Miksi joku syö ahdistusläkkeitä vaikka ulkona paistaa aurinko?
Tätä ei perheeni ymmärrä: miksi syödä pillereitä, jos ulkona paistaa aurinko? ☀️☀️🌞🌞🌞🌞🔆🔆🔆 Lapsi sanoi: ihan hupsua!
Kommentit (43)
Koska se auringonpaiste ei poista ahdistusta. Toivottavasti lapsestasi tulee kasvaessaan fiksumpi, sinä olet jäänyt ymmärryksessä lapsen tasolle.
Auringonpaiste se vasta ahdistaakin
Joitain just se kevätaurinko ahdistaa tosi paljon!
Eli koko perheesi on jäänyt lapsen tasolle.
Aika surkea provo, mutta:
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/vuodenaika-vaikuttaa-itsemu…
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa meistä ihan ihan...🤭
AP
Nimenomaan keväällä tehdään eniten itsemurhia, oma huono olo korostuu kun aurinko paistaa.
Ketä nämä tällaiset provot naurattavat? Niitäkö, joilla ei ole mitään realiteetteja elämässä? Yksi mun parhaista ystävistä on PSTD:n takia syrjäytynyt, eikä mua ainakaan naurata ollenkaan tällainen vitsailu. Kukaan ei syö "ahdistuslääkkeitä" huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa meistä ihan ihan...🤭
AP
Toivon, että lapsesi empatiakyky kehittyisi normaalisti, vaikka vanhempi antaakin mallin, joissa toisten ihmisten vakaville ongelmille nauretaan.
Älä ap. pilaile vakavalla asialla!!
Lapsi sairastaa vakavasti, talo rapistuu, firman kannattavuus heikko(joten ei ole vata korjatataloa), puoliso ei saa kuin osa-aikaista pätkätyötä....
Jippii, Aurinko paistaa ja poistaa kaikki em. murheet!
Vierailija kirjoitti:
Ketä nämä tällaiset provot naurattavat? Niitäkö, joilla ei ole mitään realiteetteja elämässä? Yksi mun parhaista ystävistä on PSTD:n takia syrjäytynyt, eikä mua ainakaan naurata ollenkaan tällainen vitsailu. Kukaan ei syö "ahdistuslääkkeitä" huvikseen.
Miksi pitäisi olla provo? Annoimme alanuolen sinulle!
AP
Miksi kukaan syö kipulääkkeitä kun ulkona paistaa aurinko?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan syö kipulääkkeitä kun ulkona paistaa aurinko?
Onpas typerä vertaus. 👎
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ihan oikeasti. Mun ystävä on kaunis, älykäs ja lahjakas, ja nyt hän on täysi varjo itsestään. Kaikki hänen saamansa "hoito" on täyttä paskaa ja Kelan lääkärit ovat suudessa viisaudessaan siirtäneet hänet työkyvyttömyyseläkkeeltä kortistoon. Hän hakee ruokaa Hurstilta ja joskus saa jotain diakoniasta. Hahhahhaa, tehdäänpä pilkkaa ihmisistä, joilla on oikeasti vaikeaa. Niinhän yhteiskuntakin paljolti tekee, koska köyhiltä ja syrjäytyneilta katoaa ihmisarvo sen myötä, kun he menettävät kaiken. Ihanaa nauraa tälle kaikelle ja tehdä siitä provoavaus vauvapalstalle.
Valon lisääntyminenvain lisää kamalaa oloa. Käyn terapiassa ja olen jopa edistynyt ihan hyvin, mutta kevätahdistus on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APIhan oikeasti. Mun ystävä on kaunis, älykäs ja lahjakas, ja nyt hän on täysi varjo itsestään. Kaikki hänen saamansa "hoito" on täyttä paskaa ja Kelan lääkärit ovat suudessa viisaudessaan siirtäneet hänet työkyvyttömyyseläkkeeltä kortistoon. Hän hakee ruokaa Hurstilta ja joskus saa jotain diakoniasta. Hahhahhaa, tehdäänpä pilkkaa ihmisistä, joilla on oikeasti vaikeaa. Niinhän yhteiskuntakin paljolti tekee, koska köyhiltä ja syrjäytyneilta katoaa ihmisarvo sen myötä, kun he menettävät kaiken. Ihanaa nauraa tälle kaikelle ja tehdä siitä provoavaus vauvapalstalle.
🙄
Perheemme on kummissaan.
AP
Kevättalvi on vaikeinta aikaa.
Kärsin ajoittaisesta masennuksesta.
Muutama vuosi sitten ei ajatuksissa ollut muuta kuin kuolla, kuolla ja kuolla.
Jokainen orsi ja oksa näyttäytyi sopivana köyden paikkana.
Pakko oli hakea pillerit lääkäriltä, olisin kuollut muuten.
En nykyään käytä lääkkeitä, koska en pidä niiden sivuvaikutuksista, mutta silloin oli pakko.
Hupsu-sanaa käyttävät vain de*iilit.