Muoti-ilmiö tai villitys, johon hurahdit ja jota kaduit jälkeenpäin?
Kommentit (55)
Kulmakarvojen nyppiminen viiruiksi kymmeniä vuosia sitten.
Ne on edelleen kapeat viirut.
Lieventävänä asianhaarana se, että olin silloin teini.
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi. Meni ulosteenpidätyskyky.
Mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Lieventävänä asianhaarana se, että olin silloin teini.
Karvat kasvaa takaisin, ellet sitten jollain laserilla tappanut karvatupet lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vai nainen?
Mitä väliä? Paskarööriin tuuppaaminen vahingoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vai nainen?
Mitä väliä? Paskarööriin tuuppaaminen vahingoittaa.
Ei kun se tekee oikein gutaa.
Osakesijoittaminen 1999.
Osakesijoittaminen 2008.
Osakesijoittaminen 2021... eiku..............
Vierailija kirjoitti:
Osakesijoittaminen 1999.
Osakesijoittaminen 2008.
Minä vanhempana lisään tuohon vielä osakesijoittaminen 1987.
Näinhän se on, että rahvas putsataan käteisestään säännöllisin väliajoin. Ja joka kerta osakesijoittamisen ilosanomaa huutaneet ovat vakuuttaneet, että tällä kertaa kaikki on toisin - enää systeemi ei voi romahtaa. Aivan niin kuin tälläkin hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osakesijoittaminen 1999.
Osakesijoittaminen 2008.
Minä vanhempana lisään tuohon vielä osakesijoittaminen 1987.
Näinhän se on, että rahvas putsataan käteisestään säännöllisin väliajoin. Ja joka kerta osakesijoittamisen ilosanomaa huutaneet ovat vakuuttaneet, että tällä kertaa kaikki on toisin - enää systeemi ei voi romahtaa. Aivan niin kuin tälläkin hetkellä.
Toisaalta vielä kovempi joukko huutaa, että ihan kohta romahtaa. Kyllä se lopulta romahtaakin kun riittävän monta vuotta varoittelee.
Missäs kaikki verkostomarkkinoijat ovat?
Hurahdin intersektionaaliseen feminismiin, kun kerran hallituskin siihen kannustaa. Sitten luin Suomen Uutisista, että kyseessä onkin kastijärjestelmä, jossa jaetaan uhripisteitä eri ihmisryhmille.
Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Suolihuuhtelu. Siitä tuli melkein harrastus. Onneksi en saanut aikaan mitään vahinkoa vaikka se överiksi menikin.
Huuhtele persettäs!!
Hurahdin saalaliittottteorioihin ja uskoin kaikkea paskaa. Ystävät pilkkasi kyllä ihan aiheesta. Nyt elän jalat maassa. 😊😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieventävänä asianhaarana se, että olin silloin teini.Karvat kasvaa takaisin, ellet sitten jollain laserilla tappanut karvatupet lopullisesti.
Ei muuten kasva! Tarpeeksi kauan kun nyppii, eivät kasva enää takaisin. Moni meistä entisistä ysäteineistä näyttää ihan sirkusfriikiltä ennenkuin piirtää aamukahvin jälkeen kulmat.
Ei mua kaduta koska ei niillä asioilla mitään väliä ole, mutta en minä missään sitä huutele, että ajoin teininä hetken aikaa tummat ja tuuheat hienot kulmakarvani pois ja piirsin kynällä päälle (että näyttäisin samalta kuin muut, en tajunnut ettei niillä muilla ole omasta takaa tuuheita kulmia ja siksi ne piirtää/värittää niitä :D)
N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lieventävänä asianhaarana se, että olin silloin teini.Karvat kasvaa takaisin, ellet sitten jollain laserilla tappanut karvatupet lopullisesti.
Ei muuten kasva! Tarpeeksi kauan kun nyppii, eivät kasva enää takaisin. Moni meistä entisistä ysäteineistä näyttää ihan sirkusfriikiltä ennenkuin piirtää aamukahvin jälkeen kulmat.
Useammin mä olen jalkani nyppinyt (epiloinnut) kuin kulmat teininä, eikä kummallekaan ole käynyt mitään.
- keski-ikäinen
Kouvola-tukka. En vieläkään voi katsoa itsestäni otettuja kuvia vuodelta 2008.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä mun tuuheille kulmakarvoille naurettiin ja ihmeteltiin kun en nypi. Nyt niillä on ne viirut pysyvästi. HAHAAA! Minä voin vaihdella minkä tahansa mallin haluan. Kyllä kasvaa.
Suolihuuhtelu. Siitä tuli melkein harrastus. Onneksi en saanut aikaan mitään vahinkoa vaikka se överiksi menikin.