Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Supercell-miljonäärit ja Risto Siilasmaa tekivät jättilahjoituksen – haluavat yrittäjätaitojen opetusta kouluihin---IS

Vierailija
29.03.2021 |

Loistaa. Tämä oli hyvä uutinen.

Kommentit (15)

Vierailija
2/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako näistä yritys jonkun verohelpotuksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä milloin a ja y  liike tai vasurit tekee omansa. Rahaahan heillä on vähintään saman verran.

Olisiko otsikko

"Nuoret, miten uhriudut ja pahoitat mielesi kaikesta pienestä, etkä milloinkaan tee töitä kuin korkeintaan 45% teholla."

Vierailija
4/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitusvähennyksen veroetuna

Vierailija
5/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaisivat aikuisille. Ei lapset yrityksiä perusta.

Vierailija
6/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret perustaa.

Vierailija
7/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaisivat aikuisille. Ei lapset yrityksiä perusta.

Jotkut alaikäiset perustavat 4H-yrityksiä ja vastaavia kesätöiksi. Hyvä, jos yrittäjyyden käytäntöjä opetetaan yleisemminkin.

Vierailija
8/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovaaa työtä ei voi opettaaa. Se on niiin monesta muuusta asiasta kiiinni kuin siitä että mitä nyt tyyyliin olen lukemalla oppinut. Se onn lahjakkuuuttta ja voimaksta intuitiiivista silmää. Ennenvanhaa oli varmaan paljon helpompaa kun esim markkinakanavia ja aiheita jotka yhdistvät ihmisiä kohtasivat paljooon helpommin. Nykyäään tyyliin jos tekisi vaikkka elokuvan ja pallkkaisi siihen vaikka 300 miljoonaa tienanneen näyttelijän niiin se riskinotto siiinä valooimaisuuudessa ja mitä jäää viivan alle kaikkinensa niiin siinä voi haukkkoa hengitystä. ETtä jotenkin sitä ajattelee että jalka oven väliiin reilusti suomalaisitttain niiin että riski pienenee ja rohkenee kähteä.

Vierailija
9/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovaaa työtä ei voi opettaaa. Se on niiin monesta muuusta asiasta kiiinni kuin siitä että mitä nyt tyyyliin olen lukemalla oppinut. Se onn lahjakkuuuttta ja voimaksta intuitiiivista silmää. Ennenvanhaa oli varmaan paljon helpompaa kun esim markkinakanavia ja aiheita jotka yhdistvät ihmisiä kohtasivat paljooon helpommin. Nykyäään tyyliin jos tekisi vaikkka elokuvan ja pallkkaisi siihen vaikka 300 miljoonaa tienanneen näyttelijän niiin se riskinotto siiinä valooimaisuuudessa ja mitä jäää viivan alle kaikkinensa niiin siinä voi haukkkoa hengitystä. ETtä jotenkin sitä ajattelee että jalka oven väliiin reilusti suomalaisitttain niiin että riski pienenee ja rohkenee kähteä.

"tyyliin olen lukemalla oppinut" en minä ole vaaan ne ammattilaiset jotka ovat lukemalla oppineet niin se ei riiitä. Vaaan pitäää olla talenttia ja tekemisellä kehittynyttä taitoa nähdä ja käsittäää. Laskelmoida pitkälle.

Vierailija
10/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena minullakin oli ideoita kymmenittäin, mutta ei kanavaa mistä saada tietoa tai

vastauksia.

Hyvä uutinen.

Vierailija
11/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se Nalle on lahjoittanut?

Vierailija
12/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"tyyliin olen lukemalla oppinut" en minä ole vaaan ne ammattilaiset jotka ovat lukemalla oppineet niin se ei riiitä. Vaaan pitäää olla talenttia ja tekemisellä kehittynyttä taitoa nähdä ja käsittäää. Laskelmoida pitkälle.

Se onn riskin ja järjen tasapainottelua ja mitä enemmän ne ovaaat tasapainosssa niin sen helpompaaa on lähteä mukaaan yritttämään.

Vierailija
13/15 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa, oliko nämä lintufirman tyypit itse kasvattaneet jo tarhaikäisiä siemeniä ja peruskoulun maksaneet näille jotka tekivät muutemistä omistajista miljardöörejä , olisi ollut hauskempi lukea siitä miten kukaan ei saanut miljoonaa enempää vaan että koko potti olisi jaettu , lastentarhan opettajille, poliiseille, junakuskeille, kaupantädeille, rekkakuskeille, koulunopettajille, hautaustoimistoille, järkyttävää tämä yksittäisten tekijöiden nostaminen jalustalle jotka sitten vielä alkavat johtaa maata.

Vierailija
14/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma että jotkut näkee tämänkin uutisen olevan pois itseltään ja siksi trollaavat.

Sairasta.

Vierailija
15/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up