Onko teillä tänään ulko-ovessa kirjallisena virpomiskielto vai maskipakko?
Tästä voi syntyä aikamoinen linko jos pienet virpojat käyvät yskimässä ovelta ovelle.. vai oletteko edes varautuneet virpojiin nameilla ja karamelleilla?
Kommentit (33)
En edes muistanut koko kakarapäivää.
Kaksi somaa pikkunoitaa kävi ja molemmilla oli maski :)
Rokotepassi ja/tai negatiivinen testitulos oltava.
Ovikellon sulake on pois päältä.
Kuten aina virpomispäivänä.
Täällä on joka vuosi näihin aikoihin hiljaista.
Ei ole ikinä virpojia käynyt.
Ghost riderit ovat tervetulleita, sillä heillähän on kypärät päässä.
Meille pitää varata etukäteen aika, ettei tule ruuhkaa ovelle. Vain alle 6 hlö ryhmät sallittuja.
Pitäisiköhän itse mennä kun aina tytötellään 🤔
N37
Meillä oli kylän fb sivuilla kysely, johon noitaystävälliset paikat saivat ilmoittaa osoitteensa, muille ei tarvitse mennä. Minä en ilmoittanut meidän kotia listaan, vaan olen tyytyväinen kun noitia ei tule. Joskus meillä on käynyt yli 20 noitaakin ja oksat olivat ihan mitä sattuu. Lapsemme kävivät pieninä noitimassa muutamalla naapurilla, mutta sinne heidät oli pyydetty jo etukäteen, joten se oli kaikille kiva.
Täällä on näkynyt ainakin viisi noitaa kauniiden oksien kanssa, mutta jännä on, että heillä ei ole ollut mitään asiaankuuluvia vaatteita päällä, vaan ihan tavalliset talvivaatteet. Maskeja ei ole näkynyt yhdelläkään lapsella.
Viime vuonna virpominen oli "kielletty". Miksei muka tänä vuonna?
Ei ole ovikello soinut, jos soi, ei avata, kun ei ole mitään antaakaan.
Ei ole lappua eikä avata ovea mutta ei tällä asuinalueella ole virpojia näkynytkään.
Olen asunut Helsingissä kohta 10 vuotta kolmessa eri osoitteessa ja vain kerran on sattunut virpojia ovelle.
Ehkei täällä virvota niin kuin pikkukaupungeissa?
Kahteen vuoteen ei ole käynyt virpojia. Itku tulee :(
Ei lue muuta kuin ”ei mainoksia”. Ei kyllä nyt mitään herkkuja edes löytyisi. Pari pääsiäissuklaajuttua olen varannut siskoni pojalle.
Sen kerran kun virpojia kävi, olin krapulassa niin en viittiny avata ovea.
N26
Uppendaali puppendaali
Uppis puppis
en ava ovea, olemme karanteenissa
Ovikellosta irroitettu patteri ja ovi pysyy kiinni. Yksi kolme porukka käynyt oven takana.
Ovessa on lappu virpomiskiellosta. Olen kuitenkin ilmoittanut yhdelle lähisukulaiselle, että kielto ei koske hänen lapsiaan.