Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 33 vuotias hoikka nainen enkä ole koskaan löytänyt sopivia ja kivoja bikinejä itselleni :/

Vierailija
28.03.2021 |

Olen sovittanut lukemattomia malleja, etsinyt netistä kuvia myytävistä bikineistä jotka voisivat olla kivat, mutta ei...Ongelma on kai siinä että minulla on todella pienet rinnat ja aika pieni rinnanalusmitta, onneksi jälkimmäinen on helppo ratkaista bikineissä etsimällä sellaisia joissa on se sellainen naru alaosassa. Mutta se toinen ongelma onkin sitten hankalampi, nimittäin se ettei kuppeihin ole riittävästi täytettä ja näytän ihan laudalta melkein kaikissa malleissa. Enkä muutenkaan halua että yläosa on kovin avoin, sillä rinnoissa on raskausarpia joista olen tosi epävarma.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarkoitukseen etsit bikineitä? Onko tarkoitus lähinnä makoilla rannalla ruskettumassa, uida/leikkiä vesileikkejä vai lillua altaassa?

Että voisi käydä uimassa, mutta olisi myös ns. katseenkestävää mallia. Miksei oleilla rannallakin, vaikken mikään auringonpalvoja olekaan, mutta edes joskus hetken.

-ap

Vierailija
22/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarkoitukseen etsit bikineitä? Onko tarkoitus lähinnä makoilla rannalla ruskettumassa, uida/leikkiä vesileikkejä vai lillua altaassa?

Että voisi käydä uimassa, mutta olisi myös ns. katseenkestävää mallia. Miksei oleilla rannallakin, vaikken mikään auringonpalvoja olekaan, mutta edes joskus hetken.

-ap

Kivoja ja katseen kestäviä malleja löytyy tuohon tarkoitukseen kyllä.

Esimerkiksi tällainen yläosa voisi toimia https://www.zalando.fi/zoe-leggings-bikiniylaeosa-black-zoa81j001-q11.h…

Se mikä on kenenkin silmään seksikästä on tietysti katsojan silmässä mutta omasta mielestäni nuo ovat katseenkestävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kivoja ja katseen kestäviä malleja löytyy tuohon tarkoitukseen kyllä.

Esimerkiksi tällainen yläosa voisi toimia https://www.zalando.fi/zoe-leggings-bikiniylaeosa-black-zoa81j001-q11.h…

Se mikä on kenenkin silmään seksikästä on tietysti katsojan silmässä mutta omasta mielestäni nuo ovat katseenkestävät.

Ihan ok kai, vaikka itsellä tuollainen toppi (ei käynyt ilmi onko toppausta) näyttäisi samalta kuin lapsen päällä ja sitten sekin että pienin koko on 36/38, joka on liian iso. 34/32 lienee sopiva, siis s tai xs. Ja sitten sekin moite etten mielelläni haluaisi mustaa yläosaa, koska on aika synkkä kesäksi ja musta pienentää entisestään.

-ap

Vierailija
24/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma, olen ihan sutjakka vartalolta, mutta jotenkin mittasuhteet ei hyvät.Pitkä selkä ym.Menin sitten ihan liiviliikeeseen, joka myy uimapukumalliston.Myyjä etsi minulle juuri sopivat ja istuvat, todella kauniit bikinit jotka istuu ihan täydellisesti minulle.Maksoihan ne, mutta laadukasta materiaali, kestää minulla kyllä vuosikaudet.Siis, suosittelen erikoisliikettä.

Vierailija
25/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla Halla on hyvä merkki, istuu ainakin mulle hyvin. Tulossa pian uusi mallisto. Tehdään merestä kerätyistä muoveista balilla.

Vierailija
26/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipide on että ap voi olla ihan hyvin yläosattomissa, mutta jos haluat peitellä tisujasi niin osta sellaiset tosi kevyet ja pienet yläosat.

Vierailija
27/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Minun mielipide on että ap voi olla ihan hyvin yläosattomissa, mutta jos haluat peitellä tisujasi niin osta sellaiset tosi kevyet ja pienet yläosat.

Mun mielestä yleisellä rannalla yläosattomissa kulkeva nainen ei kunnioita itseään saatika muita naisia.

Ja kuten jo aikaisemmin kirjoitin rintani eivät ole erityisen ns. kauniit vaikka ovatkin pienet, niissä on raskausarpia ja eivät ole oletetun kiinteät.

-ap

Vierailija
28/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oo epävarma raskausarvista. Oon entinen fitnessmalli ja mulla oli jo noina aikoina jäätävät raskausarvet vaikka bikinit puin päälleni niin lavalla kuin salilla.. reisissä, pakarois , rinnois. Että ne vaan on osa suo, en itse jaksa kiinnittää edes huomiota niihin (enää) eikä ole näyttänyt muitakaan haittaavan. :) hyviä bikineitä löytyy nelly. Com.

Vierailija
29/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa super push up bikinit vaikka ei olis rintaa

Vierailija
30/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n mallistossa on ainakin ennen ollut hyviä bikinimalleja. Itse olen jo vanhempi, mutta rintavarustus 70b ja bikinihousu 36.

