Suosittele jotain tehokasta liftaavaa/antiage kasvohoitoa 41-vuotiaalle! Hoito, ei fillereitä tms.
Moikka!
Mä ajattelin kevään kunniaksi panostaa vähän itseeni ja ottaa jonkin kasvohoidon. Olen 41 ja vaikka olen rypytön niin huomaan kyllä sen parhaimman ja nuorekkaimman terän jo lähteneen. Tarvitsisin kirkastusta, tasoitusta, "sileytystä" ja liftaavuutta. Mikä hoito sopisi?
LED? Mikroneulaus.. mikä? En edes tiedä näistä juuri mitään, joten jos sulla on tietoa ja suosituksia niin kerro vähän.. ja paljonko maksaa? Sarjahoito vai riittääkö kerta?
Kommentit (44)
Ei auta kuin täyteaine tai veitsi. Voit tietty kokeilla jotain retinolia (esim. Ordinary) tai jotain C-vitamiiniseerumia (esim. Clinique) mutta eivät nämä auta kuin hetken.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta kuin täyteaine tai veitsi. Voit tietty kokeilla jotain retinolia (esim. Ordinary) tai jotain C-vitamiiniseerumia (esim. Clinique) mutta eivät nämä auta kuin hetken.
En mä ihmeitä odotakaan, eikä mulla ole veitselle töitä.. eikä tule. Haluaisin kuitenkin retinolin ja c-vitamiinin lisäksi jotain tehokkaampaa hoitolajuttua.. Veitsetöntä, eikä fillereitä, botoxia tms.
ap
Onko kukaan käynyt muissa kuin "peruskasvohoidoissa"? Tuollaiset mikroneulaukset ym. esim. kiinnostaisi, että hyödyttääkö? Ja LED-valohoito? Muut vastaavat? Kertokaa! :)
ap
Minua kiinnostaa myös.
Terv.
Pian 40-vuotias
Miksi ei fillereitä tai botoxia? Miten ne eroaa vaikka kestovärjäyksistä?
Vierailija kirjoitti:
No nyt en niitä tarvitse, ei ole tilanne mielestäni sellainen. Haluaisin kasvohoidon, mutta sellaisen, josta olisi oikeasti hetkeksi hyötyä tai joku sarjahoito.
Fillereitä ja botoxia pidän epäluonnollisena enkä aio sellaisia ottaa. Haluan kuitenkin ikääntyä kauniisti, joten kiinnostelee sellaiset hieman tehokkaammat kasvohoidot kuin vain joku hieronta ja ihonpuhdistus. Teen kyllä oman osani ihonhoidossa.. käytän aurinkosuojaa ja näitä retinoleja. Silti haluaisin vielä jotain ekstraa.
Mitä tulee kestovärjäyksiin ja botoxiin, niin toisissa värjätään karvaa, ja väri lähtee pois. Eli mielestäni tätä voi ennemminkin verrata hiustenvärjäykseen eikä fillereihin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt en niitä tarvitse, ei ole tilanne mielestäni sellainen. Haluaisin kasvohoidon, mutta sellaisen, josta olisi oikeasti hetkeksi hyötyä tai joku sarjahoito.
Fillereitä ja botoxia pidän epäluonnollisena enkä aio sellaisia ottaa. Haluan kuitenkin ikääntyä kauniisti, joten kiinnostelee sellaiset hieman tehokkaammat kasvohoidot kuin vain joku hieronta ja ihonpuhdistus. Teen kyllä oman osani ihonhoidossa.. käytän aurinkosuojaa ja näitä retinoleja. Silti haluaisin vielä jotain ekstraa.
Mitä tulee kestovärjäyksiin ja botoxiin, niin toisissa värjätään karvaa, ja väri lähtee pois. Eli mielestäni tätä voi ennemminkin verrata hiustenvärjäykseen eikä fillereihin.
ap
botox poistuu nopeammin kuin värjäys. Sama koskee fillereitä, vaikka ne ovatkin botoxia pidempikestoisia.
Mä oon käynyt happohoidoissa ja mun ihossa ei oo juuri ryppyjä tai ikääntymisen merkkejä. Mut toki voi johtua myös geeneistä. Se on tosin botoxiin verrattuna aika kevyt mut ymmärtääkseni ehkäisee jonkun verran ikääntymisen merkkejä.
puhdistus ja rasva riittää,muu on turhaa.
Oma niksi on apteekin perusvoiteet ja meikkaamisen välttäminen. Niillä ainakin itse oon onnistunut säilyttämään nuoren näköisen ihon. Oon 39 ja 25-vuotiaaksi luullaan. En myöskään tupakoi enkä käytä ollenkaan alkoholia. Oon parikymppisestä asti noudattanut samaa rutiinia, eli meikkiä vain juhliin ja apteekin perusrasvaa illalla naamaan.
Valo lumene hyalronitiiviste. T. Ammattivalittaja
Ketodietti sai mun posket lommoutumaan ja hamsteripussit roikkumaan. Kosmetologilla suosittelen rf ja hifu hoitoja, jos haluaa napakoittaa ihoa.
Lähetä kysely VTV:lle, kyllä Tytti tietää.
Päällään seisonta, käsillä kävely, niitä suositan.