En jaksa peseytyä enkä pestä vaatteitani, voinko mennä töihin?
Olen niin uupunut etten jaksa käydä suihkussa, pestä hampaitani enkä vaatteitani. Haisen varmaan aika kauhealle. Usein en jaksa edes pukeutua.
Onko ok lähteä töihin?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Voit. Mene vaan. Olet jo siinä pisteessä, että tuosta on erittäin lyhyt matka erittäin pitkälle sairauslomalle. Mitä sitä enää esittämään kykenevämpää kuin on. Päästä irti.
Ei mulla ole työpaikkaa.
Lämpimällä ilmalla on mukava mennä alastomana töihin.
Vierailija kirjoitti:
Lämpimällä ilmalla on mukava mennä alastomana töihin.
Veikkaan että ihan viimeistään junasta mut haettaisiin pois.
Tottakai voit. Ei silti tartte ihmetellä, kun muut karttaa sua. Kyllä ne työt voi huonojen hampaidenkin kanssa hoitaa.
Mut joo, aikamoinen tekosyy olla menemättä töihin, että ei jaksa hampaita harjata.
Mene lääkäriin. Olet uupunut. Kaputt.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voit. Ei silti tartte ihmetellä, kun muut karttaa sua. Kyllä ne työt voi huonojen hampaidenkin kanssa hoitaa.
Mut joo, aikamoinen tekosyy olla menemättä töihin, että ei jaksa hampaita harjata.
En jaksa pestä käsiänikään. En edes kakkaamisen jälkeen. Sopisin varmaan vaikka ravintola-alalle, vai mitä?
Yleensä jaksaa, kun on pakko. Eli jos saisit töitä, niin tuskin peseytymättä sinne menisit.
Vierailija kirjoitti:
Mene lääkäriin. Olet uupunut. Kaputt.
En mä oikeasti jaksa mennä minnekään. Edes lääkäriin. Makaan vain sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä jaksaa, kun on pakko. Eli jos saisit töitä, niin tuskin peseytymättä sinne menisit.
Olin noin 20v töissä ja voin kertoa että vaikka oli pakko, en jaksanut.
On paljon ammatteja missä tuollaisilla ei ole juuri merkitystä. Esim. viemärisukeltaja.
Otat vain itseäsi niskasta kiinni ja menet sinne suihkuun. HETI! Ei mitään selittelyjä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit. Mene vaan. Olet jo siinä pisteessä, että tuosta on erittäin lyhyt matka erittäin pitkälle sairauslomalle. Mitä sitä enää esittämään kykenevämpää kuin on. Päästä irti.
Ei mulla ole työpaikkaa.
Ilmankos et jaksa pitää itsestäsi huolta.
Vierailija kirjoitti:
Otat vain itseäsi niskasta kiinni ja menet sinne suihkuun. HETI! Ei mitään selittelyjä nyt.
Kokeilin. Otin itseäni niskasta kiinni. Painan noin 90kg eikä mitään tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli kyse kuule tosi paljon muustakin kuin hampaiden pesusta. Mene sinä hammaslääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
On paljon ammatteja missä tuollaisilla ei ole juuri merkitystä. Esim. viemärisukeltaja.
Mitä hittoa sä selität?!
Ei ole ok mennä. Olisi tärkeää että voit levätä tarpeeksi ja saada uupumuksen pois. Sitten sujuu ehkä vaatteiden pesu helpommin ja suihku. Köyhiltä kielsivät jo sähkön ja veden käytön, ruoan, asumisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin. Otin itseäni niskasta kiinni. Painan noin 90kg eikä mitään tapahtunut.
No ei se toimikaan, ellei mene sinne suihkuun...
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin jäin pois töistä voin kertoa että mäkin välttelin muita. En jaksa olla sosiaalinen.