Minkä niminen mies sai sinulle ensimmäisen orgasmisi? Minkä ikäinen olit?
Eka orgasmi lienee useimmilla saatu itsetyydytyksen kautta, mutta ensimmäinen ulkopuolinen sen aiheuttaja oli Masa :).
Ikää oli minulla silloin 19v ja luulin etten edes orgasmiin kykenisi yhdynnässä, kun mikään ei tuntunut siihen mennessä oikeastaan miltään. Se sitten olikin tekniikkalaji ;).
Kommentit (28)
Vierailija:
Nyt ollaan naimisissa ja saan orgasmin yhdynnässä lähes joka kerta joskin on pitkän liiton ja harjoittelun tulos!
Kuusi vuotta yhdessä niin alkaa usko loppua ja seksielämä ankeaa:((
eli en ole 13 vuoteen saanut orgasmia yhdynnässä. Neljä vuotta sitten, kun aloin seukkaamaan nykyisen aviomieheni ja lapseni isän kanssa, aloin saamaan klitorisorgasmeja, apuvälineellä kylläkin.. :-) Mutta yhdeksän vuotta seksiä tuntematta lähes mitään!! Miehiä tuona aikana oli ehkä viisi yhteensä. Mieheni sillon neljä vuotta sitten hommasi ihanat apuvälineet ja nyt olen tyytyväinen, koska saan joka kerta. En itse yhdynnässä, mutta ainakin sen jälkeen.. ;D
Neitsyyden menetin 15v pitkäaikaisen ensimmäisen poikaystävän kanssa. Tokassa yhdynnässä sain ekan orgasmin (saan orkun kyllä aina yhdynnässä), koska ekakerta oli niin sähläystä, niin silloin jäi saamatta :D
Nyt ollaan naimisissa ja saan orgasmin yhdynnässä lähes joka kerta joskin on pitkän liiton ja harjoittelun tulos!