Olen 33 vuotias hoikka nainen enkä ole koskaan löytänyt sopivia ja kivoja bikinejä itselleni :/
Olen sovittanut lukemattomia malleja, etsinyt netistä kuvia myytävistä bikineistä jotka voisivat olla kivat, mutta ei...Ongelma on kai siinä että minulla on todella pienet rinnat ja aika pieni rinnanalusmitta, onneksi jälkimmäinen on helppo ratkaista bikineissä etsimällä sellaisia joissa on se sellainen naru alaosassa. Mutta se toinen ongelma onkin sitten hankalampi, nimittäin se ettei kuppeihin ole riittävästi täytettä ja näytän ihan laudalta melkein kaikissa malleissa. Enkä muutenkaan halua että yläosa on kovin avoin, sillä rinnoissa on raskausarpia joista olen tosi epävarma.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tiimalasi ja kaiken pitäisi olla niin kireää ja vartalonmyötäistä, että en näyttäisi Muumimammalta.
No nyt on kyllä kyseessä väärä kehonkuva, jos tiimalasi väittää näyttävänsä Muumimammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tiimalasi ja kaiken pitäisi olla niin kireää ja vartalonmyötäistä, että en näyttäisi Muumimammalta.
No nyt on kyllä kyseessä väärä kehonkuva, jos tiimalasi väittää näyttävänsä Muumimammalta.
Nyt puhuu sellainen joka ei ole tiimalasi.
Rintani, reiteni ja lantioni ovat isoja. Vyötäröstä olen pieni. Rintojen takia minun on ostettava usein kokoa liian isoja vaatteita jotta ne eivät kinnaisi rinnoista. Jos eivät ole ihonmyötäisiä niin ovat vyötäröstä liian isoja ja sitten tulee muumimammaefekti.
T. Eri
Kiitos henkilölle, joka linkkasi Urban Basics. Tuollaisia korkeavyötäröisiä alaosia ei helposti löydä pienemmissä kokoluokissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sama, mutten ajattele sitä sen suuremmin. Mulla on vähän röyhelöä yläosassa, mikä saa mut näyttämään vähemmän laudalta. Alaosa on myös hamemainen, koska vaikka mulla on hyvä takamus en halua esitellä paljaita pakaroitani kaikelle kansalle.
Joku tuollainen ratkaisu olisi varmaan itsestänikin kiva, mutta ei vaan tahdo löytyä sopivia...toisaalta en ole kovinkaan hyvä/aktiivinen shoppailija.
-ap
Joo mulla kesti todella kauan löytää sellaiset. Niitä ei juurikaan ole tarjolla länsimaisissa myymälöissä ja verkkokaupoissa. Tai jos on, ne on plusmallistoa. Kiinalaisilta verkkokaupoikta löytää. Laatu on vähän arpapeliä, mutta tilaamalla se selviää.
Changesta olen ostanut parhaat. Minulla ongelma on kyllä ihan eri kuin sinulla.
Ei noin vanhan enää kuulukaan kulkea bikineissä.
Mitä sillä on väliä miltä näyttää jossain uimarannalla? Itsekin olin kyllä nuorena neuroottinen ulkonäöstäni, mutta kun lihoin sairauden takia yli 100 kiloon, lopetin koko asian ajattelun. Nyt olen taas normaalipainoinen, mutta onneksi se jäi, että en mieti mitä muut minusta ja ulkonäöstäni ajattelee, vaan menen ja nautin elämästä. Esim 45 kg laihdutuksen jälkeen tissit raskausarpiset roikkuvat patalaput mutta ei tee tiukkaa käyttää bikineitä rannalla. Ei vaikka alavatsallakin roikkuu tyhjä ryppyinen nahkapussi.