Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskivapaiden EI TARVITSE KERTOA HUOMAUTTELIJOILLE SYYTÄ maskivapaudelleen. Terveysasiat ovat yksityisasioita.

Vierailija
28.03.2021 |

En aio letkauttaakaan korviani, jos joku kommentoi. Eikä se kenellekään kuulu onko minulla terveyssyytä laisinkaan.

Mutta ilokseni olen huomannut, että monissa liikkeissä maskivapaa saa nopeammin palvelua. :)

Joten pls keskittykää siihen omaan maskiinne.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luottakaa maskiinne. Se loukkaantuu jos epäilette sen varjeluskykykä

Vierailija
2/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän käydä kehenkään käsiksi, maskiton tai maskillinen. Eikä huudella, haukuta, pilkata tai raivota, käytti maskia tai ei.

Maskin takana saa ilmeillä, ja maskiton voi nostella haluamiaan sormia, mieluummin ei tätätkään.

😎👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä maskia käyttävä hyökkää joko fyysisesti tai uhkailee sillä.

Vierailija
4/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mielenterveydellinen syy on syy olla käyttämättä maskia. Saatta laukaista kohtauksen esimerkiksi. Ei tarvitse olla astmaa yms.

Vierailija
5/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinulla on täysi oikeus sairastuttaa ihan kenet tahansa - ja saada tartunta ihan koska tahansa.

Käytän maskia, koska olen sairastunut syöpään, josta paranin allogeenisella kantasolusiirrolla enkä halua kenenkään saavan minulta koronatartuntaa.

Vierailija
6/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös mielenterveydellinen syy on syy olla käyttämättä maskia. Saatta laukaista kohtauksen esimerkiksi. Ei tarvitse olla astmaa yms.

Hassu kommentti, koska palstalla mt-ongelmat ovat suurin syy maskittomuuteen ja muiden vaarantamiseen.

Vierailija
7/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva hengitys tai vanhan viinan löyhkä alkoholiongelman muine lieveilmiöineen häiritsevät myös lähipiiriä. Senkään puolesta ei ole kyse yksityisasiasta. Omaa löyhkää on varmasti ikävä haistella.

Vierailija
8/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassu kommentti, koska palstalla mt-ongelmat ovat suurin syy maskittomuuteen ja muiden vaarantamiseen.

Itse olen sitä mieltä, että maskipäät ovat niitä joilla päässä viiraa.

Mutta tää on tää polarisaatiokysymys kun kaikki pitää nykyisin aina jakaa kahteen leiriin tappelemaan keskenään.

Kansalaiset laitettu tappelemaan maskeista jne., ja samaan aikaan hallitus saa rauhassa viedä kaikki vapaudet ja oikeudet, ketään ei kiinnosta mikään. 

"Tolerance and apathy are the last virtues of a dying society."

Vierailija
9/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien välistä se suurimmalla osalla johtuu. Vanha syöpäsairas isänikin pystyy jopa ffp3-maskia pitämään. Astmaattinen ja pahasta migreenistä kärsivä ystävä pitää maskia joka työpäivä 8 tuntia jne.

En tule maskittomuutesi syitä kyselemään enkä maskittomuudestasi huomauttelemaan.

Vierailija
10/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on edelleen vain vahva suositus, ei pakko. Itse käytän mutta ei ole mun asia kytätä saati huomautella kenellekään

Vierailija
11/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielenterveysongelmat on ilmiselviä.

Vierailija
12/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreniaa ja paniikkihäiriötä sairastava sukulaiseni käyttää maskia.

Vierailija
13/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsofreniaa ja paniikkihäiriötä sairastava sukulaiseni käyttää maskia.

Hänellä on siis enemmän ymmärrystä asian tärkeydestä ja kykyä ajatella empaattisesti kuin monella terveemmällä.

Vierailija
14/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni sinulla on täysi oikeus sairastuttaa ihan kenet tahansa - ja saada tartunta ihan koska tahansa.

Käytän maskia, koska olen sairastunut syöpään, josta paranin allogeenisella kantasolusiirrolla enkä halua kenenkään saavan minulta koronatartuntaa.

Pysy kotona jos sinulla on korona. Ei silloin saa liikkua ihmisten ilmoilla.

Vierailija
15/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 päivää kesti migreeni viimeisimmästä maskin käytöstä ja sen aikana tuli rytmihäiriökohtaus. Keuhkokivut kesti viikon. Mutta olen luovuttanut. Pidän maskia niin että pidän huolen että saan ilmaa sivuilta ja alhaalta. En pidä sitä koronan vuoksi vaan siksi että maskia käyttävä ihminen on potentiaalinen päälleni käyvä mielisairas.

Vierailija
16/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy kotona jos sinulla on korona. Ei silloin saa liikkua ihmisten ilmoilla.

Yleensä se tartunta ilmenee asianosaiselle vasta pari päivää myöhemmin, jos silloinkaan. Virus kuitenkin leviää silloinkin kun ei oirehdi.

Vierailija
17/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kun tulee maskihihhuli saarnaamaan, niin parhaani teen sen eteen, ettei toista enää sen jälkeen saarnaansa kenellekään muulle.

Vierailija
18/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin trendikangasmaskeihin ei kukaan puutu? Niillä ei ole minkäänlaista hyötyä.

Vierailija
19/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapee on ihan oikeassa, mielenterveysongelmat on yksityisasia.

Vierailija
20/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni edes kohtaa mitään kommentointia maskittomuudestaan? Ei ainakaan minua ole kukaan lähestynyt asian tiimoilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi