Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komea ja menestynyt mutta k*sipäines mies, saako naisia? Omia kokemuksia!

Vierailija
29.03.2021 |

Vastaan tähän kysymykseen, ja myös palstalaisten ikiväittelyaiheeseen miksi.

Tässä olisi kuvatunlainen mies. Tai siis entinen sellainen. Nyt olen juonut ulkonäköni/kaljuuntunut/ylipainoinen eikä rahaakaan ole.

90-luvun lopulla meni aika lujaa. Olin mukana startupissa joka sai hyvin rahaa sijoittajilta. Ne tuhlattiin. Olin myös komea.

No totuus on että gold diggereitä on aika pieni osa naisista. Niitä on, mutta vähän. Vähän on myös naisia jotka ajttelevat että k*sipäisyys on ok vaikka olisi komea ja rikas.

Näin kuvio yleensä meni:

Suurin osa lähti treffeille "mielenkiinnosta". Kuulemma eivät pitäneet parisuhdekelpoisena, eivätkä hakeneet seksiäkään. Mutta halusivat nähdä millainen tuo mies on. Kysyin että miksi, mikä oli mielenkiintoista? Eivät osanneet, tai halunneet vastata.

Sitten tapailtiin ja harrastettiin seksiä. Aika moni alkoi näkemään kuviteltuja hyviä puolia, vaikka olen narsisti ja tuolloin ihan täysi m*lkku. Itsevarmuus sytytti vaikka itsetunto oli avian surkea ja kompensoin sitä uhoamalla.

Oma tulkinta näin jälkikäteen on että naiset harrastavat itsepetosta - aivan kuten minäkin. Joku vaisto sanoo että komeus ja menestys sytyttävät, mutta mieli haluaa uskoa ettei juosta niiden perässä. Treffeille mennään sillä ajatuksella ettei rakastuta tai haeta seksiä, mutta alitajunta sanoo että niitähän sitä ollaan lopulta hakemassa.

Nyt ei tarvitse huolehtia moisista. Luonne on astetta parempi, muu on mennyttä. Kiinnostaa lähinnä oluenjuonti, autoprojekti ja kalastaminen. Naisia ole jonossa eikä onneksi tee mielikään.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin valitsin kaltaisesi miehen uteliaisuuden vuoksi. En osaa muuten selittää.

Luulin, etten arvosta pinnallisia asioita ja että miehessä oli sen kaiken alla jotain erityistä.

Raha oli plussaa siinä välissä ja hoivaviettini oli suuri. En edelleenkään täysin ymmärrä mitä tapahtui.

Olin lopulta miehen alistamana, manipuloitu ja vaikeasti masentunut. Kodinhoitajan roolin sain ja mies halveksui minua, huusi, haukkui ja oli väkivaltainen.

Lopulta oli pakko lähteä.

Se "uteliaisuus" on oikeasti liskonaivosi jotka sanovat että komea, rikas ja k*sipäinen mies takaa hyvät geenit ja tarvittaessa seivästää kilpailevat miehet jotka haluavat viedä alfalta paikan auringossa.

Jos tästä miehestä löytyisi vielä hyvä ja empaattinen puoli, kaikki täydellistä. Ja tämä on se vaihe jossa uskot sen minkä haluat uskoa.

Voi olla näinkin.

En vieläkään osaa sanoa tosiaan mitä tapahtui.

Sinä hetkenä kun tapasin hänet niin oli selvää, että vietämme yhteisen yön ja sille matkalle jäin - vaikka ei pitänyt.

Alkoi kuoriutumaan kaikenlaista matkan varrella ja oli uhrin roolissa edellistä suhdetta pohtiessaan. Olin lohduttajana usein.

Auttoi ystäviään, oli ulospäinsuuntautunut, hyvät suhteet, menestynyt töissä, mielenkiintoinen, lojaali ja paljon läheisyyttä antava. Myöskin koukutti lahjoilla sekä reissuilla alkuun ja olihan kaikki imartelevaa.

No.. tuli kokeiltua. Raskasta aikaa jokatapauksessa ja paloin loppuun kyllä kaiken ristiriitaisuuden kanssa. Elämä oli kuin elokuvaa hyvässä ja pahassa.

-sama

Vierailija
22/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kuitenkin siltä että yksikään nainen ei jäänyt pitemmäksi aikaa katselemaan.

Olisi jäänyt, mutta kyllästyin naisiin nopeasti. En myöskään halunnut päästää ketään lähelle koska tiesin että komean naaman ja kulissien takana oli täysin p*ska mies.

ap

...ja todellakaan en esittänyt kivaa miestä. Päin vastoin. Luulen että alusta saakka tavallaan halusin että nainen huutaisi että olen k*sipää ja lähtisi lätkimään. Aika harva kuitenkaan lähti.

