Mitä kivaa ostaisit 200 eurolla itsellesi?
Kommentit (78)
200 eurolla saisi varmaan kivat tarjoilut pääsiäispöytään ☹️
Ostaisin kesäksi jotain uusia vaatteita
Sain työnantajalt joululahjaksi 250 euron lahjakortin, ja käytin siitä n. 200 euron siivun ompelukoneeseen ja lankasettiin.
Jos nyt saisin toisen samanlaisen lahjakortin, niin en tietäisi mitä ostaa sillä. Ostaisin varmaan uuden hyllyn tai papasan-tuolin rikkoutuneen tilalle olohuoneeseen.
Ostaisin uudet lenkkarit. Rahaa jäis vielä pulloon kuohuvaan ehkä joten lopulla sen.
Menisin kampaajalle: en jaksa Tätä reuhkaa enää katella
Ostaisin vaatteita. Arkivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Just nyt tilillä makaa 4000€ toimetonta rahaa. En vain keksi mitään selalista ostettavaa, mitä todella tarvitsisin. Eli en tiedä, mitä tekisin 200 eurolla!
Sulla on huono mielikuvitus. Anna hyväntekeväisyyteen tai kivalle ihmiselle, jos et muuta keksi.
Tai käviskö mikään näistä, joita tässä ketjussa on joku jo maininnut? Kansantanssikurssi? Huuliharppu? Hulavanne, lumikengät, potkulauta? Villahousut? Hiirenkarkotin? Tunkki? Osakkeita? Omenapuu? Höyhentyyny? Grafiikanlehti?
Voit varmasti itse keksiä lisää, jos oikein kovasti yrität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei tule mieleenkään säästää sitä? En osta koskaan palkkapäivänä mitään.
Itselläni menee ainakin palkkapäivänä tietyt prosenttiosuudet niin puskuriin säästämiseen (josta sitten maksellaan vaikka uutta puhelinta jos ei kodinkoneet hajoile), osakkeisiin/rahastoihin sekä matkakassaan. Myös lomarahoista menee aina osuus osakkeisiin/rahastoihin. Ja nämä summat ovat aina isompia kun 200e.
200 lisäeuroa sinne salkkuuni ei ole merkittävä summa, mutta 200 euroa hupiin on. Joten jos jostain saisin 200 euroa yllättäen, ei, ei tulisi mieleenkään säästää.
(En ole ap)
Ööh? Miten se jos saisit hupia varten 200e olisi suuri juttu, mutta sama summa salkussa ei? Eli siis miksi et vain voi ottaa sieltä salkusta sitä huvittelurahaa vaikka heti, jos nyt just sitä huvitusta kaipaat? Niin ainakin itse omilla sijoitusvaroillani teen.
Kevätkengät, kevätpipon, kampaamokäynnin ja suklaata.
Ehkä menisin jonnekin kahvilaan istuskelemaan ihan yksikseni, nauttimaan kahvista ja leivoksesta, katselisin ohikulkijoita, ja jättäisin kaikki kodin- ja lastenhoitorumbat miehen harteille.
200 ei ihan riitä haluamiini farkkuihin joten luultavasti ostaisin Dom Perignon samppanjan.
Sukkia ja alushousuja. Ennen tuli osteltua niitä heräteostoksina, nyt kun vuoteen en ole maleksinut kaupoissa, niin alusvaatteisto on hirveässä kuosissa! Sukat harsuuntuneita ja reikäisiä sekä alushousut harmaantuneita lurpakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni menee ainakin palkkapäivänä tietyt prosenttiosuudet niin puskuriin säästämiseen (josta sitten maksellaan vaikka uutta puhelinta jos ei kodinkoneet hajoile), osakkeisiin/rahastoihin sekä matkakassaan. Myös lomarahoista menee aina osuus osakkeisiin/rahastoihin. Ja nämä summat ovat aina isompia kun 200e.
200 lisäeuroa sinne salkkuuni ei ole merkittävä summa, mutta 200 euroa hupiin on. Joten jos jostain saisin 200 euroa yllättäen, ei, ei tulisi mieleenkään säästää.
(En ole ap)
Ööh? Miten se jos saisit hupia varten 200e olisi suuri juttu, mutta sama summa salkussa ei? Eli siis miksi et vain voi ottaa sieltä salkusta sitä huvittelurahaa vaikka heti, jos nyt just sitä huvitusta kaipaat? Niin ainakin itse omilla sijoitusvaroillani teen.
Koska olen budjetoinut käyttövarat niin että kaikkeen tarpeelliseen riittää aina rahaa hyvin, mutta tuhlailuun ei. Jos jokaisen mieliteon mukaan ottaisin säästöistä rahaa huvituksiin, ei minulla olisi säästöjä ollenkaan.
Paljon mukavampi käyttäå ne joskus oikeasti johonkin kivaan ja kalliiseen kuin ottaa joka toinen viikko 200e vaik että pääsee ryyppäämään tai shoppailemaan.
Ap:n kysymys oli että mihin kivaan käyttäisi 200e niin itse ainakin ajattelen että ehkä ap on saanut lahjaksi tuon summan tai vaikka jostain ylimääräisestä työstä tmv.
Lenkkarit! Ne mitä olen himoinnut ois 170e tällä hetkellä. Aikas lailla koko summa menisikin siihen.
Ja urheiluliivit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(En ole ap)
Varmaan samalla tavalla kun 200e suurperheen ruokaostoksiin ei ole paljoa mutta sama summa pelkkään karkkiin on....
Ostan jos oikeasti haluan jotain. Jos en niin ostan osakkeita
Mitä tarkoittaa että on ylimääräistä sen 200e verran...miten se on ylimääräistä?
Koko rahalla multaa, niin että saan perustettua uusia kukkapenkkejä.
Tai no, ehkä osalla rahasta ostaisin hyvin käynyttä hevosen lantaa ruusuilleni.