Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYSYMYS TEILLE, jotka olette imetysaikana olleet viihteellä ja baarissa!

Vierailija
12.08.2006 |

Miten ihmeessä hoidatte rintojen tyhjentämisen??? Kannatteko pikkulaukussa rintapumppuhärveliä??

Mä olen lähdössä, vauva 3 kk ja maitoa tulee ihan hurjasti. Kuusi tuntia imettämättä ja tissit on kivikovat ja sattuu.

Vaikea kuvitella, että jurrissa pumppaisi maitoa jossain baarissa! Ja mulla on vielä sähköpumppu!! Vinkkejä kiitos? :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvahan on niin pieni vielä!!!!

Vierailija
2/7 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla klo 10 imetin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista ottaa paljon liivinsuojia mukaan..

Vierailija
4/7 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roiskuhan sitä ympäri vessan seiniä, mut pääasia et helpotti. Ei muuten ollu mik. kiva olotila. Maidontulo nimittäin vaan lisääntyy kun on alkoholilla vaikutusta asiaan;) Joten jos ei olis ollu " pakko" lähtee, olisin jättäny koko rumban väliin. Hyvät muistot, ei siinä mit. ja aamulla taas imettämään (12h ilman alkoholia!)...tai ainakin sinne päin.

Vierailija
5/7 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oli kyllä jo yli vuoden silloin, mutta maitoa tuli edelleen paljon ja pakkautui rintoihin.

Aina vessareissun yhteydessä tyhjentelin rintoja (käsin) lypsämällä ja hihittelin itekseni, jos joku näkis...

Loppuillasta mamma sitten vähän intoontui ja tanssilattialla ruiski maitoa...

Luoja että hävetti seuraavana päivänä, mutta kavereilla kuulemma oli kivaa/hauskaa :)

Vierailija
6/7 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaimetyksen jälkeen (lapseni ovat lopettaneet yösyönnit 6 ja 8-viikkoa vanhana), ravintolasta kotiin tullessa olen saattanut lypsää kun olo on ollut niin tukala (liekö juomisen vaikutusta) ja aamulla olen imettänyt normaalisti. En juo paljoa joten aamulla maito on ollut " puhdasta" , tosin lapseni ovat tuossa viihteelle meno vaiheessa olleet jo hiukan isompia kuin 3kk.

Vierailija
7/7 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen tehnyt kolmen lapsen kohdalla. Ja ikää oli vauveleilla 2kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi