Minkä niminen mies sai sinulle ensimmäisen orgasmisi? Minkä ikäinen olit?
Eka orgasmi lienee useimmilla saatu itsetyydytyksen kautta, mutta ensimmäinen ulkopuolinen sen aiheuttaja oli Masa :).
Ikää oli minulla silloin 19v ja luulin etten edes orgasmiin kykenisi yhdynnässä, kun mikään ei tuntunut siihen mennessä oikeastaan miltään. Se sitten olikin tekniikkalaji ;).
Kommentit (28)
kun minä en sitten saa niin millään jos en kaikkea tee itse:(( oma keho siis tuttu, ei jännitä, pitkä suhde, toista neuvottu, itse ohjattu ja toimittu. mut ei... mikä mussa on vikana?
en saa koskaan yhdynnässä,
mutta mieheni käyttää apuvälineitä ja sormiaan ja antaa sen minulle siten...
orgasmin. verta tuli, mutta ei sattunut. sen jälkeen en saanut vähään aikaan. saan aina jos masturboin, miehen kanssa harvoin
ja ikää oli 19 ku ekan sain. Edelleenkään en yhdynnässä saa mut mies onneks on hyvä suustaan :D
Menetin neitsyyteni samalla tyypille, jonka nimi oli Matti.
ja mies nimeltään Matteo.
Seksielämä (muidenkin kuin itsen kanssa) alkanut 14-vuotiaana.
Bäng-bäng seksi ei tuntunut juuri missään, mutta sitten se hierova tekniikka... 5 min ei vaikutusta, mutta sitten... wau.
Minulle tähän mennessä kertynyt 31 vuotta
yhdynnässä en ole orgasmia saanut koskaan.
t. 16
Siis toi aäkeinen t.16 piti olla 11!
Yhdynnässä en ole ikinä saanut, enkä saa. Mutta eipä tuo mua haittaa. :)
(yhdyntä)seksielämä alkoi 14- vuotiaana.
Onnistuukohan se edes omin avuin?
sen jälkeen olen saanut 19 kertaa (kuka näitä laskee...?? :D ), nyt olen 25. Ja en koskaan yhdynnässä.
Hassua. Eikä niitä miehiä edes niin kamalan monta ole ollut. No tuskin sen ekan poikakaverin kanssa kuitenkaan, jolle meni neitsyys kun olin 15.
Olihan se aikas mykistävä tunne, ja myöhemmin orgasmiherkkyys, etenkin lapse syntymän jälkeen, on parantunut. Vasta lapsen jälkeen sain kunnolla yhdynnässä.
Ja itse olin 18v. Seksin harrastamisen aloitin 16-vuotiaana.
tapahtui elämäni kolmannessa yhdynnässä. olin ehtinyt aika lailla tutustua omaan kehooni ja tiesin miten toimia jotta haluttu lopputulos saavutetaan.