Tein aika ikäviä temppuja. En edes halua kertoa niistä tässä. Väkivaltainen en ollut, siis fyysisesti. Koskaan en lyönyt naista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset antavat mahdollisuuden lähes kenelle tahansa. Se ei ole itsepetosta, vaan tutustumista. Mutta jos kohtelee naisia huonosti niin naiset jättävät, ellei ole Melania Trump tyyppinen goldfinger.

MIstä kuvittelet että Melanieta kohdellaan huonosti? No Donald on pettänyt mutta tätä tapahtuu monessa parisuhteessa oli kohtelu sitten muuten hyvää tai huonoa. Ei ainakaan ulospäin näytä että hän olisi suhteessa kaikkeen alistuva tapaus.

Jos sinun miehesi kertoisi rennosti paikallislehdessä ettei ole väliä mitä muut sanovat naisten ahdistelusta kunhan saa nuorta p*rsettä, tulisiko sanomista?

Paikallislehdessä? Olisko ollut Howard Sternin radiohaastis joka oli pitkälti showta, koska hänellä on tarve viihdyttää niin menee helposti jutut överiksi. Bisnesmiehenä hän esiintyi yleensä erittäin kohteliaasti koska se nyt on vaan tyhmää bisnekselle brändää itsensä sovinistiksi. Twitterin aikoihin tais alkaa nuo epäkorrektimmat kommentit kuten Obaman arvostelut.

PS. Mulla ei ole miestä. Olen hetero. (joo viallinen tapaus kun olen täällä "naisten puolella")

Vierailija
24/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, sait joitakin naisia ja tietynlaisia naisia. kiva.

Vierailija
25/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset antavat mahdollisuuden lähes kenelle tahansa. Se ei ole itsepetosta, vaan tutustumista. Mutta jos kohtelee naisia huonosti niin naiset jättävät, ellei ole Melania Trump tyyppinen goldfinger.

MIstä kuvittelet että Melanieta kohdellaan huonosti? No Donald on pettänyt mutta tätä tapahtuu monessa parisuhteessa oli kohtelu sitten muuten hyvää tai huonoa. Ei ainakaan ulospäin näytä että hän olisi suhteessa kaikkeen alistuva tapaus.

Jos sinun miehesi kertoisi rennosti paikallislehdessä ettei ole väliä mitä muut sanovat naisten ahdistelusta kunhan saa nuorta p*rsettä, tulisiko sanomista?

Paikallislehdessä? Olisko ollut Howard Sternin radiohaastis joka oli pitkälti showta, koska hänellä on tarve viihdyttää niin menee helposti jutut överiksi. Bisnesmiehenä hän esiintyi yleensä erittäin kohteliaasti koska se nyt on vaan tyhmää bisnekselle brändää itsensä sovinistiksi. Twitterin aikoihin tais alkaa nuo epäkorrektimmat kommentit kuten Obaman arvostelut.

PS. Mulla ei ole miestä. Olen hetero. (joo viallinen tapaus kun olen täällä "naisten puolella")

Mutta huomaatko kuinka Trumpin korkea status on syy miksi annat hänelle anteeksi törkeän käytöksen?

Sama syy miksi rocktähdetkin saavat sikailla ja silti naisia riittää.

Vierailija
26/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet naiset tajuavat sen kusipäisyyden, mutta lähtevät silti mukaan. Miksi? Koska monella naisella on se madonna-syndrooma. He ovat omasta mielestään niin ihania, että kuspäisinkin tyyppi, jopa vankilakundi "parantuu" heidän vaikutuksestaan. He omasta mielestään pystyvät muuttamaan/parantamaan äijän niin, että siitä tulee sellainen kesykissa, jolle he ovat se elämän nainen ja joka on VAIN heille loppuelämän uskollinen....  Joo, eihän sitä tapahdu koskaan, mutta usko on suuri. 

Tämän takia vankilassa olleet/olevat on niin suosittuja. Mitä pahempi murhamies, sen vankemmin seko nainen kuvittelee parantavansa hänet. Vähemmän sekot tyytyvät tavallisiin *****hin. 

The Meeks shall inherit the earth. 

Tuo parannus ei kohdistu tavallisiin inceleihin, jotka ovat syrjäytyneet koulutuksesta, vaan isokokoisiin ja/tai komeisiin pahiksiin. 

