Miksei koronakapinallisille perusteta omaa aluetta, jossa he saisivat tartuttaa toisiaan vapaasti?
Alueelle pääsisi kuka tahansa täysi-ikäinen, joka allekirjoittaa lapun jossa sitoutuu jäämään ilman sairaalahoitoa sairastuttuaan koronaan. Alueelta poistuminen tapahtuisi vain valvotun, omakustanteisen hotellikaranteenin tai vastaavan kautta. Siellä saisi koronakapinalliset elää rauhassa rajiituksista piittaamatta, ja me muut saataisiin jatkaa omaa elämäämme turvassa.
Kommentit (12)
Koska jos olisi jokin alue, jolla elämä jatkuu normaalisti, lähes kaikki ihmiset haluaisivat sinne ja se olisi hetkessä tupaten täynnä.
Voi lässynlässyn. En minäkään mitään sairaalahoitoa saanut. Passitettiin kotiin ja sanottiin että jos meinaat kuolla tukehtumiseen niin soita 112. Siinä sitten pihisteltiin päiväkausia. Ihan saman voitte tehdä muutkin.
Tämä aloitus on lähellä palstan typerintä.
Vierailija kirjoitti:
Voi lässynlässyn. En minäkään mitään sairaalahoitoa saanut. Passitettiin kotiin ja sanottiin että jos meinaat kuolla tukehtumiseen niin soita 112. Siinä sitten pihisteltiin päiväkausia. Ihan saman voitte tehdä muutkin.
Lässynlässyn. Mulla oli lopulta hengenvaarallinen infektio ja tutkimuksia ei tippunut ajoissa koska korona. Ei lähtenyt henki, mutta mun puolesta koronaan joutaa mennäkin. Sairasta menoa, mitään muuta sairautta ei enää ole.
Miksi koronapelkääjät eivät pidä hazmat pukua?
Ihan hyvä ajatus.
Vastaus on, että ne korona denialistit kuitenkin haluavat itselleen kaiken hoidon, jos sairastuvat. Lisäksi heidän kapinoinnissaan on keskeistä, että on auktoriteetti, jota vastaan kapinoivat. Olisivat tuuliajolla ilman sitä. Ihan kuin pikkulapsi kapinoi vanhempaa vastaan, mutta ei pärjäisi ilman sitä vanhempaa ja tarvitsee huolenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässynlässyn. Mulla oli lopulta hengenvaarallinen infektio ja tutkimuksia ei tippunut ajoissa koska korona. Ei lähtenyt henki, mutta mun puolesta koronaan joutaa mennäkin. Sairasta menoa, mitään muuta sairautta ei enää ole.
Älä yleistä sen pohjalta, että sulle osui paskat lääkärit. Mut otettiin osastolle pelkän CRP:n ja vatsakivun perusteella ja olin siellä lopulta 6 päivää. Leikkauksessa olin noin 2 tuntia osastolle otosta. Ei todellakaan käsketty kotiin, "koska ei ole enää muita sairauksia kuin korona".
Ei, kyllä koronapelkääjien pitäisi eristää itsensä, että me muut voisimme elää normaalia elämää. Koronapelkääjät sitoutuisivat myös maksamaan tuplaverot tulevaisuudessa sekä luopumaan joistakin yhteiskunnan etuisuuksista ja palveluista, koska heidän syytäänhän on tämä järkyttävä velkataakka, joka tästä vouhotuksesta aiheutuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä koronapelkääjien pitäisi eristää itsensä, että me muut voisimme elää normaalia elämää. Koronapelkääjät sitoutuisivat myös maksamaan tuplaverot tulevaisuudessa sekä luopumaan joistakin yhteiskunnan etuisuuksista ja palveluista, koska heidän syytäänhän on tämä järkyttävä velkataakka, joka tästä vouhotuksesta aiheutuu.
Jaa että muiden 95% pitäs eristäytyä lammas denialistien 5% takia?!?
Vierailija kirjoitti:
Ahvenanmaalla on tilaa!
Juuri ajattelin ehdottaa samaa. Sinne kaikki, myös ma mut. Voisivat perustaa oman valtion ja pysyä siellä.
Minä kuule haluan nillittää maskista ja rajoituksista, sekä niistä jotka on nyt ja niistä joita ei ole. Paremmat rajoitukset niin koko tautia ei olisi. Ravintoloista tauti ei ainakaan tartu. Koko tauti on pelkkä flunssa. Ja niille joille se ei ole flunssa, ne on vaan muuten vaan sairaita, ja ne jotka ei ole on vähemmistö ja se osa joka ei ole vähemmistö on eliittiliskojen huijaus.
Minä olen tämmöinen suomalaisen sisun malliesimerkki en pysty hetkeäkään noudattamaan mitään ohjeita ja valitan 24/7. Uliuu vaan.