Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele jotain tehokasta liftaavaa/antiage kasvohoitoa 41-vuotiaalle! Hoito, ei fillereitä tms.

Vierailija
27.03.2021 |

Moikka!

Mä ajattelin kevään kunniaksi panostaa vähän itseeni ja ottaa jonkin kasvohoidon. Olen 41 ja vaikka olen rypytön niin huomaan kyllä sen parhaimman ja nuorekkaimman terän jo lähteneen. Tarvitsisin kirkastusta, tasoitusta, "sileytystä" ja liftaavuutta. Mikä hoito sopisi?

LED? Mikroneulaus.. mikä? En edes tiedä näistä juuri mitään, joten jos sulla on tietoa ja suosituksia niin kerro vähän.. ja paljonko maksaa? Sarjahoito vai riittääkö kerta?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko asiallisia vastauksia, koska minuakin kiinnostaa.

Vierailija
22/44 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kahdesti hifu-hoidossa ja se napakoittaa ainakin minun ihoani. Huono puoli siinä on, että tulos ei jostain syystä nyt viimeeksi ihan niin pitkään, kuin edellisellä. Nyt pysyi noin puoli vuotta. Tehoaa kaksoisleukaan ja löystyneisiin leukalinjoihin. Muuten minulla on hyvä iho 40+ ikäiseksi. Kaulan iho on huonoimmassa kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftaaminen oli suosittua 80-luvulla.

Vierailija
24/44 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mikä olisi hyvä seerumi, kotona käytettäväksi, nelivitoselle? Suosittele jotain.

Vierailija
25/44 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten kokeilleet kotioloissa käytettävää ultraääni-ihonpuhdistajaa? Sitä kovasti kehutaan, mutta haluaisin kuulla kokemuksia.

Vierailija
26/44 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroneulaus on hyvä. Olen ottanut 4 tai 5 kerran sarjoina. Maksaa yli satasen kerta. Hinta varmaan vaihtelee eri hoitoloissa. Leukalinjaan ym. löytyy kohottavaa ja napakoittavaa liftausta.

Käyn kerran kuussa. Suosittelen.

Vierailija
27/44 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mikä olisi hyvä seerumi, kotona käytettäväksi, nelivitoselle? Suosittele jotain.

The Ordinarylla happokuorinta hyvä 30 % aha 2% bha, lisäksi the buffet seeriumi. Hyväksi todettu myös granactive retinoid. Ei ole hinnalla pilattu. Happojen kanssa vain varovaisesti. Ja suojakerroin 50 aina aurinkoon.

Lisäksi kasvojumppaa joka ilta ja kasvohieronta, siihen sopii esim. tuo retinoid hyvin.

T. 41 eikä löysää ihoa tai ryppyjä vielä näy

Vierailija
28/44 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä kosmetologien hoidoista mitään apua ole, turha tuhlata rahoja niihin.

Ihonhoidossa todistetusti tehokkaita retinoli, c-vitamiini ja aurinkosuoja.

Vierailija
29/44 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemenn*ste.

Vierailija
30/44 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikroneulaus on hyvä. Olen ottanut 4 tai 5 kerran sarjoina. Maksaa yli satasen kerta. Hinta varmaan vaihtelee eri hoitoloissa. Leukalinjaan ym. löytyy kohottavaa ja napakoittavaa liftausta.

Olen 48 ja aina silloin tällöin joku kehuu ulkonäköäni ja sanoo että näytän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta. Omasta mielestäni en näytä nuoremmalta kuin ikätoverini, mutta ihan kivalta kuitenkin.

Ota ensin hifuhoito. Sitten tilaat netistä mikroneulaustelan ja alat neulaamaan sillä ihoasi kerran viikossa tai kerran kuussa, neulojen pituudesta riippuen. Googlettelet dermarolling ja microneedling, ei ole vaikeaa ja säästät satasia. Jos olet rikas etkä ole kiinnostunut säästämisestä menet kosmetologille ja pyydät sitä hoitamaan neulauksen. Seuraavan kerran kun menet lääkäriin käske sen samalla kirjoittaa sinulle Avitcidresepti. Käytä sitä joka ilta elämäsi loppuun asti.

Happohoitoja (Ordinary) voi myös tehdä kotona esim. kerran viikossa ja laita sen jälkeen vaikka Holika Holika kangasnaamio.

Vierailija
31/44 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 48 ja aina silloin tällöin joku kehuu ulkonäköäni ja sanoo että näytän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta. Omasta mielestäni en näytä nuoremmalta kuin ikätoverini, mutta ihan kivalta kuitenkin.

Ota ensin hifuhoito. Sitten tilaat netistä mikroneulaustelan ja alat neulaamaan sillä ihoasi kerran viikossa tai kerran kuussa, neulojen pituudesta riippuen. Googlettelet dermarolling ja microneedling, ei ole vaikeaa ja säästät satasia. Jos olet rikas etkä ole kiinnostunut säästämisestä menet kosmetologille ja pyydät sitä hoitamaan neulauksen. Seuraavan kerran kun menet lääkäriin käske sen samalla kirjoittaa sinulle Avitcidresepti. Käytä sitä joka ilta elämäsi loppuun asti.

Happohoitoja (Ordinary) voi myös tehdä kotona esim. kerran viikossa ja laita sen jälkeen vaikka Holika Holika kangasnaamio.

Tässä oikeasti hyviä neuvoja. Lisätään siihen vielä kasvojumppa.

Vierailija
32/44 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liftaaminen oli suosittua 80-luvulla.

Onko sulla antaa vinkkiä solarium-hoitoihin?

Vierailija
33/44 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja mikroneulausta tai radiofrekvenssihoitoja tai neulaton meso/rf-valohoitoyhdistelmiä.

Vierailija
34/44 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Profilo hoito sairaanhoitajalla. Mesolangat myös. Hyaluronihappo juonteisiin, yleensä vuoden välein kevyt täyttö riittää. Ei ole pysyvää ja lähtee itsestään hiljalleen pois. Eron huomaa heti.

Vierailija
35/44 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien voiteet on liftanneet?

Minne ne liftaa ja saavatko kyytiä?

Vierailija
36/44 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kummallista. Aikuiset ihmiset eikä osata puhua suomea.

Mitkään voiteet eivät LIFTAA.

Se on KOHOTTAVA.

Vierailija
37/44 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihan perusvoide. Nuo hoidot ja kalliit rasvat pilaa vaan ihoa. Syömällä saat terveyttä.

Älkää pilatko kasvojanne hoidattamalla...

Vierailija
38/44 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä kysely VTV:lle, kyllä Tytti tietää.

Ennen vanhaan naiset tekivät kiinteyttävän kasvonaamio kananmunan vaahdotetusta valkuaisesta. Paljonkohan tuo luultavasti halvin ”extreme megamask” olisi maksanut tuossa firmassa? Aivan samalla tavalla vaahdotettu valkuainen toimii nykyäänkin.

Keltuaisten voi sitten sekoittaa huolellisesti shampooseen hiusten iloksi.

Vierailija
39/44 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ihan perusvoide. Nuo hoidot ja kalliit rasvat pilaa vaan ihoa. Syömällä saat terveyttä.

Älkää pilatko kasvojanne hoidattamalla...

Höpö höpö sun kanssas.

Vierailija
40/44 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä kysely VTV:lle, kyllä Tytti tietää.

Ennen vanhaan naiset tekivät kiinteyttävän kasvonaamio kananmunan vaahdotetusta valkuaisesta. Paljonkohan tuo luultavasti halvin ”extreme megamask” olisi maksanut tuossa firmassa? Aivan samalla tavalla vaahdotettu valkuainen toimii nykyäänkin.

Keltuaisten voi sitten sekoittaa huolellisesti shampooseen hiusten iloksi.

Kurkkuviipaleet naamalla on klassikko myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan