"Boikotoitko" jotain artistia ja miksi? Esim. Pyhimystä on vähän vaikea kuunnella enää...
Onko teillä jotain "artistiboikotteja" menossa? En siis muuten ole mikään seiskan lukija tms, mutta esimerkiksi Pyhimyksen biisejä en oikein pysty enää kuuntelemaan ilman että tulisi se "salavauva" ja vaimon pettäminen mieleen :/ En siis odota artisteilta että he olisivat jotain yli-ihmisiä, mutta silti tuntuu inhalta kun miettii aina että tämäkin heebo on käynyt vieraissa.
Kommentit (1063)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän samaa Chris Martinin kanssa...kun petti Gwyneth Palthrowta...ihana perhe, kaksi kaunista lasta jne. Vaikka kuinka periaatteessa tykkään coldplayn musiikista, niin varsinkin se kappale "something just like this..." ihan oksettaa nykyisin kun tuntee taustat.
Huomaa millaisessa kuplassa äiti-ihmiset elävät. Mitään muuta ei ole olemassa kuin vauvat ja perhekuviot ja jonkun muusikon (joiden parisuhdekuvioita mamma ei edes tunne) pettämiset ovat pahin asia ikinä.
Kyllä minäkin pettäisin muijaa, joka kauppaa netissä vaginansa hajuisia kynttilöitä. Voisi nousta tilaisuuden tullen vastustamaton halu viettää vähän aikaa jonkun tervejärkisen naisen kanssa.
R. Kelly
Kyseiselle hepulle napsahti juuri 30 vuotta linnaa lukuisista seksuaalirikoksista.
Lue oikeuspöytäkirjoja tabloid-median sijaan, auttaa pahaan oloon.
Vierailija kirjoitti:
Lue oikeuspöytäkirjoja tabloid-median sijaan, auttaa pahaan oloon.
Tämän piti olla siis lainaus sille, jolla tuli Jacksonista paha olo.
Minun nuoruudessani en ikinä ymmärtänyt miten Babitsinin sisko pääsi laulamaan/rääkymään.Ääntä ei ollut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
No tämä Yeboah tai mikä nyt onkaan, omituinen puolestamielensäpahoittaja. Kun ei omat ansiot riitä, pitää julkisuuteen päästä keinolla millä hyvänsä. Ei jatkoon. Ei.
Vartiaisen jenska hönkäilee mukataiteellisesti pelkkää paskaa.
Tämä yeboah kuvittelee omistavansa koko suomen ja aina naama halveksuntaa täynnä kun puhuu suomesta. Mikään ei ole täällä hyvin ja mulle kaikki tänne heti nyt meininki. Häppeis vähän. Mitään hänen mainostamaa tuotetta ei meille tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin Vesa-Matti Loiria, koska se on vaan niiiiiiiin ällö
Sääli, että omaat noin huonon maun. Vesku lienee Suomen historian upein laulaja.
🤣🤣🤣 Sääli, ettet tunne Suomen musiikkihistoriaa. Olavi Virta.
Hmmm kirjoitti:
Reino Nordinia. Syytä ei tarvinne sanoa.
Sano vaan, minä en ainakaan tiedä yhtäkään syytä boikotoida Reino Nordinia. Hän on loistava live-esiintyjä ja muutenkin karismaattinen!
Vierailija kirjoitti:
Yeboyah on ikuisessa boikotissa SUPERTYPERIEN kommenttiensa ansiosta. Bye bye yebo! Uskottavuuttasi järkevänä ihmisenä et saa takaisin enää ikinä! Olet vain ja ainoastaan nolo.
Anna jotain esimerkkejä näistä typeristä kommenteista? Itseltäni mennyt ihan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän samaa Chris Martinin kanssa...kun petti Gwyneth Palthrowta...ihana perhe, kaksi kaunista lasta jne. Vaikka kuinka periaatteessa tykkään coldplayn musiikista, niin varsinkin se kappale "something just like this..." ihan oksettaa nykyisin kun tuntee taustat.
Huomaa millaisessa kuplassa äiti-ihmiset elävät. Mitään muuta ei ole olemassa kuin vauvat ja perhekuviot ja jonkun muusikon (joiden parisuhdekuvioita mamma ei edes tunne) pettämiset ovat pahin asia ikinä.
Kyllä minäkin pettäisin muijaa, joka kauppaa netissä vaginansa hajuisia kynttilöitä. Voisi nousta tilaisuuden tullen vastustamaton halu viettää vähän aikaa jonkun tervejärkisen naisen kanssa.
Ohiksena että Chris Martinin ääni on ällöttävän löllö, ja Paltrow vetelä olemukseltaan, siinä kaksi mietoa vaniljaa oli kimpassa
Ketju on osotus, kuinka paskaa on woke, cancel-tauti tarttuu jo taviksiinkin.
Lähes kaikkia läntisen maailman artisteja tän vuosituhannen puolelta.
Ja tämmöisen paskaketju saa sit jäädä. Ei hyvää päivää. Kusipäistä sakkia.
en pysty kuuntelemaan mitään nykyajan popmusiikkia koska se on oikeasti paskaa....
Vierailija kirjoitti:
Michael Jackson jo kohta 20 vuotta koska pedofiili.
Oliko sittenkään?
Näitä Antti Tuisku kateellisia täällä riittää... kokeilepa itse tehdä sama ura ja saada sama fanilauma... ei taida onnistua?