Mikä ammatti minulle?
Elämä entisessä ammatissa tuli tiensä päätökseen. Monestakin syystä.
Olen enemmän introvertti, hyvin herkkä. Toisaalta vahva. Kirjoittaminen ja lukeminen harrastuksina. Olen kova pohtimaan asioita, syitä, seurauksia, ihmisten välisiä suhteita, ihmisen käytöstä.
Minulla on kissa ja olen kova luontoihminen.
N40+
Kommentit (13)
Kirjoita juttuja. Tee kissasta youtube-tähti.
Puutarhuri, luontotoimittaja, kääntäjä (jos osaat kieliä). Helpottaisi miettimistä, jos kertoisit edellisen työsi. Vaikka et tekisi samaa työtä, opinnoissa ja työkokemuksessa on osa-alueita, joita voi siirtää muihin tehtäviin.
Laboratoriohoitaja.
Työkaverit olivat täysin erilaisia, kuin minä.
Ja inhoan pikkutarkkaa pilkun viilausta, olen boheemimpi. Aika suurpiirteinen, vaihtelunhaluinen.
Ed ammatti oli pakko, kun labrahoitajista pula
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 😊 naurahdin.
Liiketalous tai kauppatieteet esim. markkinointi- tai henkilöstöpuolelta painotettuna mutta toki laskenta, talous, rahoitus ja verotuskin sisällytettynä. Juuri nuo jälkimmäiset erottavat esim. henkilöstöasioista sinut ammattilaiseksi kaikenlaisten kivojen asioiden keksijöistä, joita henkilöstöpuolelle on tunguksi asti. Toki liiketalouden ja kauppatieteiden henkilöstöpuolikin parempaa kuin pelkkä humanistinen koulutus henkilöstöasioiden hoitajalla.
Ympäristönhoitaja ( työ esim. kaatopaikan toimistossa ), sosiaaliohjaaja, sosiaalityöntekijä, voit perustaa koirapäiväkodin, eläintenhoitajaksi oppisopimuksella, mikä tahansa AMK - tutkinto, voi työskennellä virastossa esim. TE - toimisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 😊 naurahdin.
Olin tosissani. Vaikkakin harva kissa on tosi suosittu niin joissain on sitä jotain ja omistajat saavat ainakin sivutuloa videoista.
Psykologi