Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette sairaalan henkilökunnan käsivarsi- ym. näyttävistä tatuoinneista?

Vierailija
29.03.2021 |

Katsoin tuota Elossa24-ohjelmaa niin yllättävän monella oli mahtavan kokoiset tatuoinnit. En mä kyllä oikeastaan tykännyt.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa ottaa päätatuoinnin. Ihan vaan että voisit kummastella tätä ihmissontaa. Luuletko että minä ilosta kiljuen edes katson kaltaistasi terveydenhuollon kuormittajaa?

Vierailija
2/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta tipan tippaa ihmisen ammattitaitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää.

Vierailija
4/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penaalin terävimmät kynät eivät 1) ota tatuointeja 2) päädy sairaalaan töihin (paitsi lääkäriksi, ja minun lääkärikavereillani ei ole mustetta ihossa).

Vierailija
5/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa ottaa päätatuoinnin. Ihan vaan että voisit kummastella tätä ihmissontaa. Luuletko että minä ilosta kiljuen edes katson kaltaistasi terveydenhuollon kuormittajaa?

No nyt kyllä tuli semmoinen pieleen mennyt yleistys että kerroit itsestäsi enemmän kuin arvasitkaan. 

Vierailija
6/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hetkauta mitä muut vartalolleen tekee. Itse en henk.kohtaisesti tatuoinneista pidä, enkä niitä itselleni halua.

N27

Vierailija
7/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penaalin terävimmät kynät eivät 1) ota tatuointeja 2) päädy sairaalaan töihin (paitsi lääkäriksi, ja minun lääkärikavereillani ei ole mustetta ihossa).

Enpä kehtaisi noin typerää mielipidettä kirjoittaa.

Vierailija
8/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on niin tyhmä että on antanut sotata itseään, en usko hänen pystyvän työkokeilua kummempiin asioihin. Saattaa olla joku veritautikin. Vaatisin puhtaan hoitajan.

Vierailija
9/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen on niin tyhmä että on antanut sotata itseään, en usko hänen pystyvän työkokeilua kummempiin asioihin. Saattaa olla joku veritautikin. Vaatisin puhtaan hoitajan.

Ei ne tatuoidut olleet pelkästään hoitajia, jopa lastenlääkärillä oli siniset käsivarret.

Vierailija
10/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa ihan älyttömästi, jos henkilöllä x on tatuointi.

Vierailija
11/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvin älykkäillä työkavereilla ja korkeakoulutetuilla sellaisilla on tatuointeja. On jokaisen yksityisasia!

Vierailija
12/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tykkäisi, jos minun tai läheiseni hengen pelastamiseen osallistuvalla on ihossa kuvia. Eiku...

Vierailija
13/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että jaa, tuo tykkää tatuoinneista. Jos siis edes kiinnitän huomiota koko asiaan. Kertoo melkoisesta junttiudesta jos vielä nykypäivänä jaksaa paheksua...

Vierailija
14/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos henkilökunta on ammattitaitoista ja hoitaa hommansa sujuvasti, minulle on aivan sama vaikka he olisivat kasvojaan myöten tatuoinneissa, värjäisivät hiuksensa kirkuvanvihreiksi, pitäisivät countrymusiikista, pukisivat ylleen hevosnaamarin tai tanssisivat polkkaa kahvitauollaan.

Vierailija
15/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet ei niin haittaa, mutta kasvot ja kaula. Ei herätä luottamusta.

Vierailija
16/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei ne tartu :D

Vierailija
17/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä vaiheessa, kun lastani elvytettiin eteisen lattialla, ei kiinnostanut hitustakaan, oliko jollakulla hänen henkeään pelastamaan tulleilla ammattilaisella tatuointeja. Ei jäänyt jostain syystä siitä mitään mielikuvia.

Kiitos kaikille ensihoidon työntekijöille, että jaksatte raskasta työtänne!

Vierailija
18/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain moukat kajoaa ihmisten tatuointeihin. PISTE.

Vierailija
19/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä niitä sinua miellyttämään ole otettukaan. Maailma kun ei pyöri, ap, vain sinun ja kaltaistesi navan ympärillä, vaikka niin suuria itsestänne kuvittelettekin.

Vierailija
20/48 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele niistä mitään. Ne eivät ole riski hoitotyössä kuten esim sormukset. Joten se ei kuulu minulle potilaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän