Mua ahdistaa tuo Tinder
Tarttis elämään jotain piristystä eron jälkeen, mutta tuolta ei löydy mitään. Kaikki profiilit päätyy vasemmalle. Ei siellä ole mitään minulle. Missä kaikki komeat tai tavalliset miehet? Ilmeisesti varattuna.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle. En oo tinderissä. Luuserien sovellus. Beetoille jotka ei muuten saa.
T.Alpha38
Voisin vaikka soittaakin :) Nyt korona-aikana ei tapahdu mitään kun ei oikein minnekään voi mennäkään.
On siellä tinderissä varmaankin sellaisia profiileja, joissa paljastetaan itsestä yhtä paljon kuin palstan random nimimerkillä huutelija :D Vai oliko se oikea syy tinder ahdistukseen, että et saa itse siellä tykkäyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle. En oo tinderissä. Luuserien sovellus. Beetoille jotka ei muuten saa.
T.Alpha38
Voisin vaikka soittaakin :) Nyt korona-aikana ei tapahdu mitään kun ei oikein minnekään voi mennäkään.
Taidat tunteakkin minut :) laita viestiä ensin niin tiedän että olet sinä
Vierailija kirjoitti:
On siellä tinderissä varmaankin sellaisia profiileja, joissa paljastetaan itsestä yhtä paljon kuin palstan random nimimerkillä huutelija :D Vai oliko se oikea syy tinder ahdistukseen, että et saa itse siellä tykkäyksiä?
Saan kyllä tykkäyksiä, mutta keskustelut tyssäävät aina jossain vaiheessa. Joku voisi ehkä analysoida miksi näin käy? Pitääkö ehdottaa hetimiten tapaamista, vai miten kannattaisi toimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Alpha38
Joo, laitan heti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Alpha38
Joo, laitan heti
Et oo viel laittanu. Rohkeesti vaan :)
Ilmeisesti muita samoin kokevia ei ole?
Eiköhän se ahdista kaikkia fiksuja ihmisiä. Käy katsomassa jos badoo:sta tai okcupid:ssa löytyisi kiinnostavampaa.
T.Alpha38