Vierailija
27/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no, sait joitakin naisia ja tietynlaisia naisia. kiva.

Yllättävän monenlaisia. Ei tietysti kaikenlaisia, mutta se on myytti että vain "tietynlaisia naisia" kiinnostaisi sellainen mies kuin silloin olin. Se on vähän yleisempää kuin mitä on poliittisesti korrektia sanoa.

ap

Vierailija
28/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset opetetaan pikkutytöstä saakka olemaan kilttejä ja ottamaan muut huomioon. Heille annetaan Disney-maailmankuva parisuhteesta. Aikuisena heitä sitten vetääkin puoleensa miehessä ihan muut asiat kuin ne, joiden piti olla niitä tärkeitä. Kasvatuksen ja todellisen elämän törmätessä syntyy kognitiivinen dissonanssi ja siksi naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista.

Vierailija
29/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai kukaan suoraan sano ja myönnä, että kusipää on minulle ok. Ei välttämättä myönnä itselleenkään. Jos pano on hyvää ja naama komea, niin kyllä kusipäällä vientiä riittää eikä tämä mikään uusikaan asia ole. Ne positiiviset tunteet suhteessa tulee yleensä aina jostain muusta kuin siitä että toinen olisi hyvä ihminen ja valinta parina. Silloin kun annetaan järjelle sijaa valinnassa, niin vasta positiivisilla ominaisuuksilla on.suuri merkitys.

Vierailija
30/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt diggaa jokaisen aikakauden prätkäkundeista. Ja kyllä, osalle naistyypeistä kusipäisyys vaikuttaa olevan suorastaan valttia. Easy come, easy go - kuppaan hyödyt siinä välissä. Se, mitä tämä tekee mahdollisuuksille osata asettua tasapainoiseen ja pitkäkestoiseen parisuhteeseen on eri juttu...

Vierailija
31/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset antavat mahdollisuuden lähes kuinka k*sipäiselle tahansa, kunhan tämä on rikas ja komea.

Ei päde toisin päin.

K*sipäiset ja kauniit (tai vaihtoehtoisesti isotissiset) naiset saavat AINA miehen myös.

Vierailija
32/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta huomaatko kuinka Trumpin korkea status on syy miksi annat hänelle anteeksi törkeän käytöksen?

Sama syy miksi rocktähdetkin saavat sikailla ja silti naisia riittää.

Haluan hänet vain samalle viivalle muiden huonosti käyttäytyvien kanssa. Tuollaiset machoilevat sovinistikommentit nyt vaan kuuluvat monen ukkelin arsenaaliin kun miehet juttelevat keskenään, se ei kuitenkaan tarkoita että heille nainen olisi oikeesti joku vähempi arvoinen olento.

Vierailija
33/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että kusipääkin haluaa ensihuumassaan näyttää parhaat ominaisuutensa tutustuessaan naiseen, mutta kun ensihuuma katoaa ja parisuhde vakiintuu, alkaa ne todelliset piirteet löytyä hänestäkin.

Vierailija
34/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies saa aina naisia, ei tarvitse olla edes menestynyt. Ikävä tosiasia että komeita miehiä on niin vähän että jos sellaiseen tulee mahdollisuus, moni on valmis antamaan todella paljon muita asioita anteeksi. Myös sieltä luonnepuolelta.

Minullakin on ollut suhde komeaan ksipäähän, ja jälkikäteen olen ymmärtänyt, että hyvin pitkälti se viehätys perustui miehen ulkonäköön. Ei monellakaan ole niin komeaa naamaa eikä hyvää kroppaa. Koko ajan toivoin että tämä mies olisi myös ihana luonteeltaan, mutta aika nopeasti se totuus paljastui.

Vierailija
35/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset antavat mahdollisuuden lähes kuinka k*sipäiselle tahansa, kunhan tämä on rikas ja komea.

Ei päde toisin päin.

Kyllähän nainenkin panee lähes ketä tahansa, jos tekee mieli seksiä ja on puutteessa. Ei tarvitse olla rikas ainakaan, komeudesta tietenkin on seksissä apua.

Vierailija
36/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin aika nätti 30v pimun sellase vanhemma juopon kanssa ostarilla. Näytti et ois ollu parisuhteessa.

Myös suht pitkä äijä joku 190cm, mutta luonne ja elämäntapa se pitkälti määrää. Mt ongelmaiset kaipaa ongelmayksilöitä, jotta saavat kehuskella kuinka ollut narsistien uhreja. 

Se olin vain minä, STEM-alalle kouluttautunut nainen, rakkaan 60-v autonkorjaajaisäni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi