Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiseni vertailee minua kaverimieheensä?

Vierailija
29.03.2021 |

Eli naiseni vertailee aina minua kaverimieheensä, joka joskus oli kiinnostunut naisestani? Välillä kun keskustellaan jostain asiasta, hän mainitsee että "Pekka ei kyllä noin tekisi" tai "Pekka tuskin olisi hyvä poikaystävä".

Onko naiseni ihastunut Pekkaan? Tuntuu, että naiseni pohtii millainen Pekka olisi hänelle poikaystävänä. Pekka ollut kuvioissa yhtä kauan kuin minä. Ja he välillä näkevät kahden kesken vaihtamassa kuulumisia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.."vaihtamassa kuulumisia"...Jätä se emakko.

Vierailija
2/7 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se sanoo että se kaverimies tuskin olisi hyvä poikaystävä niin tuskin se on siitä kiinnostunut. Ja jos sinun egosi ei kestä sitä että naisella voi ihan oikeasti olla ystävinä miehiä, niin herranjestas, kasva aikuiseksi ja tule pois sieltä 1950-luvulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli muijasi roikottaa Pekkaa varalla, välillä käy antamassa pildee, että Pekka jaksaa pysyä friend zonella. Nykyaikaiselta parisuhdekuviolta kuulostaa.

Vierailija
4/7 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika päästää lehmä vapaille laitumille

Vierailija
5/7 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5. Eiköhän tämäkin mammoihin uppoa.

Vierailija
6/7 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea kertomaan hänelle miten Marja ei kyllä tekisi noin jne.

Siitä saa vähän perspektiiviä, kuinka hyviä ystäviä Pekan kanssa ovat.

Vierailija
7/7 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se sanoo että se kaverimies tuskin olisi hyvä poikaystävä niin tuskin se on siitä kiinnostunut. Ja jos sinun egosi ei kestä sitä että naisella voi ihan oikeasti olla ystävinä miehiä, niin herranjestas, kasva aikuiseksi ja tule pois sieltä 1950-luvulta.

Ja vitut, ihan edelleenkin pätee tämä, että nainen ja mies EI voi olla pelkkiä ystäviä...Se liene koskaan tule siitä mihkään muuttumaan.