Pelottelu on vallankäyttöä
Pelolla ohjataan kansakunnan mielipiteitä ja reaktioita haluttuun suuntaan. Kuka pelkoja pistää alulle? Media tässä pelissä on vain sanansaattaja. Eniten kai hyötyvät vallanpitäjät ja suuryhtiöt, jotka hyötyvät nöyristä ja kilteistä alamaisistaan, jotka tyytyvät osaansa varsinkin länsimaissa (muutamia poikkeuksellisia valtioita on). On ollut aidsia, sarsia, afrikkalaisia verenvuotokuumeita, meksikolaisia tappajamehiläisiä, ydinsotaa. Taantuma ja lama ovat nyt tulossa, jotta sinäkin opit pelkäämään työpaikkasi puolesta ja olemaan pullikoimatta. Nyt kaikki on ilmastonmuutosta, diabetesta ja venäläisiä "maanryöstäjiä", koska Suomeen kaikki paha tulee tietenkin Venäjältä.
Mitä meidän on ihan oikeasti syytä pelätä? Minkä asian puolesta pitää pitää ääntä? Tämä on hämärtynyt ainakin itseltäni.
Kommentit (5)
Inflaatiota pitää pelätä, joten palkankorotuksia on turha vaatia...
ja Elisabeth Rehnin ja Martti Ahtisaaren?
Tuoloin oli se joku pelle venäjällä, joka oli sanonut, että jos hänestä tulee venäjän presidentti ja suomessa on naispresidentti niin venäjä aivan varmasti hyökkää suomeen...Helkkari kun olen unohtanut sen tyypin nimen.
Tästä oli sitten hirveet otsikot lehissä, että ei kannata valita suomeen naispresidenttiä kun sitten venäjä hyökkää suomeen!!!
Kuinkan sitten kävikään? No Ahtisaaresta tuli tietenkin presdentti...
Ihmettelin joskus, että eikö kukaan tajunnu millainen valta medialla tuossakin oli? Isot media mogulit halusi Ahtisaaresta presidentin koska tämä oli EU:n puolella. Ja Nuo rahamiehethän halusivat EU.hun, koska se olisi bisneksille parempi. Vapaa tulli ym.
No tänä päivänä se venäläinen joka uhkasi hyökätä suomeen jos hänestä tulee presidenttti ja suomessa on naispresidentti ( Mistä ne senkin löysi) On tyystin kadonut eikä kukaan osaa edes kaivata.
Etta ap olet aivan oikeassa...pelolla tätä maailmaa johdetaan!
tämä palsta on täynnä rasisteja tyhjäpäitä.
mä mietin että mistä se johtuu ja kuinka tällainen nykypäivän ihminen lankeaa siihen niin helposti. Osa syy siihen kai on se että omat isovanhemmat ovat kärsineet sodan ja heidän asenteet vaikuttavat vahvasti omien vanhempieni asenteeseen ja kai minäkin siirrän tämän venäjä-pelkoni lapseeni...
Mä en todellakaan voi ymmärtää että media saa meidät uskomaan ihan mihin vaan ja silloin oman maalaisjärjen käyttökään ei auta kun media tuputtaa!!!
APUA huudan minä!!!!!
Jos jossain TV:ssa sanotaan jotain tai Iltalehdessä niin lukee, niin sittenhän se on totta:DDD. Oma äitini ainakin laukoo totuuksina kaikenlaisia juorulehtien totuuksia...