Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuvatko lääkärit ja hoitajat sinusta pahaa kun olet nukutettuna?

Vierailija
29.03.2021 |

Niin, haukkuvatko hirveästi?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan missään järkevässä paikassa.

Vierailija
2/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Siinä on vähän tärkeämpää tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahnaksi sanovat.

4/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joitakin kertoja nukutettuna. Vain kerran ovat ymmärtääkseni puhuneet pahaa. Heräämössä olin äkäinen ja muistin kuulleeni täysin sopimatonta tekstiä leikkauksen aikana. On mahdollista tietenkin, että kuvittelin, mutta toisaalta se oli ainoa kerta, kun siihen tunteeseen heräsin ja muistin myös mitä on puhuttu. Äärimmäisen vastenmielistä.

Vierailija
5/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osoittelevat sormella ja nauravat katketakseen sun raskausarville

Vierailija
6/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, haukkuivat pernani ihan lyttyyn. Kyllä masensi.

Vierailija
7/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä avauksia tekeekään niin, jos olet oikeasti ollut tuossa tilanteessa tai tulossa siihen ja nyt häpeät jotain niin aivan turhaan. Ammattilaiset eivät sinua hauku vaan haluavat sinua auttaa. Siellä ei keskitytä siihen, että miltä näytät vaan onnistuuko operaatio. Puhu tästä hoitajalle, jos sinua mietityttää mitä siellä tapahtuu ja, että haluat tietää vaihe vaiheelta mitä tapahtuu. 

Vierailija
8/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä. Ihroja tietenkin kommentoidaan koska nostaminen on raskasta. Usein miehillä alkaa kalu seisomaan nukutusaineiden vaikutuksesta ja sitä on hauska kommentoida leikkaussalitiimin kesken. Peräreiässä on harvemmin kommentoimista vaikka sinne täytyykin se lämpömittari työntää.

Vierailija
9/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näitä avauksia tekeekään niin, jos olet oikeasti ollut tuossa tilanteessa tai tulossa siihen ja nyt häpeät jotain niin aivan turhaan. Ammattilaiset eivät sinua hauku vaan haluavat sinua auttaa. Siellä ei keskitytä siihen, että miltä näytät vaan onnistuuko operaatio. Puhu tästä hoitajalle, jos sinua mietityttää mitä siellä tapahtuu ja, että haluat tietää vaihe vaiheelta mitä tapahtuu. 

Todella kaunis ajatus mutta ei totta.

Vierailija
10/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole koskaan ollut nukutettuna.

Vierailija
11/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kommentoi epäasiallisesti. Keskitymme hoitoosi.

T: Leikkaussalihoitsu

Vierailija
12/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ollut useamman kerran lapseni seurassa heräämössä, ( spesiaali tapaus).

Tosi kolkko paikka, enkä mielelläni ole mukana,

mutta kun on ollut heräämön henkilökunnalle parempi, että minä valvon heräämössä.

En suoranaista pilkkaa ole kuullut, mutta selvästi on varoitettu hoitajaa ( joka ei siis tiedä minun olevan paikalla verhon takana),, että täällä on ulkopuolisia . Ettei hölötä mitä sattuu!

Vierailija
13/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, menin kerran pikkuleikkaukseen ja piilotin takamukseen kiinnitetyn laastarin alle pienikokoisen tallentimen ja voi pojat mitä tekstiä nää hoitsut ja lääkäri siinä leikkauksen aikana avautui kun luulivat ettei kukaan kuule. 

Vierailija
14/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kaunis ajatus mutta ei totta.

Oletko itse alalla? Kyllä sen pitäisi olla totta joka paikassa. Potilasta haukkuva työntekijä on väärässä paikassa tai ainakin väärällä asenteella.

Vierailija
15/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.joopzy.com/digital-spy-audio-recorder/

Piiloon aina kun on mahdollisuus että sinusta puhutaan selän takana. Yllätä vihollisesi ennen kuin he edes tietävät olevansa mustalla listallasi.

Vierailija
16/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme kommentoi epäasiallisesti. Keskitymme hoitoosi.

T: Leikkaussalihoitsu

Kukaan itseään kunnioittava hoitaja ei käytä hoitsu sanaa.

Vierailija
17/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä leikkauksesta, enkä välitä tietääkään. Sen sijaan heräämössä ärsytti hoitajien metelöinti, kun siihen yöllä havahtui. Päiväsaikaan tuon ymmärrän, mutta äänekäs juttelu ja naurunräkätys yöllä tuntui turhalta. Leikkauksen jälkeisenä päivänä pääsin osastolle.

Vierailija
18/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin leikkauksessa paikallispuudutuksessa ja siinä lääkäri ja hoitaja höpöttivät vain mökin juhannussiivouksesta, mitä ruokakaupasta pitää ostaa juhannukseksi ja mitä ruokia aikovat juhannuksena syödä. Välillä lääkäri muistutti, että silmät auki kunnolla.

Vierailija
19/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin leikkauksessa paikallispuudutuksessa ja siinä lääkäri ja hoitaja höpöttivät vain mökin juhannussiivouksesta, mitä ruokakaupasta pitää ostaa juhannukseksi ja mitä ruokia aikovat juhannuksena syödä. Välillä lääkäri muistutti, että silmät auki kunnolla.

Joitain voi rauhoittaa, että puhutaan niitä näitä, jolloin potilaan huomio menee keskusteluun, ei operaatioon. Joskus potilaan kanssa voi olla hankalaa saada jatkuvaa keskustelua tai se ei leikkauksen takia onnistu, ettei potilas liiku tai muuta vastaavaa.

Vierailija
20/56 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen ollut useamman kerran lapseni seurassa heräämössä, ( spesiaali tapaus).

Tosi kolkko paikka, enkä mielelläni ole mukana,

mutta kun on ollut heräämön henkilökunnalle parempi, että minä valvon heräämössä.

En suoranaista pilkkaa ole kuullut, mutta selvästi on varoitettu hoitajaa ( joka ei siis tiedä minun olevan paikalla verhon takana),, että täällä on ulkopuolisia . Ettei hölötä mitä sattuu!

Todennäköisesti siksi, ettei puhuisi toisten potilaiden tiedoista ulkopuolisen kuullen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä