Aloitan paaston klo 18 ja paastoan klo 10 saakka huomiseen. Mahdanko selvitä?
Olisiko kuitenkin hyvä esimerkiksi juoda lasi mehua tunnin välein.
Kommentit (42)
No voi jessus :D. Ei tuota voi edes paastoksi kutsua.
Tuolla vararavintomäärällä, mikä sulla on, selviäisit vaikka 2 viikkoa pelkällä vedellä.
Eli mehu pois. Ja paasto ja pelkkää vettä?
T.ap
Syöt ennen paastoa hyvin.
Sinulla on nyt 33 minuuttia aikaa tankata.
Kyllä sä selviät. Mä olen selvinnyt jo vuoden, -25kg. Juo vettä, älä mehua.
Heräät yöllä nälkään ja menet jääkaapille. Eihän tuommoiselle ole mitään järkevää perustetta. Hiilihydraattipitoinen terveellinen iltapala ennen nukkumaan menoa väsyttää ja rauhoittaa eikä tarvitse mennä tyhjällä mahalla nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
No voi jessus :D. Ei tuota voi edes paastoksi kutsua.
Pätkäpaastosta voitaneen puhua, hih hih.
Minulla on paastossani lupa juoda vettä ja olutta. Tuo mehusi on epäterveellistä.
Jätät iltapalan väliin ja syöt aamupalaa kymmenen jälkeen? Hyvin selviät. Syötkö normaalisti öisin?
Vierailija kirjoitti:
Heräät yöllä nälkään ja menet jääkaapille. Eihän tuommoiselle ole mitään järkevää perustetta. Hiilihydraattipitoinen terveellinen iltapala ennen nukkumaan menoa väsyttää ja rauhoittaa eikä tarvitse mennä tyhjällä mahalla nukkumaan.
Ja taas täytyy aamulla tankata sitä puuroa, kun siitä tulee niin isänmaallinen olo.
Ei onnistuis multa, aamulla herätys töihin klo 4.30 eikä siitä tulis mitään ilman paria mukillista kahvia ja niihin tulevia reiluja maitolorauksia...
Vierailija kirjoitti:
Syöt ennen paastoa hyvin.
Sinulla on nyt 33 minuuttia aikaa tankata.
30 minuutissa kerkiää syömään vaikka mitä. Keittämään kananmunia kattilallisen ja pari leipää. Kinkkua makkaraa jne. Pärjäät aamuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos herään yöllä nälkään kannatta syödä kananmuna ja ja jatkaa unia. Ja seuraavana päivänä syödä enenmän proteiinia, esim. kanaa, kalkkunaa tai kalaa.
Paasto on ollut ihmiselle joskus normaali tila ja kun on sitä malttia huomaa, että ei enää tunne sitä nälkää.
Ainoa juoma tosiaan mitä ihminen tarvitsee on vesi.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistuis multa, aamulla herätys töihin klo 4.30 eikä siitä tulis mitään ilman paria mukillista kahvia ja niihin tulevia reiluja maitolorauksia...
Tuo aamukahvilla huomioh****minen on vain opittu tapa, josta voi opetella pois.
Itse en pidä paastona, mutta pystyn syömään vain 3 päivän välein kun ei varat riitä, onneksi on lämmintä vettä ja mausteita.
Eli kyllä AP muutamasta tunnista selviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo aamukahvilla huomioh****minen on vain opittu tapa, josta voi opetella pois.
Kerro yksikin syy, miksi siitä pitäisi opetella pois?
ja klo 11 löydetään vain luuranko, heh