Rakastan miestäsi -joka saapuu ihan piakkoin tänne
Meillä on ollut suhde jo muutaman kuukauden. Tapasin tumman, komena miehesi baarissa kun hän oli viettämässä iltaa poikien kanssa. Siitä saakka olemme olleet yhteydessä -ja yhdessä. Tänäänkin hän on tulossa luokseni, ja voi luoja miten sitä odotankaan. Valitettavasti hän on jättmässä sinua ja lapsianne, mutta ei hätää. Minusta tulee oikein hyvä äitipuoli kahdelle lapsellenne, ainakin joka toine vkl ;)
Kommentit (11)
Melkein jo innostuin kun kaikki täsmäsi, sitten luin tarkemmin... tumman, no niinpä tietysti, voi hemmetti...
Minä en ole rakastanut enää aikoihin. Olisin jo halunnut erota, mutta ukko vaan kitisi että haluaa yrittää vielä. Nythän tämä meneekin parhain päin! :)
mutta tuolla tuo keiitiössä ukkokulta touhuilee eikä kyllä mihinkään ole menossa..muuta kun kohta nukkumaan. :)
tai tuskin kaltaisesi tunteeton lutka mitään ajattelee kenenkään muun kuin itsensä kannalta.
toivottavasti oot provo vaikka kyllähän kaltaisiasi jakorasioita on maailma pullollaan.
tiedän et vika ukossakin,mut vika teidänlaisissakin perheen rikkojissa!!!!
onko oma elämä niin perseelteen että pitää sekaantua toisten kuvioihin.
tekis mieli niin vetää sua turpaan ämmä.
Kaikkea hyvää teille, uskon että osaat olla hyvä äitipuoli lapsilleni. Ne saattaa kyllä olla aika vittumaisia välillä, mutta niinhän se yleensä on. Ei ole äitipuolen elämä aina ihan helppoa, mutta ei kai se haittaa. Mieheni on kyllä komea, kieltämättä ja jos sua nyt ei hirveesti haittaa että tykkää vähän pelehtiä vieraiden naisten kanssa, niin eihän siinä. Se on kato tuo komeus sellaista, hirveesti niitä naikkosia ympärillä hyörimässä. Toivotan kuitenkin onnea suhteellenne. :)
Luonteeltaan se on sellainen että aina on sivusuhde ihan varalta jos vakisuhde katkeaa jostain syystä. Tästä on puhuttu ja ei voi luonteelleen mitään. Komea on toki ja vei minultakin jalat alta. Luulin että rauhoittuu kun on perhe minä ja lapset. Erehdyin. Hänellä oli ennen minua vakisuhde ja silloin minä olin se nainen jonka luona vieraili ja olin hyvin hyvin onnellinen.
Kaikella on aikansa, sinun vuoro pitää palkintoa oma aikasi. Kiva jos lapsilla on hauskaa silloin kun ovat luonanne. Pidän hauskaa minäkin tahollani tuolloin.
Tosiaan kahden lapsen elatusmaksut rasittaa talouttanne jatkossa. Lisäksi hänellä on lapsi edellisestä suhteestaan joten kaikkiaan kolmet elatusmaksut on tulevalla exälläni.
Ihmettelen että joku kehuu ja huolii vielä tollasia surkimuksia, varsinkin kun ne eivät ole edes mitään miehiä. Ei kelpasi mulle edes väliaikaisesti!
P.S. En ole naimisissa kenenkään kanssa