Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostaisin itselleni kotiin iltapalatarvikkeiksi? Aina illalla tulee vähän nälkä, ja syön paljasta näkkäriä kaapinoven välissä

Vierailija
28.03.2021 |

Joskus minulla on jogurttia, johon lisään pähkinäsekoitusta. Mutta mitä muuta voisin ostaa kotiin? Juusto tulee itselleni mieleen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä haluaisit syödä iltapalaksi?

Vierailija
2/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunaa, leipää ja täytteitä, maustamatonta jogurttia tai rahkaa ja vaikka hedelmiä niiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa näkkärissä on?

Vierailija
4/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa näkkärissä on?

No jos vaikka sen siivun juustoa siihen päälle saisi, niin olisi hyvä.

Mutta joku sanoi kananmuna ja sehän onkin hyvä idea. Terveellistä ja herkullista, ja pitää nälän. ap

Vierailija
5/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardemummakorppuja, riisikeksiä

Vierailija
6/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutatko, vai mikä tässä on ongelma?

Vierailija
7/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kardemummakorppuja, riisikeksiä

Kardemummakorppuhan on kuin pullaa. Riisikeksiä en ole syönyt 20 vuoteen. Aika kepoista se on, en laihduta. Mutta jos laittaisi kunnon päälliset niin saattaisi olla ihan hyvää. ap

Vierailija
8/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamatonta jogurttia tai rahkaa ja mustikoita. Namnam.

Vierailija
9/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihannestikkuja ja dippiä. Hedelmiä. Sienipiiras vaikkapa valmistaikinasta niin ei ole iso homma. Smoothie.

Vierailija
10/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttää ja kummastuttaa, että ihminen ei nykypäivänä osaa ostaa itselleen ruokaa. Kaupoissa on aika kattava valikoima tuoreita perustarvikkeita, puolivalmisteita, eineksiä, pakasteita jne. Jos näistä ei löydy syötävää, niin on ihminen päästään vialla.

11/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana juoda kupillinen teetä ja syödä ruisleipäviipale, jossa vaihdellen päällä leikkeleitä tai juustoa ja kurkkua, tomaattia, paprikaa, salaatinlehti. Enkä syö sitä kaapinoven välissä vaan laita nätisti lautaselle ja jos telkkarista tulee jotain katsottavaa niin telkkarin edessä syön. muutenkin, vaikka asun yksin, minulla on tapana kattaa itselleni pöytään ateriani enkä syö suoraan jostain einespurkista tms. Ja syön säännöllisesti viisi kertaa päivässä.

Vierailija
12/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ylipainoinen?  sehän ratkasee paljonkin.

Vierailija
13/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole. Olen hoikka. Siksi en mielelläni söisi riisikakkuja. ap

Vierailija
14/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttää ja kummastuttaa, että ihminen ei nykypäivänä osaa ostaa itselleen ruokaa. Kaupoissa on aika kattava valikoima tuoreita perustarvikkeita, puolivalmisteita, eineksiä, pakasteita jne. Jos näistä ei löydy syötävää, niin on ihminen päästään vialla.

Minulla on tapana ostaa kaupasta aina samat tuotteet, ja sitten ollaan taas siinä tilanteessa, että illoiksi on vain näkkäriä ja jogurttia ja pähkinöitä. ap

Vierailija
15/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät sulaa aika nopeasti, eikä ahdista yöllä.

Vierailija
16/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa59 kirjoitti:

Minulla on tapana juoda kupillinen teetä ja syödä ruisleipäviipale, jossa vaihdellen päällä leikkeleitä tai juustoa ja kurkkua, tomaattia, paprikaa, salaatinlehti. Enkä syö sitä kaapinoven välissä vaan laita nätisti lautaselle ja jos telkkarista tulee jotain katsottavaa niin telkkarin edessä syön. muutenkin, vaikka asun yksin, minulla on tapana kattaa itselleni pöytään ateriani enkä syö suoraan jostain einespurkista tms. Ja syön säännöllisesti viisi kertaa päivässä.

Rakastan ruisleipää päällisineen. Tuntuu vain, että lapset usein syövät päälliset jääkaapista. Heillä menee esim. yksi kurkku kerralla, kun viipaloivat sen ja rouskuttavat. Osta siinä sitten tarpeeksi kurkkua kotiin. Myös juusto tuntuu häviävän alta aikayksikön. ap

Vierailija
17/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostaa -60% naudan jauhelihaa ja paista pihvejä. Niitä on kiva napostella sellaisenaan.

Vierailija
18/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmistä ehdottaisin banaania, ja miksei vaikka avokadoakin.

Raejuusto.

Vierailija
19/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmistä ehdottaisin banaania, ja miksei vaikka avokadoakin.

Raejuusto.

Avokado tuli itsellenikin mieleen, se on kuin ateria. Mutta niin on banaanikin ja makeaksi hedelmäksi jotenkin liian tuhtia kamaa. Siitä tulee ihan täyteen. Raejuustoa en ole syönyt 20 vuoteen. Millä siitä saisi kiinnostavaa... ap

Vierailija
20/33 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole. Olen hoikka. Siksi en mielelläni söisi riisikakkuja. ap

Kolme alapeukkua sille, että ap on hoikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan