Mitä ostaisin itselleni kotiin iltapalatarvikkeiksi? Aina illalla tulee vähän nälkä, ja syön paljasta näkkäriä kaapinoven välissä
Joskus minulla on jogurttia, johon lisään pähkinäsekoitusta. Mutta mitä muuta voisin ostaa kotiin? Juusto tulee itselleni mieleen.
Kommentit (33)
Jos mikään muu ei ole ongelma kuin mielikuvituksen puute, niin aloitusta on vaikea ymmärtää. Mene kauppaan ja osta jotain.
Raejuustoa ja marjoja tai ananaspaloja.
Vierailija kirjoitti:
Jos mikään muu ei ole ongelma kuin mielikuvituksen puute, niin aloitusta on vaikea ymmärtää. Mene kauppaan ja osta jotain.
No osa ongelmaa on se, että esim. juuri nuo leivänpäälliset katoavat jääkaapista, koska on lapsia. Pitäisi keksiä jotain, mikä ei kiinnosta lapsia. ap
Kyllä näkkäri on parasta etenkin jos sen syö salaa kaapin oven välissä.
Vierailija kirjoitti:
Syö kunnon monipuolinen illallinen. Et tarvitse iltapalaa.
Syön normaalisti lounaan, illallisen ja iltapalan. Olen tottunut tähän koko ikäni. (Ilman aamiaista toki vain aikuisiän.) Ai niin, joskus syön iltapalaksi myös lesemuroja. Puurohan voisi olla myös yksi vaihtoehto. ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkkäri on parasta etenkin jos sen syö salaa kaapin oven välissä.
On siinä tenhonsa, etenkin siemennäkkäri on syntisen hyvää! ap
Vierailija kirjoitti:
Kaavoihin kangistuminen on osa ongelmaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Raejuustoa ja marjoja tai ananaspaloja.
Kuulostaa ihan herkulliselta, mutta on todella kevyttä. Tuohon ehkä jotain hiutaleita mukaan tms, niin voisi olla hyvä. ap
Minä menen piiloon eteisen komeroon ja syön siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hedelmistä ehdottaisin banaania, ja miksei vaikka avokadoakin.
Raejuusto.
Avokado tuli itsellenikin mieleen, se on kuin ateria. Mutta niin on banaanikin ja makeaksi hedelmäksi jotenkin liian tuhtia kamaa. Siitä tulee ihan täyteen. Raejuustoa en ole syönyt 20 vuoteen. Millä siitä saisi kiinnostavaa... ap
Juu, tarkoitinkin banaanin ja avokadon erillisiksi vaihtoehdoiksi.
Raejuuston kanssa vaikka marjoja tai pähkinöitä.
Puuro tuli vielä mieleen.
Sun vaan täytyy tuplata se määrä mitä tuot kasviksia, jos lapset meinaa kaiken syödä. Itsellä välillä sama ongelma..
Mistähän lapset ei tykkäis? Vahvoja juustoja, maustettuja tuorejuustoja ym.
Tonnikala-raejuusto-suolakurkku-herne(maissipaprika)-salaatti on hyvää.
Tämä ei ole terveellisemmästä päästä, mutta joskus oon tehnyt sellaista voileipäkakuista tuttua täytettä (savulohi/kurkku/majoneesi/tuorejuusto+mausteet) jääkaappiin ja syönyt ruisleivän päällä. Sitä ei lasten mieleen tuu syödä.
Maustamaton jogurtti, granolalla ja pakaste marjoilla.
Suosittelen puuroa marjojen kera. Saa vatsansa täyteen ja nukkuu hyvin :) Eikä ole myöskään lihottava iltaruoka
Syö kunnon monipuolinen illallinen. Et tarvitse iltapalaa.