Vierailija
31/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa super push up bikinit vaikka ei olis rintaa

Itselläni on Victoria’s Secretiltä pari tämänkaltaista yläosaa, toisessa on todella paljon toppausta ja toisessakin hiukan enemmän kuin kevyesti topatussa yläosassa: https://www.victoriassecret.com/fi/swimwear/swimwear-catalog/victoria-s…

Vierailija
32/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä malleja, joita kannattaa harkita:

Vahvistetut kunnon kupit:

https://www.zalando.fi/pour-moi-castaway-adjustable-halter-underwired-s…

Röyhelöä tai muuta, mikä tuo runsautta poveen:

https://www.zalando.fi/lascana-jette-joop-by-lascana-swimsuit-uimapuku-…

https://www.zalando.fi/oysho-uimapuku-evergreen-oy181g05c-m11.html

Printtiä, vaaleampi yläosa tai muuta yksityiskohtaa, joka suurentaa visuaalisti:

https://www.zalando.fi/soliver-avni-swimsuit-uimapuku-navyred-so281g004…

Vierailija
33/67 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on ollut kivoja https://urbanbasics.fi/collections/uimapuvut-ja-bikinit-urban-swimwear-…

Varsinkin nuo valuvat yläosat sekä toppimallinen topattu versio. Itsellä ollut nyt pari kesää täältä tilatut käytössä. Kaveri suositteli minullekin. Tarpeeksi korkea vyötärö myös alaosassa.

Vierailija
34/67 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit ei oikein sovi, jos on pienet tissit ja lauta peppu!

Vierailija
35/67 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkul kirjoitti:

Bikinit ei oikein sovi, jos on pienet tissit ja lauta peppu!

Sinäkö sen päätät mikä sopii ja kenelle?

Vierailija
36/67 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa juuri bikineihin, niin hoikalla on samanlaisia vaikeuksia löytää vaatteita kuin kookkaammallakin henkilöllä. Törmään jatkuvasti ajatukseen, että kun olen hoikka, minulle ei vaatteiden löytäminen tuottaisi ongelmia. Usein se on kyllä todella hankalaa. Esimerkiksi olen etsinyt kesäistä maksimekkoa ja sovittanut useita kymmeniä mekkoja muutaman vuoden aikana. Ei vain millään löydy. 

Vierailija
37/67 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa juuri bikineihin, niin hoikalla on samanlaisia vaikeuksia löytää vaatteita kuin kookkaammallakin henkilöllä. Törmään jatkuvasti ajatukseen, että kun olen hoikka, minulle ei vaatteiden löytäminen tuottaisi ongelmia. Usein se on kyllä todella hankalaa. Esimerkiksi olen etsinyt kesäistä maksimekkoa ja sovittanut useita kymmeniä mekkoja muutaman vuoden aikana. Ei vain millään löydy. 

Jep. Olen hoikka, mutta en se "täydellinen mallivartaloinen". Olen aika suora vartaloltani ja esim. sopivien farkkujenkin löytäminen on hankalaa. Vyötäröni on sellainen tasapaksu pötkö, lähes samaa kokoa, kuin kapea lantioni, niin housut, kuin housut roikkuu päällä, kun vyötäröstä menee S-koko, mutta jaloista pitäisi olla XS-koko.

Vierailija
38/67 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu:

Lappubikinit näyttävät nimenomaan pienirintaisilla hyviltä. Ja niissäkin voi olla ihan kevyt vahvike/"toppaus". Mutta ne lappu-/narubikinit on siitä jänniä, että pienirintaisilla ja hoikilla näyttävät erittäin hyviltä ja niillä muuten nättikroppaisilla uhkeilla ja isorintaisilla eivät sitten näytäkään hyviltä. Miten pienissä rinnoissa haittaavat ne raskausarvet, kun rinta jää sen bikinin alle kuitenkin?

Vierailija
39/67 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olen hoikka, mutta en se "täydellinen mallivartaloinen". Olen aika suora vartaloltani ja esim. sopivien farkkujenkin löytäminen on hankalaa. Vyötäröni on sellainen tasapaksu pötkö, lähes samaa kokoa, kuin kapea lantioni, niin housut, kuin housut roikkuu päällä, kun vyötäröstä menee S-koko, mutta jaloista pitäisi olla XS-koko.

Itse olen tiimalasi ja kaiken pitäisi olla niin kireää ja vartalonmyötäistä, että en näyttäisi Muumimammalta. Mekoissa erityisesti ongelmallista. Housut taas ovat lantion ja pepun kohdalta aina liian kapeat ja vyötäröstä löysät. Minulla on reilusti ylipainoinen ystävä, jonka kanssa kävimme ennen koronaa usein vaateostoksilla. Hänen oli paljon helpompi löytää vaatteita kuin minun. 

Eli ei se koko vaan muoto :)

Vierailija
40/67 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pieni ympärys, on helpompi löytää pieniä kuppeja. Oon hoikka, mutta isot rinnat. Bikinejä ei vaan löydy, kun tarvitsee sitä tukea niihinkin. Toppimallia sitten käytän. Sekin kyllä litistää vähän rintoja. Ja vaatteissa on vaikea löytää istuvia paitoja. Vyötärö on vain 58cm, mutta lantio 88cm. Ja ne rinnat isot tähän vartaloon. Xxs menisi vyötärön kohdalta, mutta ei lantiolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan