Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 33 vuotias hoikka nainen enkä ole koskaan löytänyt sopivia ja kivoja bikinejä itselleni :/

Vierailija
28.03.2021 |

Olen sovittanut lukemattomia malleja, etsinyt netistä kuvia myytävistä bikineistä jotka voisivat olla kivat, mutta ei...Ongelma on kai siinä että minulla on todella pienet rinnat ja aika pieni rinnanalusmitta, onneksi jälkimmäinen on helppo ratkaista bikineissä etsimällä sellaisia joissa on se sellainen naru alaosassa. Mutta se toinen ongelma onkin sitten hankalampi, nimittäin se ettei kuppeihin ole riittävästi täytettä ja näytän ihan laudalta melkein kaikissa malleissa. Enkä muutenkaan halua että yläosa on kovin avoin, sillä rinnoissa on raskausarpia joista olen tosi epävarma.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuvia niin arvioidaan.

Vierailija
2/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en edes tiedä mikä oli avautumiseni pointti...lähinnä kai sekin että moni kuvittelee että  hoikkuus itsessään tarkoittaa sitä että näyttää hyvälle bikineissä 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Minä ainakin puen itseni takia bikinit. Mukava, aurinko hellii ihoa.

Vierailija
4/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Minä ainakin puen itseni takia bikinit. Mukava, aurinko hellii ihoa.

Mutta kun en tunne oloani hyvöksi ja itsevarmaksi missään bikineissä...tuntuu että tekisi mieli peitellä yläosaa ja alaosaakin. En tykkää julkisesti esitellä vartaloani tyyliin alusvaatteissa vaikka muuten voinkin pukeutua vartalonmyötäisesti jne.

-ap

Vierailija
5/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä oo tarkotus bikineillä feikata itselleen tissejä. Jos on lauta niin on, hyväksy se niin alat näyttämään omaan silmääsikin kauniilta.

Vierailija
6/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uimapuku :)

Vierailija
7/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ylikriittinen ja tullut sokeaksi. Tee bikini overhaul -videoita youtubeen ja anna yleisön ehdottaa mitkä näyttää parhailta.

Vierailija
8/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aaargh. ei overhaul vaan haul! en tiedä mikä aivomato tuli

Vierailija
9/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun en tunne oloani hyvöksi ja itsevarmaksi missään bikineissä...tuntuu että tekisi mieli peitellä yläosaa ja alaosaakin. En tykkää julkisesti esitellä vartaloani tyyliin alusvaatteissa vaikka muuten voinkin pukeutua vartalonmyötäisesti jne.

-ap

Jaa. Minua ei haittaa, vaikka vierelläni oli bikinimalleja. Minulla on niin paljon muuta bonusta, että muutama lisäkilo ei minua haittaa.

Vierailija
10/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Lisäksi rintarangan luut erottuu. Bikineissä käytän ns. sporttiyläosia. Ei nekään tietenkään hyvältä näytä, mutta sen verran siedettävältä että voin käydä uimassa. 

Ainoa ratkaisu joka poistaa ongelman on käydä kirurgilla hakemassa lisätäytettä. 

Vierailija
11/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jokin sievä monokini, jossa on yläosassa riittävästi peittoa?

Vierailija
12/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No mutta nythän on vaikka minkämallisia uikkareita ja bikineitä. Miksi ostaa edes bikinit, jos tulee liian paljas olo? Nythän on paljon erilaisia kokouikkareitakin.

Vierailija
13/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta uimapuku :)

Älä osta. Kokouimapuku tekee laudasta entistä laudemman ja bonuksena keskivartalokin näyttää tankilta. Masennut vaan kun katsot peiliin.

Vierailija
14/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sellaisian bikineitä ja uimapukuja on, joissa on vahvistetut kupit.

Vierailija
15/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku sellainen yläosa, jossa on röyhelöä tai muuta laskostusta.

Vierailija
16/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Itselle sopivaa bikinimallia on vaikeaa löytää. Onneksi nykyään on muotia myös peittävämmät mallit, eikä kaikkien tarvitse käyttää narubikineitä.

Vierailija
17/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.

Vierailija
18/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Minusta ongelma on se, ettei tunnu löytyvän aikuiselle naiselle bikinialaosia, jotka peittäisivät edes kolmasosan pehvasta. Siis ihan uimiseen, ei keimailuun tarkoitettuja bikineitä.

Erilaisia bikiniyläosia on vaikka minkälaisia eri hinkeille, en näe mitään ongelmaa niissä. Eihän tissit muutenkaan ole muodissa nyt.

Vierailija
19/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarkoitukseen etsit bikineitä? Onko tarkoitus lähinnä makoilla rannalla ruskettumassa, uida/leikkiä vesileikkejä vai lillua altaassa?

Vierailija
20/67 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen koet, että rintasi näyttävät liian pieniltä ilman paitaa? Laita toppaukset, tosin bikinit kuivuvat sitten hitaammin. Muista märät toppaukset jos haluat pukea paidan uima-asun päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi