Kittilässä jo kolme karanteeninrikkojaa
Kommentit (11)
Miksi ne menee edes testiin jos ei halua noudattaa karanteenia? Ei testaus ole pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne menee edes testiin jos ei halua noudattaa karanteenia? Ei testaus ole pakollista.
Karanteenissa oleva on altistunut. Siihenhän ei voi itse vaikuttaa. Jos on positiivinen niin se on eristyksissä sitten.
Tuo karanteenissa olo on kyllä turhauttavaa ja ymmärrän sen rikkojia täysin. Kukaan ei kerro kuka on se positiivinen ollut. Määrätään vain, että pitää pysyä kotona.
Kannattaa välttää koko aluetta. Myös tulevaisuudessa.
Lähettäkää meille rahaa tai me tapetaan meidän huskyt!
Juurikin näin! Rahaa tänne ja sassiin, stana!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karanteenissa oleva on altistunut. Siihenhän ei voi itse vaikuttaa. Jos on positiivinen niin se on eristyksissä sitten.
Tuo karanteenissa olo on kyllä turhauttavaa ja ymmärrän sen rikkojia täysin. Kukaan ei kerro kuka on se positiivinen ollut. Määrätään vain, että pitää pysyä kotona.
Nämä rikkojat oli jo positiivisiksi todettuja.
Itse asiassa kyse siis eristyksen rikkomisesta eikä karanteenista.
"Poliisi epäilee kolmea koronapotilasta terveydensuojelurikkomuksesta Tunturi-Lapin alueella"
Mutta nämä kyseiset tapaukset on testattu positiivisiksi, ei pelkästään altistunut.
Vierailija kirjoitti:
Sesonkityöntekijöitä etelästä
Sulla varmaan on lähde tälle väittämälle?
Toivottavasti heitetään kaikki kolme samaan putkaan erityksiin.
Kausityöläiset pelkäävät jäävänsä palkatta ja menevät töihin tartunnasta huolimatta?