Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyhmin selitys vieraissa käyneeltä mieheltä?

Vierailija
13.08.2006 |

luin tuota yhtä ketjua ja alkoi kiinnostamaan että mitäs kaikkea ne miehet keksiikään,ja miksei naisetkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halunnut järkyttää minun mielenterveyttäni

Vierailija
2/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä onko tää sinällään selitys, mut serkun mies lähti viemään roskat tai vuokraa leffaa ja tuli kotiin seuraavana aamuna...ja tämä toistui usein...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei halunnut loukata tätä naista (sitä kenen kanssa petti) , koska nainen oli ihastunut häneen. Jos hän olisi kieltäytynyt syrjähypystä, olisi hän loukannut tätä naista. Loogista eikö totta.

Vierailija
4/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ettei halunnut loukata tätä naista (sitä kenen kanssa petti) , koska nainen oli ihastunut häneen. Jos hän olisi kieltäytynyt syrjähypystä, olisi hän loukannut tätä naista. Loogista eikö totta.

Vierailija
5/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa olin kihloissa. Selitys: Minussa ei ollut tarpeeksi ELÄINTÄ... Juu, kyllä tää on jo vuosikaudet naurattanut, vaikka silloin harkitsinkin jokeen hyppäämistä...

Vierailija
6/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos partnerista pitää riittävän hyvää huolta ja parisuhde on kunnossa ei kukaan petä. Ei kukaan. Ehkä en minäkään.

Vierailija
7/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa olla naimisissa maailman herttaisimman naisen kanssa, joka on mallinnäköinen ja silti mies voi pettää.

Eräs mies selitti mulle, että mies tarttee vaihtelua. Noh, en usko kaikkien miesten pettävän, mutta aika monet kuitenkin. Ja homot varmaan enempi ku heterot.

Minunkin nyxäni on pettänyt minua. Hän oli kännissä ja kaveri jopa yllytti. Jeejee. :(

Vierailija
8/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yksi keskenkasvuinen " halusi elämään edes yhden jonkun oman jutun kun sulla noi kaikki kaverit ja harrastukset ja nyt vielä sitten noi opiskelutkin" .

Vierailija
9/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo-o, niin oletkin!