Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka ovat jumissa pikkukylässä/skutsissa ilman autoa ja liikenneyhteyksiä?

Vierailija
28.03.2021 |

Tein typerästi ja muutin lasten kanssa pohjoiseen. Peruspalvelut on tässä vieressä, mutta julkinen liikenne puuttuu täysin. Yksi bussi kulkee kerran päivässä isompaan kaupunkiin. Tulin tänne töihin muutamaksi kuukaudeksi pääkaupunkiseudulta. Töiden välissä ei ole aikaa lähteä mihinkään kauas muutenkaan. Vapaita on tipoittain, eikä ne päivät mene muuhun kuin töistä toipumiseen. En kyllä mitenkään voi kuvitella jääväni tänne sen jälkeen kun työsopimus loppuu heinäkuussa. Oman auton hankkiminen ei tule kyseeseen, sen verran kallista on yksinhuoltajalle. Ollaan liikuttu nyt kohta puoli vuotta vain neljän kilometrin säteellä kämpästä. Ainakin karisi pohjoiseenmuuttohalut tässä työsopimuksen aikana. Ei pikkupaikkakuntia ole tehty yksinhuoltajille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muutit

Vierailija
2/4 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä asun kaupungissa ja minulla on autokin, mutta olen silti liikkunut nyt korona-aikana varmaan vaan samat 4-5 km etäisyydellä kotoa. Suurimmaksi osaksi tuohon muutaman sadan metrin päässä olevaan lähikauppaan ja lenkkeilyä/hiihtoa lähimetsässä. Mutta menee tämä näinkin.

Vierailija
4/4 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulihan kokeiltua, vai mitä? Ei selvästikään sovi sinulle, ja onneksi pääset takaisin. Joku toinen voisi viihtyäkin, jos ei mitään suurempia virikkeitä kaipaa. Me ihmiset ollaan erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi