Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on jo yli vuoden ajan lomautettu, tehty työttömiä ja aiheutettu konkursseja siksi että sairaaloissa ei jouduttaisi ahtaalle

Vierailija
27.03.2021 |

Tehohoitopaikat eivät ole missään vaiheessa loppuneet mutta työt ovat loppuneet jo yli sadalta tuhannelta ja lisää tulee joka päivä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole rajoitettu tuon takia pelkästään! Tiedätkö, mitä hoitovelka tarkoittaa? Se tarkoittaa sitä, että kun taudin levitessä joudutaan supistamaan kiireetöntä hoitoa, jää kymmeniä tuhansia ihmisiä ilman tarvitsemansa hoitoa. Osan heistä tila pahenee odotuksen aikana, osa jopa kuolee, koska hoito viivästyi. Syöpiä on jäänyt diagnosoimatta yms. Ja tämä kohtalo voi osua vaikka SINUUN tai perheenjäseneesi niin kauan kun koronan annetaan levitä.

Vierailija
22/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikot huusivat hetki sitten että Karjalassa loppuivat tehohoitopaikat. Sitten kävi ilmi, että paikkoja oli kokonaista kuusi kappaletta.

Huonosti on tämän maan asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät voi alkaa sairaanhoitajiksi. Turha kitistä. Ei muuta kuin alaa vaihtamaan.

Ottavatko ne pystymestästä töihin ilman koulutusta?

Kouluun tietenkin ensin! Niin sitä yleensä toimitaan kun vaihdetaan alaa.

Vierailija
24/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehohoitopaikoilla ei pelkästään turvata koronaan sairastuneiden hoitos vaan myös traumapot. sydänpot. vuotopot. jne. Jos läheisesi tai sinä joudut vakavaan onnettomuuteen ja tarvitsette tehohoitoa, niin varmaankin toivot, että paikka löytyy teholta tuolloin.

Vierailija
25/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkkäristä voisivat kyllä pakottaa työttömät työkykyiset töihin tai jos ei työ maistu niin tuet pois. On se kumma kun isoimmissa kaupungeissa ei normaaliin siivoustyöhön tms saada tekijöitä kun työttömät ei yksinkertaisesti jaksa sitä, mieluummin porukka makaa työttömänä kotona saamassa tukia ja haaveilee kivemmasta työstä tai ei edes yritä työllistyä. Muut sitten käy töissä ja maksaa näidenkin elämisen, kyllä on reilua. Jos ei saa mieluista duunia niin silloin otettava vastaan se minkä saa, jatkettava työnhakua ja elättää itse itsensä.

Olen hakenut alkuvuoden aikana 11 eri siivoustyötä, yhdestäkään ei ole kuulunut mitään. Koulutus löytyy kun jossain mielenhäiriössä kävin sen 9kk koulutuksen kun omalla alalla oli työpaikat vähissä ja työkokemustakin on alalta. Ja olen viime vuodet työskennellyt alalla jossa siivoaminen on osa päivän töitä. Työhistoriassa ei ole isompia aukkoja. Ai, niin miinuksena on tietysti se että mä osaan Suomea ja saatan osata lukea TESsiä ja vaatia oikeuksiani.

Vierailija
26/26 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkkäristä voisivat kyllä pakottaa työttömät työkykyiset töihin tai jos ei työ maistu niin tuet pois. On se kumma kun isoimmissa kaupungeissa ei normaaliin siivoustyöhön tms saada tekijöitä kun työttömät ei yksinkertaisesti jaksa sitä, mieluummin porukka makaa työttömänä kotona saamassa tukia ja haaveilee kivemmasta työstä tai ei edes yritä työllistyä. Muut sitten käy töissä ja maksaa näidenkin elämisen, kyllä on reilua. Jos ei saa mieluista duunia niin silloin otettava vastaan se minkä saa, jatkettava työnhakua ja elättää itse itsensä.

Rikkailta vois ottaa rahat pois ja pakottaa siivoamaan lattioita 2€/tunti palkalla. Ja jos kitisevät niin sekin palkka pois. Rikkaille tiedoksi: Te ette ole rikastuneet omalla työllänne vaan se on 99,99 prosenttisesti ulosmitattu köyhien selkänahasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä