Saako vauvaa katsoa silmiin kun se kakkaa?
Tuli vaan mieleen nolostuuko jo vauvatkin? Kun eläimiähän ei sais tuijottaa sillon...
Kommentit (6)
mutta haluaisitko itse että äitisi tulisi katsomaan kun olet tarpeilla..kyllä mun mielestä oma rauha pitää suoda vauvoista vaariin=)
sinä siitä tilanteesta nolostuttavan teet.
ole mutta rauhassa haluan tarpeeni tehdä. ja niin haluaa myös lapsemme...
Meillä 1v10kk vanha lapsi joka kovaan ääneen kuuluttaa menevänsä potalle kakalle. POtta on vielä normaalisti olohuoneessa eikä koskaan ole halunnut muualle mennä kakalle.
Mutta lyhykäisyydessään siis. Potta on olkkarissa koska lapsi on kesän aikana oppinut kuivaksi. Käy siis itse potalla ja vessaan ei kerkeäisi.
Nyt tosin jo pidemmän aikaa sujunut niin hyvin,että taidan potan jo vessaan viedä. On vaan jotenkin " unohtunut" tuohon olkkariin potta harjoittelussa.
Ja ajatelkaa öisin se potta on meillä makuuhuoonessa:). Pari kertaa kun tyttö on yöllä herännyt olen hänet potalle nostanut ettei pissaa sänkyyn.
Mutta nytpä meillä onkin täysin kuiva pikkuneiti joka käy potalla hienosti, eikä siis kakkaamisestaan osaa nolostua, ennemminkin on ylpeä kun on sen hienosti potalle tehnyt:).
t. se joilla potta on olohuooneessa.
Mutta kyllä meidän lapset ovat menneet omaan rauhaan vääntämään heti kun ovat liikkeelle päässeet.