Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehellä aina uusi nainen jos hän hakee eroa?

Vierailija
29.03.2021 |

Joskus tuntuu ettei miehet hae eroa edes riivinraudasta ennen kuin uusi heila on kierroksessa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sanoo, että ei. Hän on kahdesti eronnut, eikä kummallakaan kerralla ole ollut uutta naista. Ensimmäisellä kerralla hän lähti, kun vaimo petti. Toisella kerralla ero päätettiin yhteisymmärryksessä.

Vierailija
2/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miehet eivät ole kuten naiset. Naiset ei branch swingaa ennen kuin uusi maksumies on bookattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tutkimuksen mukaan yli 80 prossassa niistä tapauksista kun eroon teki aloitteen mies, mies lähti suoraan uuteen jo olemassaolevaan suhteeseen. Eli miehet kyllä yleensä varmistaa uuden suhteen ennenkuin lopettavat entisen. Ei tietenkään kaikki, mutta tuo on trendi.

Vierailija
4/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on jätetty kaksi kertaa (avio- ja avoliitto). Ekalla miehellä oli seuraava kierroksessa ennen kuin jätti minut, toisella ei

Vierailija
5/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri jätettiin täysin miehen toimesta. Kaveri itse siis oli avioliitossaan superonnellinen. Miehelle tuli uusi nainen vasta 6 vuotta eron jälkeen. Samaa kaveripiiriä kaikki, eli tiedän.

Vierailija
6/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tuntuu olevan. Toisaalta veljeni ja miespuolinen ystäväni lähtivät molemmat suhteestaan ilman, että oli uutta katsottuna ja molemmat sanoivat, että ei tulisi mieleenkään hypätä suorilta uuteen suhteeseen.

Vierailija
7/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on se naisten harhaisin defenssi ikinä, ettei teidän vaan tarvitse katsoa sinne peiliin.

Koskaan elämässänne. 

Vierailija
8/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri tutkimuksen mukaan yli 80 prossassa niistä tapauksista kun eroon teki aloitteen mies, mies lähti suoraan uuteen jo olemassaolevaan suhteeseen. Eli miehet kyllä yleensä varmistaa uuden suhteen ennenkuin lopettavat entisen. Ei tietenkään kaikki, mutta tuo on trendi.

Hyvät lähteet. 

Näitä tutkimuksia viuhuu tällä palstalla joka ketjussa, mutta koskaan niitä ei linkata 

Vierailija
9/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri tutkimuksen mukaan yli 80 prossassa niistä tapauksista kun eroon teki aloitteen mies, mies ei lähtenyt suoraan uuteen jo olemassaolevaan suhteeseen. Eli miehet kyllä lopettavat entisen suhteen ennenkuin hommaavat uuden. Ei tietenkään kaikki, mutta tuo on trendi.

Näetkös, minäkin osaan ilman lähteitä.

Vierailija
10/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän panomiehellä pitää normaalistikin useampi vosu olla että on aina vähintään yksi jolla ei ole ns. jaappanin lippu pöksyissä.

Haaremeille on järkiperusteensa.

Vierailija
11/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti mies hakee eroa ilman uutta, jos hänellä on vahva usko omaan puolestavetävyyteensä. Jos uskoo, että ”aina jonkun saa”, niin miksi ei lähtisi?

Vierailija
12/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mies on entieetti, hive mind, jos niin haluat asian kerrottavan. Ei ole joukkoa miehiä, vaan sukupuoli joka yksi, ja sen ajatukset ovat aina samat ja helposti tulkittavat.

Vierailija
13/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että riippuu iästä. Yli 40v mies on saanut yleensä tarpeekseen parisuhteesta ja naisista.

Vierailija
14/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos myöhemmin väittää ettei ollut, niin uusi heila lemppasi miehen nopsaan.

Vierailija
15/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sana "aina" kertoo sen, ettei kysymykseen kannata edes vastata. 

Toki itsekin muistan lukeneeni, että miehillä on useammin jo uusi katsottuna tai ainakin miehet aloittavat uuden suhteen naisia nopeammin. Kuitenkin nämä yli 80 % väittämät nyt tarvisisivat jonkin lähteen. 

Vierailija
16/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin tuli vaan mitta täyteen ja lähdin käytännössä patja kainalossa yksin yksiöön. T. Mies

Vierailija
17/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemissani tapauksissa aina, paitsi kerran, jolloin syynä oli vaimon alkoholismi. Nämä ovat siis vain tuntemiani ihmisiä, ykeisesti en osaa tietenkään sanoa.

Vierailija
18/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä lähdin ilman mitään uutta vosua vakaasti päättäneenä, että jatkossa kierrän kottaraiset kaukaa ja jos minua joku yrittää lähestyä niin juoksen niin lujaa kuin kintuista lähtee.

Vierailija
19/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä lähdin ilman mitään uutta vosua vakaasti päättäneenä, että jatkossa kierrän kottaraiset kaukaa ja jos minua joku yrittää lähestyä niin juoksen niin lujaa kuin kintuista lähtee.

Vosu? Kottarainen?

Hyvä, että elät yksin.

Vierailija
20/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme neljästä exästä on varmistanut itselleen uuden, ennenkuin on päättäneet suhteen mun kanssa. Tuntuu, että on yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi