarruttaa tämmöinen (Asiaan!!!:) et jos monta päivää supistelee kipeestikkin mutta ei vaan supistukset muutu säännöllisiksi, niin voiko näin monisynnyttäneellä aueta sitten pikkuhiljaa näiden supistusten avulla paikat niin, että kun vauva sitten tosiaan päättää syntyä, kaikki tapahtuu niin nopeasti että suunnilleen syöksyy ulos vauva ja ei kerkeis sairaalaankaan!!!???? Onko tää nyt mun oman pään kehittämiä pelkoja kun tämmöstä alkanu miettimään, vai voisko olla järkevä käydä kattomassa kohdunsuun tilanne mikäli menee vielä paljonki yliajan ja supistelee kuiteski välillä hyvinki kipeesti?? Kertokaa te, joilla ollu tilanne täntyyppinen tai ketkä nyt osaa sanoa jotain. En haluais joutua tilanteeseen, että vauva syntyy yhtäkkiä käsiin...Mieskin joutuu tiistaina meneen lomilta töihin mikäli tää ei synny ennen sitä ja ollaan tytön kaa päivät kaksin kotona. Menee kuiteski joku reilu tunti kun miehen hälyytän kotio töistä, siihen ku olen sairaalassa.

Vierailija
35/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tulikin tosi tarpeeseen, kun nyt sitten vuorostaan me ukkokullan kanssa ollaan heitetty ei niin mukavaa läppää. Juupajuu ja kuka se aina riidan aikana joutuu yksinhuoltajaksi... Oikeesti ihan joka kerta seitä sitten mies sulkeutuu jonnekin ja jos on useamman päivän kränä niin siinäpä sitten poikakin näkee isäänsä todella vähän. Tänään minäkin sulkeuduin huoneeseen, mutta tajusin, että mies oli tehnyt sen jo ennen minua ja olin pahasti myöhässä. Eihän poika tajuaisi, miksi äiti ja isi on suljettujen ovien takana eikä mies ollut näkemässä tempaustani. Onneksi tuo poika sitten oli kultainen eikä aiheuttanut harmaita hiuksia tekemällä kaikkea mahdollista kiellettyä vaan meillä oli oikein laatuaikaa yhdessä. Meinaan aina tunnun olevani liian väsynyt tekemään yhtikäs mitään.

no joo, Jamssa sitä liikkeiden vähyydestä mainitsi ja minulla taas tänään todella hiljainen päivä menossa. Ehkä tuon kiukkuni kanssa en ole oikein pystynyt keskittymään mahaani ja pojun kanssa on tullut temmellettyä myöskin. Tässä nyt iltasella vielä odotan kunnon jumppatuokiota tai alan huolestua.

Ode kyseli selällä nukkumisesta ja täällä samoin kuin Picapicalla tuo nukkuminen onnistuu. Siis jos on unissaan selälle kellahtanut. Siit kun herää, huomaa, että kaipa olisi parempi vaan kyljelle valua. Olen niin mahalla nukkuja, että oikein kaipaan taas sitä ihanuutta.

Nistä ässistä, niin meikäläisen paikat olleet ihan julmetun kipeenä jo ikuisuuden ja yksi niistä on valitettavasti osaltani pois. Voi, kun palautuisikin nopsasti!!! Mieheltähän se ei siis ole ollut pois... Saunaankaan en ole jaksannut raahautua, kun muutenkin läkähdyttävää, joten siivous jäisi jäljelle eikä sekään ole innostanut. taidanpa minä kokeilla ihan ilman niitä kuuluisia. Eipä tuon kyllä vielä tarvis syntyä, kun en ole keskustelemassakaan käynyt.

Neeuskan olotila kuulostaa juuri siltä, että voitaisiin kohtapuolin saada taas vauvauutisia ;)

Piti laittaa, että ekan synnytys mulla käynnistyi vesien menolla. Limatulpasta ja supistuksista ei ollut tietoakaan. Vasta useamman tunnin valumisen jälkeen alkoivat supistukset pikkuhiljaa. Katsotaan, miten tässä nyt käy.

Heipat

Air 37+1 ja pojuli 12/04

Vierailija
36/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ne mammat loppuvaiheessa kirjottelee, kaikilla kaamee viinanhimo ja orgasmit hukassa (niin myös täällä :))..... Heh, sitten kun taas voidaan nautiskella kunnolla tuota alkomahoolia ni voitaski vetää nettikännit vai kuinka, katotaan kuka tippuu viimesenä koneen edestä :).

KERUTUS taitaa päästä tosihommiin, siltä tuo minusta kuulosti!

Mie en lähde tänäkään yönä, tosin taitaa tulla taas yks vessa keikka kun ei ole maha toiminu vieläs tänään.... Jos sitä kivunlievitykseksi sitten naukkailis yhden siiterin....

LIMATULPPAjuttua: esikoisen kohdalla se oli ihan selkee klöntsä, semmonen kellertävä hyytelö, mutta nyt tänään alako tulla semmosta kirkasta ja venyvää.. en tiedä onko tulppaa vaiko valkovuotoo mulla kun tuota valkovuotoo on ollu tässäkin raskaudessa ihan hirveesti, mutta se on ollu semmosta valkosta tahnaa lähinnä.... jäädään tutkailemaan tilannetta... ja minähän en voi olla ilman pikkuhousunsuojia, niin paljon eritettä tulee kokoajan, ja nytten te siellä kiittelette minua tästäkin valaisevasta tarinasta!

MIES muuten totes että jos sairaalakassista häviää vielä yksikin herkkupaketti ni hän takavarikoi mun herkut ja lompakon..... no tänään yritetään varasta huijata pantteripussilla....

hanneli *joka on alkanu epäillä omaa ihmisyyttään, ihan ku miula kasvas nenän paikalla kärsä.......*

Vierailija
37/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt synnyttänyt vessassa kolme kertaa ja kävellyt kokoajan jalat levällään etei vauvan pää kolisisi turhaan polviin..

Pitäisi ehkä pikkuhiljaa miettiä sitä sairaalakassin sisältöä...

Voiko vielä kuitenkin naia naksauttaa?:)jäi kaivelemaan se melkein löydetty OO. Vai onko pikkusella sitten silmät ja korvat täynnä tavaraa kun tulppakin kerran puuttuu...

*poistuu taas loikkimaan seinille...*

Vierailija
38/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taas uusille elovauvoille tsemppiä synnyttämään lähteville (Kerutus ilmeisesti ainakin). Vaan moni on jo yliajalla - ihmekös tuo kun itsekin loppukuisena aloitan pian viimeisen (tai kolmanneksi viimeisen) raskausviikon.

RINTOJEN VUOTAMINEN/IMETYS: tästä taisi joku jo synnyttänyt kysellä, eli miten menetellä jos rinnat on menneet verille imetyksen alkaessa. Mulla kävi näin viimeksi toisen rinnan kohdalla. Tein niin, että lypsin käsin sitä veristä maitoa lavuaariin ja imetin toisesta rinnasta. Parissa päivässä haava parani. Bepanthenia kantsii ottaa mukaan synnärille em. varalta, kun sitähän voi vauvakin vaikka lupsuttaa. Niin ja ei kai pieni verimäärä ole pahasta, isommasta vuodosta taitaa olla oksennusvaara?

On teillä ollut tänään jutut, pisti vähän kyllä naurattamaan :D Mistä tuli mieleen, että täälläkin on kokeiltu kolmea ässää. Ensin aamulla sauna, päivällä seksi ja nyt iltamyöhäsellä päätin, että no pitäähän se sitten vielä imuroida, niin tulee kaikki keinot käyttöön :) Masua jomottaakin aika kiitettäväksi, tosin lepo on onneksi auttanut.

Vaan arvaatkas mitä? Mä sain mun lopputyöni valmiiksi - tai ainakaan en aio sitä enää sen enempää rustailla. Ihan mahtava fiilis, kun takana on n. 5 vuotta puurtamista ja sivujakin työhön on kertynyt liki 250... Huomenna käyn vielä töissä ja sitten keskityn tähän loppuodotukseen. Heh, ei ole ainakaan aika käynyt pitkäksi.

Että näin täällä. Illan jatkoja kaikille!

Kerttukasperi ja Onni rv38+5

Vierailija
39/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla ihan sanomaan, että valtavan reippaita naisia täällä -oikein tosi naisia. Mulla itellä ei ole olleet ässät eikä oot mielessä piiiiitkäään aikaan, sen verran rujo olo on ollut. Miehestä on nyt vähän pitänyt pitää huolta mutta that`s it.

Täällä on monta potentiaalia lähtijää tänään. Mulla ei muuta oiretta, kun menkkaolo palasi ja maha on ollut toista tuntia ihan pinkelinä.

Kärkyn täällä siis taas huomenna. Öitä ja lempeää synnytystä lähtijöille!

Vierailija
40/42 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella upea suoritus tuo lopputyön valmiiksi saattaminen ja vielä näin viime metreillä!

Hmm...taidankin mennä ottamaan jätskipuikon kunniaksesi (minulla ne syyt ei koskaan lopu nääs)

t.tuuli