Kuinka saada vahvistettua tekstiä kännykällä? Tässä ratkaisu...
Nämä merkit pitää laittaa aivan peräkkäin, mutta mä laitan väliä näitten merkkien väliin nyt, jotta näette nämä merkit. Tekstin ympärillekään ei tarvitse laittaa väliä näistä merkeistä:
< s t r o n g > (tähän vahvistettava teksti)
< / s t r o n g >
Siis kaikki noi yhteen pötköön. Testatkaa vaikka tähän alle.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
< s t r o n g > (tähän vahvistettava teksti)< / s t r o n g >
Sanoin kaikki yhteen. Ei mitään välejä kirjaimien ja merkkien väliin.
Vierailija kirjoitti:
(tähän vahvistettava teksti)
Juuri noin. Kannattaa laittaa ylös muistiin tämä. Noi sulut eivät kuulu vahvistuksen merkkeihin.
Siis pois nämä ( ).
Helpommalla pääsee kun korostaa hiirellä haluamansa sanan ja painaa tota B kirjainta kommenttiboksissa...
Tai I:tä niin Italics
Vierailija kirjoitti:
Helpommalla pääsee kun korostaa hiirellä haluamansa sanan ja painaa tota B kirjainta kommenttiboksissa...
Kännykälläkö?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä? Puhuin kännykällä tehtävästä.
En tietokoneella tehtävästä.
Muistan joskus joidenkin miettineen kuinka tämä juttu tehdään kännykällä ja vähän aikaa sitten itse snaijasin tämän jutun.
Löysin tämän siten että kommentoin erään kommenttia, jossa on vahvistettua tekstiä ja otin ylös ne merkit jotka näkyy kun on kommentoimassa toisen kommenttia, jossa on vahvistettua tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Muahhhaa
Tämä sama aloitti jo aamulla toisessa ketjussa tuon ammumisen, huoh!
Kokeilkaa vaikka lauseidenkin kanssa, että yksi sana on vain vahvistettuna. Tähän ketjuun voi vapaasti testailla.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Oleppa hyvä!
On jotenkin kiva olla hyödyksikin 😊
< s t r o n g > (tähän vahvistettava teksti)< / s t r o n g >