Omistatko jotain, mitä et haluaisi omistaa?
Kommentit (8)
Yhdestä perintökiinteistöstä pitäisi päästä eroon. En sen takia kuitekaan halunnut luopua koko perinnöstä, joten se tuli nyt riippana mukana.
Olen hyvin pian saava osuuden kesämökistä. Huonokuntoinen, kaukana ja saaressa. Ei sähköjä.
Ehkä kieltäydyn vastaanottamasta.
Kt osake muuttotappio aluella. En pääse siitä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvin pian saava osuuden kesämökistä. Huonokuntoinen, kaukana ja saaressa. Ei sähköjä.
Kuulostaa meidän mökiltä 🤔. Luovu suosiolla osuudestasi. Joku muu saa paikasta ihanan kesäparatiisin, ja kaikki voittavat.
Mua kauhistuttaa jo nyt ajatus äitini ongelmatalosta ja sen kohtalosta tulevaisuudessa. Toivottavasti mut on poistettu testamentista, ja onnistun jotenkin välttymään lakiosastakin. Talo on purkukuntoinen, sijainti järkyttävä ja tontilla on pidetty luvatonta kaatopaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa meidän mökiltä 🤔. Luovu suosiolla osuudestasi. Joku muu saa paikasta ihanan kesäparatiisin, ja kaikki voittavat.
Näin varmaankin teen. Kaksi muuta tulevaa osakasta asuu noin 400 km päässä tuosta kesäparatiisista, joten lähtökohdat ovat huonot. Ongelmia näköpiirissä!
Voin vaikka harkita ko. kesäpaikan omistamista, mutta yksin. Osaomistajaksi en ryhdy.
Huonokuntoisen kesämökin.