Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein kehtaisitte pyytää kuvia varaamastanne koiranpennusta?

Vierailija
29.03.2021 |

Olen varannut koiranpennun. (Edellinen pentu pentu ollut 20v sitten jonka hain suoraan.)
Kuinka usein kehtaisitte pyytää kuvia/videoita pennusta?
Olen itse yli sosiaalinen ja kuvia paljon noin yleensäkin lähettelevä henkilö.
En halua olla ylitsepursuava ja tunkeileva, mikä teistä on sopiva väli? Onko pari kertaa viikossa jo liikaa? 😄

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranpentua on tapana käydä katsomassa pari kertaa.

Ethän sä niistä kuvista mitään kontaktia saa. Et varsinkaan näe emän käytöstä etkä sitä miten kasvattaja kohtelee koiriaan.

Vierailija
22/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet. Peruin pennun haun ja maksoin oppirahat. Nyt tietysti harmittaa kun uusi perheenjäsen oli jo niin ajatuksissa ja mielikuvissa vierellä ja petturi olo, kun pentu jäi ilman kotia. No kyllähän se kodin löytää näillä markkinoilla. Viimeinen niitti oli selitykset, että on tosi kiire, eikä halunnut käymään pentua katsomassa ennen luovutusta. Kiireen syy oli samanaikaisesti useammat pennut. Mutta voiko olla niin kiire, ettei edes kuvaa kerkeä ottamaan?

Ihanan kuuloisia kasvatteja tässä keskustelussa, jotka videon tai kaksi lähettävät välillä. Sellaisen nyt ajan kanssa etsimään, vaikka niitä jo pidempään koittanut löytää. Kärsivällisyyttä vaatii kyllä nyt löytää se oma koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän