Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Vonkaava nainen, mitä mieltä?

Vierailija
28.03.2021 |

Jos mies kieltäytyy usein seksistä ja ei ole kovin aktiivinen sitä itse ehdottamaan, niin miltä vonkaava puoliso tuntuu? Ahdistaa varmaan, kun ei pysty toista tyydyttämään. Tiedän että toinen haluaa, mutta ei jaksa kokoajan kerjätä, kun mies on väsynyt, stressiä, ikä...spontaanisti mies ei ehdota, tuntuu enemmänkin ohjelmanumerolta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies kyseessä? Ei tuo haluttomuus ole iän mukana tuleva automaatio, mutta tietysti stressi ja väsymys vaikuttavat. Onko niihin nähtävissä helpotusta tulevaisuudessa?

Vierailija
22/36 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut kaksi kertaa aloitteellisen naisen, tosin varattuja molemmat, ja taivaan lahjalta on tuntunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö hyvänä seksin ulkopuolellakin? Hierotko hartioita? Paijaatko? Halaatko?

Minähän hellyyden puutteessa olen. Hän ei välitä semmosesta. Kyllä paijaisin jos kelpaisi.

Ja tarkoitan nyt ihan hellyyden/ läheisyyden puutetta. En pelkästään seksin.. Hän kun ei ole tottunut sellaiseen.

-ap

Vierailija
24/36 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko olennaisempaa se, että haluaisit, että hän pitäisi sinua hyvänä? Vai seksi? Miten mies reagoi, jos menet vaikkapa syliin istumaan ja pyydät, että hän silittää sinua? Ja vaikka pussailette samalla?

Vierailija
25/36 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut kaksi kertaa aloitteellisen naisen, tosin varattuja molemmat, ja taivaan lahjalta on tuntunut.

Täällä yksi aloitteellinen nainen. Mieheni antaa siitä minulle palautetta viikottain ja tuntuuhan se kivalta :)

Vierailija
26/36 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyimiehet keksii koko ajan jotain ihmeen selityksiä, jottei tarvitsi naida. Pillu ei siten kiinnosta vaikka sitä saisi. ??  En yhtään ihmettele, että vanhempi polvi harrasti ja harrastaa enemmän seksiä.  Enkä nää juniorit, siis alle 50v katsoo niin paljon pokea, ettei seiso enää. 

Vierailija
27/36 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokapäivä saatava. Onhan kumma jos ei mies anna, tavalla tai toisella.

Vierailija
28/36 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha,kysytään mieheltä miltä vonkaava nainen tuntuu. Entäs mies?

Vierailija
29/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jokapäivä saatava. Onhan kumma jos ei mies anna, tavalla tai toisella.

Mä en oo sanonut joka päivä vonkaava ni. Sanoin hänelle, että on koko viikon tehnyt mieli. Arkena ei kumpikaan jaksa, riippuen toki työvuoroistammekin.

Vierailija
30/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli onko olennaisempaa se, että haluaisit, että hän pitäisi sinua hyvänä? Vai seksi? Miten mies reagoi, jos menet vaikkapa syliin istumaan ja pyydät, että hän silittää sinua? Ja vaikka pussailette samalla?

Siin on yleensä joku ohjelma menossa ja taputtelee saadakseen ohjelmanumeron tehtyä. Ei mitenkään nautinnollisesti keskittyen hetkeen. Molempia kaipaan yhtä paljon, se seksiä että hellyyttä.

Vierailija
31/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli seli..

Vierailija
32/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siin on yleensä joku ohjelma menossa ja taputtelee saadakseen ohjelmanumeron tehtyä. Ei mitenkään nautinnollisesti keskittyen hetkeen. Molempia kaipaan yhtä paljon, se seksiä että hellyyttä.

Ja se huomion kerjääminen tuntuu niin nololta. Luulis, jos mua kerran rakastaa niin haluis koskea. Ilman kerjäämistä kuin koira.

Vierailija
33/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhossa känniset eukot vonkaa isolla yli 20 senttisellä varustettuja miehiä, koska haluavat kunnon seksiä.

15 senttiset katselee kateellisina nurkkapöydistä ja joutuvat lähtemään taas yksinäisinä kotiinsa runkkaamaan 😃

Vierailija
34/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se huomion kerjääminen tuntuu niin nololta. Luulis, jos mua kerran rakastaa niin haluis koskea. Ilman kerjäämistä kuin koira.

Heh heh

Vierailija
35/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha,kysytään mieheltä miltä vonkaava nainen tuntuu. Entäs mies?

Halukkaalta, kiihottavalta.

Vierailija
36/36 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele vonkaava konkreettisin esimerkein

Kulkee vihjailevasti vähissä ja seksikkäissä vaatteissa miehen lähellä, suoraan ilmoittaa, että on koko viikon tehnyt mieli seksiä.

Kyllä miehellä on tuollaisessa tilanteessa velvollisuus suorittaa aviolliset velvoitteet ja tyydyttää nainen. Sitten jos on jo viisi kertaa naitu päivän aikana on kohtuullista antaa toisen levätä välillä.

Pari kesää sitten kun emäntä oli kunnolla kiimassa piti ruveta feikkaamaan orkkuja kun ei keski-ikäinen mies laukea kuin sen 5 kertaa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä