Mitä mieltä olette sairaalan henkilökunnan käsivarsi- ym. näyttävistä tatuoinneista?
Katsoin tuota Elossa24-ohjelmaa niin yllättävän monella oli mahtavan kokoiset tatuoinnit. En mä kyllä oikeastaan tykännyt.
Kommentit (48)
Ei vaikuta tipan tippaa ihmisen ammattitaitoon.
Penaalin terävimmät kynät eivät 1) ota tatuointeja 2) päädy sairaalaan töihin (paitsi lääkäriksi, ja minun lääkärikavereillani ei ole mustetta ihossa).
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa ottaa päätatuoinnin. Ihan vaan että voisit kummastella tätä ihmissontaa. Luuletko että minä ilosta kiljuen edes katson kaltaistasi terveydenhuollon kuormittajaa?
No nyt kyllä tuli semmoinen pieleen mennyt yleistys että kerroit itsestäsi enemmän kuin arvasitkaan.
Ei hetkauta mitä muut vartalolleen tekee. Itse en henk.kohtaisesti tatuoinneista pidä, enkä niitä itselleni halua.
N27
Vierailija kirjoitti:
Penaalin terävimmät kynät eivät 1) ota tatuointeja 2) päädy sairaalaan töihin (paitsi lääkäriksi, ja minun lääkärikavereillani ei ole mustetta ihossa).
Enpä kehtaisi noin typerää mielipidettä kirjoittaa.
Jos ihminen on niin tyhmä että on antanut sotata itseään, en usko hänen pystyvän työkokeilua kummempiin asioihin. Saattaa olla joku veritautikin. Vaatisin puhtaan hoitajan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on niin tyhmä että on antanut sotata itseään, en usko hänen pystyvän työkokeilua kummempiin asioihin. Saattaa olla joku veritautikin. Vaatisin puhtaan hoitajan.
Ei ne tatuoidut olleet pelkästään hoitajia, jopa lastenlääkärillä oli siniset käsivarret.
Kiinnostaa ihan älyttömästi, jos henkilöllä x on tatuointi.
Mun hyvin älykkäillä työkavereilla ja korkeakoulutetuilla sellaisilla on tatuointeja. On jokaisen yksityisasia!
En kyllä tykkäisi, jos minun tai läheiseni hengen pelastamiseen osallistuvalla on ihossa kuvia. Eiku...
Ajattelen, että jaa, tuo tykkää tatuoinneista. Jos siis edes kiinnitän huomiota koko asiaan. Kertoo melkoisesta junttiudesta jos vielä nykypäivänä jaksaa paheksua...
Jos henkilökunta on ammattitaitoista ja hoitaa hommansa sujuvasti, minulle on aivan sama vaikka he olisivat kasvojaan myöten tatuoinneissa, värjäisivät hiuksensa kirkuvanvihreiksi, pitäisivät countrymusiikista, pukisivat ylleen hevosnaamarin tai tanssisivat polkkaa kahvitauollaan.
Kädet ei niin haittaa, mutta kasvot ja kaula. Ei herätä luottamusta.
No siinä vaiheessa, kun lastani elvytettiin eteisen lattialla, ei kiinnostanut hitustakaan, oliko jollakulla hänen henkeään pelastamaan tulleilla ammattilaisella tatuointeja. Ei jäänyt jostain syystä siitä mitään mielikuvia.
Kiitos kaikille ensihoidon työntekijöille, että jaksatte raskasta työtänne!
Vain moukat kajoaa ihmisten tatuointeihin. PISTE.
No eipä niitä sinua miellyttämään ole otettukaan. Maailma kun ei pyöri, ap, vain sinun ja kaltaistesi navan ympärillä, vaikka niin suuria itsestänne kuvittelettekin.
En ajattele niistä mitään. Ne eivät ole riski hoitotyössä kuten esim sormukset. Joten se ei kuulu minulle potilaana.
Taidanpa ottaa päätatuoinnin. Ihan vaan että voisit kummastella tätä ihmissontaa. Luuletko että minä ilosta kiljuen edes katson kaltaistasi terveydenhuollon kuormittajaa?