Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinasin alkaa itkemään kun vieras mies auttoi takin päälle ja

Vierailija
29.03.2021 |

avasi oven.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan itsestään selvyys, että mies kantaa painavammat ostoskassit. Enemmän minä silti olen perheen ruokaostoksia raahannut kotiin mitä mies.

Vierailija
42/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus herrasmies mut en tykänny kun se oli koko ajan avustamassa mua.. avasi ovia ja auttoi takkia päälle.. ihan kun olisin vammainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista herkkua minullekin. Ja kyllä se tekijä on juuri se vieras mies. Ei vaimo tuollaista tee, lapset nyt voi joskus pyydettäessä oven avata, jos minulla on kädet täynnä kantamuksia.

Vierailija
44/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koplasko tissejä samalla kun auttoi takin päälle? Ja kun menit ovesta niin tsekkas perseen?

Vierailija
45/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin oven kahdelle naiselle yliopistolla, syntynyt keskustelu oli minusta piristävä.

N: Luuletko, että naiset eivät osaa avata itse ovea?!

Minä: En, mutta ovesta kulkemista pitää vielä harjoitella.

Tämän jälkeen naisten suullinen ulosanti täytti kunnianloukkauksen tunnusmerkistön.

No ei siinä, mahtuuhan sitä mölyä maailmaan.

Vierailija
46/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä siitä että takki autetaan päälle, tuoli vedetään alle, pidetään ovea auki ja pakotetaan minut menemään ensin. Inhoan sellaista! 

47/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli joskus herrasmies mut en tykänny kun se oli koko ajan avustamassa mua.. avasi ovia ja auttoi takkia päälle.. ihan kun olisin vammainen.

jatka uneksimista yksinäisyydessä. Tuskin sinulla on ketään ,noin ilkeä kun olet. 

Vierailija
48/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma liitto 20v, mies nimittelee, arvostelee. Kun vieras mies teki noin se oli ihanaa. Ja ajattelin että joillakin on aina tuollaista.

Ap

Mun mies pukee aina minulle takin kun olemme jossain missä takki jätetään narikkaan :) N39

Minulle on kyllä ihan se portsari yleensä auttanut takin päälle, ja avannut oven. Olen mies, jos se asiaan vaikuttaa, vaikka tuskinpa vaikuttaa.

Missä räkälöissä te oikein käytte?

En tiedä missä räkälöissä sinä käyt, me käymme paikoissa missä on hovimestari ja heidän tehtävänsä ei ole auttaa pukemisessa. Portsari on yleensä lähinnä nimenomaan räkälöissä missä on tarvetta heittää puliukkoja ulos. Sitäpaitsi on todella etiketin vastaista koskea naiseen jos hänellä on seuralainen. Huomaa että olet vähän eri piireistä... 

Eihän siinä keneenkään kosketa, kun takkia pidetään auki. Vai oikeastiko se miehesi pukee sinut kuin taaperon? Mahtaa olla muilla minkkiturkkimammoilla naurussa pitelemistä.

Vierailija
49/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet auttaa takin naisen päälle vain siitä syystä että voivat ohimenne muka-vahingossa antaa käden liukua tissin päältä. Yrittävät tunnustella salaa. Ootte naiset naiveja, jos ettet tuota tienneet.

Vierailija
50/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven avaaminen on kohteliasta ja kivaa, paitsi jos se avataan liian kaukaa. Siinä kiusaantuu itsekin, kun yrität olla (korkkareissa) harppomatta ja kiiruhtamatta, mutta matkaa on vielä 7 metriä.

Tai nämä jotka menevät edeltä, huomaavat, että tulen kauempaa perässä ja jäävät yhdellä kädellä työntämään ovea auki epämukavan näköisessä asennossa. Virheesi tapahtui jo, mene vain! Jos välttämättä haluat pitää ovia auki, katso ympärillesi ennen kuin kävelet läpi ovesta... Tai sitten törkkäät mennessäsi sitä ovea sen verran, että saan siitä kiinni puoliavoimena.

Ja naisena voi yhtä hyvin harrastaa ovien avaamista, jos näkee, että toisella on esim. paljon kantamuksia. Hyvät tavat eivät ole vain miehille.

Vierailija
51/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori että pilaan ilosi mutta miehillä on AINA takia-ajatuksia ja itsekkäät syyt tehdä jotain. Aina.

Vierailija
52/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai auto pysähtyy kun olet ylittämässä suojatien, lasketaanko se.

Vierailija
53/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tummat silmät ja ruskea tukka?

Vaihtuiko kultaisessa ketjussa ollut jalokivikaulakorusi samalla kissankultaan ja lasinpalaan?

Vierailija
54/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tainnut olla suomalainen mies