Miksi naiseni vertailee minua kaverimieheensä?
Eli naiseni vertailee aina minua kaverimieheensä, joka joskus oli kiinnostunut naisestani? Välillä kun keskustellaan jostain asiasta, hän mainitsee että "Pekka ei kyllä noin tekisi" tai "Pekka tuskin olisi hyvä poikaystävä".
Onko naiseni ihastunut Pekkaan? Tuntuu, että naiseni pohtii millainen Pekka olisi hänelle poikaystävänä. Pekka ollut kuvioissa yhtä kauan kuin minä. Ja he välillä näkevät kahden kesken vaihtamassa kuulumisia.
Kommentit (7)
Jos se sanoo että se kaverimies tuskin olisi hyvä poikaystävä niin tuskin se on siitä kiinnostunut. Ja jos sinun egosi ei kestä sitä että naisella voi ihan oikeasti olla ystävinä miehiä, niin herranjestas, kasva aikuiseksi ja tule pois sieltä 1950-luvulta.
Eli muijasi roikottaa Pekkaa varalla, välillä käy antamassa pildee, että Pekka jaksaa pysyä friend zonella. Nykyaikaiselta parisuhdekuviolta kuulostaa.
On aika päästää lehmä vapaille laitumille
3/5. Eiköhän tämäkin mammoihin uppoa.
Rupea kertomaan hänelle miten Marja ei kyllä tekisi noin jne.
Siitä saa vähän perspektiiviä, kuinka hyviä ystäviä Pekan kanssa ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jos se sanoo että se kaverimies tuskin olisi hyvä poikaystävä niin tuskin se on siitä kiinnostunut. Ja jos sinun egosi ei kestä sitä että naisella voi ihan oikeasti olla ystävinä miehiä, niin herranjestas, kasva aikuiseksi ja tule pois sieltä 1950-luvulta.
Ja vitut, ihan edelleenkin pätee tämä, että nainen ja mies EI voi olla pelkkiä ystäviä...Se liene koskaan tule siitä mihkään muuttumaan.
.."vaihtamassa kuulumisia"...Jätä se emakko.