Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinasin alkaa itkemään kun vieras mies auttoi takin päälle ja

Vierailija
29.03.2021 |

avasi oven.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin harvinaista että jos joskus elämässään näkee ja kokee, tulee heti epäilyttävästi mieleen joku narsisti. Nämähän on niin lipeviä ja huomaavaisia naisia kohtaan kunnes sitten asutaan saman katon alla... Eipä silti herkistyin itsekin kun ajelin suoralla tiellä ja ohitin rekan (jossa oletettavasti herrasmies ratissa) jonka kanssa "viestiteltiin" vilkuilla ja valoilla että on turvallinen paikka ohittaa ja hän huomioi pienemmän ohittajan.

Vierailija
22/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma liitto 20v, mies nimittelee, arvostelee. Kun vieras mies teki noin se oli ihanaa. Ja ajattelin että joillakin on aina tuollaista.

Ap

Mun mies pukee aina minulle takin kun olemme jossain missä takki jätetään narikkaan :) N39

Minulle on kyllä ihan se portsari yleensä auttanut takin päälle, ja avannut oven. Olen mies, jos se asiaan vaikuttaa, vaikka tuskinpa vaikuttaa.

Missä räkälöissä te oikein käytte?

Onko Suomessa muita kuin räkälöitä? Sinäkin ilmeisesti ulkomailla olet tuota palvelua saanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma liitto 20v, mies nimittelee, arvostelee. Kun vieras mies teki noin se oli ihanaa. Ja ajattelin että joillakin on aina tuollaista.

Ap

Mun mies pukee aina minulle takin kun olemme jossain missä takki jätetään narikkaan :) N39

Minun mies myös! <3 Ja avaa oveen ja kantaa painavat kauppakassit! Kiva, että löytyy vielä herrasmiehiä, joilla käytöstavat ei ole hukassa. 

Vierailija
24/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni auttaa takin päältäni ja päälleni kun olemme julkisissa paikoissa. Avaa myös ovet.

Tavallinen suomalainen pentti perusinsinööri, mutta anoppi- ja appi vainaat tekivät loistavaa työtä.

Vierailija
25/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minulle on kyllä ihan se portsari yleensä auttanut takin päälle, ja avannut oven. Olen mies, jos se asiaan vaikuttaa, vaikka tuskinpa vaikuttaa.

Jos paikassa on portsari, kyseessä on räkälä.

26/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näin aikuisena enää halua että minua puetaan.

Niin no. Kohta tulee se aika kun sinua ehkä puetaan toisten avustamana joka päivä.

Että olepa kiitollinen elämästä nyt .Jos kohteliaat miehet auttavat , sekin antaa hyvän olon tunteen. 

Vierailija
27/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minun mies myös! <3 Ja avaa oveen ja kantaa painavat kauppakassit! Kiva, että löytyy vielä herrasmiehiä, joilla käytöstavat ei ole hukassa. 

Sehän sotii kaikkia feministi ja tasa-arvoaatteita vastaan jos nainen ei saa / naisen ei oleteta kantavan kauppakasseja. Nykyään se on törkeää sovinimia jos mies kantaa kauppakassit ja avaa oven naiselle.

Vierailija
28/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis pitää takkia auki sinulle vai pukee, pukee kuten pikkulapset?

Vierailija
29/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minullekin, ja kantaraflassa portsari on nainen. Se on nykyaikaa.

Vierailija
30/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. En mäkään haluaisi että kukaan koskee mun takkiin.

Vierailija
31/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat, että sen takin päälle auttamisen, ovenavauksen yms. perimmäinen tarkoitus on yrittää päästä pöksyihisi?

Vierailija
32/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa ikävä jonnekin ravintolaillalliselle, missä puettaisiin takki päälle. 

Vierailija
33/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että yök. Kyllä muakin itkettäisi jos joku tulisi lääppimään likaisilla sormilla mun takkia.. luulisi varmaan et oon liikuttunut. :(

Vierailija
34/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tiedä missä räkälöissä sinä käyt, me käymme paikoissa missä on hovimestari ja heidän tehtävänsä ei ole auttaa pukemisessa. Portsari on yleensä lähinnä nimenomaan räkälöissä missä on tarvetta heittää puliukkoja ulos. Sitäpaitsi on todella etiketin vastaista koskea naiseen jos hänellä on seuralainen. Huomaa että olet vähän eri piireistä... 

Vierailija
35/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ähersin kerran raskaan oven kanssa yhteen virastotaloon. Takaa tuli mies joka noin vain avasi oven kevyesti. 😍😍

Vierailija
36/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tajuat, että sen takin päälle auttamisen, ovenavauksen yms. perimmäinen tarkoitus on yrittää päästä pöksyihisi?

Kyllä, onneksi.

t. se nainen kenen mies auttaa aina takin päälle. 

Vierailija
37/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minun mieheni myös, jo 20 vuoden ajan. Ihan alussa näin ei ollut. Kun olimme seurusteet vasta vähän aikaa, kävimme miehen vanhemmilla kylässä. Kun tuli lähdön aika ja seisoimme eteisessä ottamassa takkeja, miehen isä katsoi miestä merkitsevästi ja kun siitä ei ollut apua, otti takkini ja auttoi sen päälleni. Kiitin kauniisti ja näin miten miehen päässä ikäänkuin syttyi lamppu. Oppi kerrasta. Hänelle ei vain ollut aiemmin tullut mieleen tuollainen, joka hänen isälleen, vanhemman polven herrasmiehelle, oli itsestäänselvyys. 

Vierailija
38/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis pitää takkia auki sinulle vai pukee, pukee kuten pikkulapset?

Näsäviisasteletko vai oletko oikeasti vajaa? 

Vierailija
39/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran esimies, joka sanoi olevansa upseerin poika. Jestas, että sillä miehellä oli käytöstavat hallussa, ihan täydellinen herrasmies. Hän aukoi ovet ja auttoi takin päälle, jos sattui samaan aikaan paikalle.

Vierailija
40/54 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. En mäkään haluaisi että kukaan koskee mun takkiin.

Miksi alapeukutat? Vaikka 99 % naisista haluaisi että mies auttaa takin päälle niin minä en halua. Paitsi jos se on mahdottoman vaikeaa selviytyä siitä itse niin sitten otan avun vastaan. Itse kyllä autan ilomielin jos joku apua tarvitsee. Voin auttaa muutenkin vaikka ei apua tarvitsekaan, jos se piristää tai ilahduttaa mutta toivon että se ei tee samoin minulle.