Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehellä aina uusi nainen jos hän hakee eroa?

Vierailija
29.03.2021 |

Joskus tuntuu ettei miehet hae eroa edes riivinraudasta ennen kuin uusi heila on kierroksessa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miehet eivät ole kuten naiset. Naiset ei branch swingaa ennen kuin uusi maksumies on bookattuna.

Kaikissa kav erien ja sukulaisten eroissa, joissa nainen otti eron syyt olivat miehen väkivaltaisuus, alkoholismi, peliongelma tms. riippuvuus, joihin ei suostunut hakemaan apua tai pettäminen. Suurin osa naisita on edelleen yh. Kellään ei ollut uutta miestä tiedossa.

Vierailija
22/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin helposti noiden komeiden karjujen höynäytettävissä, kuvittelevat että se rakas komea mies on siinä rinnalla nyt loppuelämän. AINA ne miehet on olleet vähän muuta kuin tavallisia Jormia jotka naisen jättäneet toisen takia. Niillä miehillä on varaa nääs päivittää kun kysyntää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Olen jättänyt naisia, vaikka uusi ei olisi tiedossa. Joskus on vaan parempi erota.

Vierailija
24/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on vähintään vakipanot aktivoituna erotessa ellei ole uusi kierroksessa. Kaveri tuossa erosi juuri jonkin aikaa sitten niin huomasi kyllä että välittömästi kun oli eroa naiselle vilauteltu, niin minun luuri jo soi ja haettiin sympatiaa ja kyseltiin olisiko pillua taas saatavilla. Sen lisäksi ajatteli säilyttää pano-oikeuden nykyiseen exään ja tiedän että panee edellisiäkin exiään. Hyvin on pedattu asiat. Tussun päälle laskeutuu aina.

Vierailija
25/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tiedän varmuudella ainakin kaksi miestä, joilla ei ollut. Veljeni ja exäni. Exä on edelleen sinkku, vaikka erosta on jo yli 10 vuotta. 

Vierailija
26/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme neljästä exästä on varmistanut itselleen uuden, ennenkuin on päättäneet suhteen mun kanssa. Tuntuu, että on yleistä.

Kertoo omasta miesmaustasi.

Ne varmaan tuli varattuina sinunkin elämääsi 

Vierailija
27/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on vähintään vakipanot aktivoituna erotessa ellei ole uusi kierroksessa. Kaveri tuossa erosi juuri jonkin aikaa sitten niin huomasi kyllä että välittömästi kun oli eroa naiselle vilauteltu, niin minun luuri jo soi ja haettiin sympatiaa ja kyseltiin olisiko pillua taas saatavilla. Sen lisäksi ajatteli säilyttää pano-oikeuden nykyiseen exään ja tiedän että panee edellisiäkin exiään. Hyvin on pedattu asiat. Tussun päälle laskeutuu aina.

Sun tekstin kun lukee niin ei ihme et sulle soitti. Sen verran veetee kamaa.

Vierailija
28/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omia nelikymmpisiä kavereita kuuntelee niin eivät aio enää vakavia suhteita harrastaa. Paljon helpompaa olla yksin ja pitää pari hoitoa sivussa. Nuoremmat naiset eivät myöskään itse halua parisuhdetta yli nelikymppisen kanssa, joten kaikki voittaa.

Vierailija
29/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen veeteekin on. En ole veetee eikä ole kyseinen henkilökään. Kuuluu ylimpään tulodesiiliin. Sinulle taisi enemmän osua, kun niin hyvin tiedät nämä veetee asiat :)

Vierailija
30/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen veeteekin on. En ole veetee eikä ole kyseinen henkilökään. Kuuluu ylimpään tulodesiiliin. Sinulle taisi enemmän osua, kun niin hyvin tiedät nämä veetee asiat :)

Eli osui ja uppos. Ei se katso tuloluokkaa jos jutut on veeteetä.

Vierailija
31/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän miehet ovat niin parisuhderiippuvaisia, että eivät kykene asumaan yksin? 

Minut on jätetty kaksi kertaa. Ensimmäinen mies, ja kihloissa hänen toiveestaan, jätti kun olimme 22v. Meillä oli ihan normaali elämä, suunnittelimme yhteisen asunnon hankintaa, ei koskaan riitoja, kaikki ns. normaalia. Yhtenä päivänä vain sanoi mitään varoittamatta, että "mä haluan että ollaan jatkossa vain ystäviä". Olin aivan ihmeissäni että mikä juttu tämä on. Kielsi toisen naisen kysyessäni. Parin viikon päästä ystäväni näkivät miehen uuden naisen kanssa. Nainen oli miehen kurssikaveri koulusta. En ikinä saanut selitystä mikä meidän suhteessa ei riittänyt. Enkä keksi itsekään siihen mitään syytä.

Toinen mies ja kolmen lapseni isä jätti kun olin 39 v. Jäi kiinni pettämisestä ja sen jälkeen haukkui että olen pska vaimo enkä anna tarpeeksi seksiä. Miehellä ei siis ollut valmiina uutta, vaan oli avioliiton aikana pettänyt yhden yön keikausten kanssa useamman kerran ja etsi yhden yön seuraa eri treffipalstoilla. 

Arvaatte varmaan, että en enää kykene parisuhteisiin. On käsittämätöntä kuinka keskustelukyvyttömiä miehet ovat. Eivät osaa ratkoa puhuen parisuhteen ongelmia. Saati ett ylipäätään kertoisivat että jotain on huonosti suhteessa. Esittävät että kaikki on normaalisti, mutta pettävät selän takana minkä kerkeävät ja jättävät.

Vierailija
32/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän miehet ovat niin parisuhderiippuvaisia, että eivät kykene asumaan yksin? 

Minut on jätetty kaksi kertaa. Ensimmäinen mies, ja kihloissa hänen toiveestaan, jätti kun olimme 22v. Meillä oli ihan normaali elämä, suunnittelimme yhteisen asunnon hankintaa, ei koskaan riitoja, kaikki ns. normaalia. Yhtenä päivänä vain sanoi mitään varoittamatta, että "mä haluan että ollaan jatkossa vain ystäviä". Olin aivan ihmeissäni että mikä juttu tämä on. Kielsi toisen naisen kysyessäni. Parin viikon päästä ystäväni näkivät miehen uuden naisen kanssa. Nainen oli miehen kurssikaveri koulusta. En ikinä saanut selitystä mikä meidän suhteessa ei riittänyt. Enkä keksi itsekään siihen mitään syytä.

Toinen mies ja kolmen lapseni isä jätti kun olin 39 v. Jäi kiinni pettämisestä ja sen jälkeen haukkui että olen pska vaimo enkä anna tarpeeksi seksiä. Miehellä ei siis ollut valmiina uutta, vaan oli avioliiton aikana pettänyt yhden yön keikausten kanssa useamman kerran ja etsi yhden yön seuraa eri treffipalstoilla. 

Arvaatte varmaan, että en enää kykene parisuhteisiin. On käsittämätöntä kuinka keskustelukyvyttömiä miehet ovat. Eivät osaa ratkoa puhuen parisuhteen ongelmia. Saati ett ylipäätään kertoisivat että jotain on huonosti suhteessa. Esittävät että kaikki on normaalisti, mutta pettävät selän takana minkä kerkeävät ja jättävät.

Juu, ihan kaikki miehet taas. 

Vierailija
33/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on, toisilla ei. 

Vierailija
34/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen koko elämäni yksin eläneenä ja hyvin viihtyneenä miehenä ihmetellyt tuttavapiirini naisten kohdalla. Aina kun eroavat, ovat mieli maassa ja vonkuvat miten surkeaa se on yksin. Vuoden sisällä heillä onkin pian taas uusi mies. Aidosti yksin viihtyviä naisia jotka ovat vuosikausia olleet yksin en tiedä kuin ehkä pari. Jotka eivät siis hampaat irvessä kiroten yritä tinderöidä ukkoa itselleen, kun joku nyt pitää löytää.

Vierailija
35/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tästä pääsen, niin saman katon alle ei tule asumaan yhtään naista pysyvästi.

En ymmärrä miksi päästäisin naisen uuteen kotiini, kun edellisestä olen päässyt eroon.

Vierailija
36/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni mies oli itsemurhan partaalla ennen kuin jätti, haki vasta myöhemmin uuden kumppanin.

Vierailija
37/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
38/38 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti on. Voi valehdella ja piilotella uutta heilaa pitkänkin aikaa ja esittää vastuullista isää, joka eroaa, elää yksin ja panostaa vain lapsiin.

Mistäkö tiedän? Siksi, että olen se uusi heila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi