Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monestako kellosta joudutte siirtämään viisareita tunnin ns. juhannusta kohti huomenna?

Vierailija
27.03.2021 |

Laskin äsken seinäkellot mukaan lukien rannekellojen kera, niin 5:stä kellosta. Mieheni hoitelee nyt noi seinäkellot, koska mulla on toisessa käsivarressa kiputila, kiertäjäkalvon tulehdus ilmeisestikin tai tiedäppä tuota vielä?????
Puhelimissa ja tietokoneilla kääntyy itsestään, kivaa, kun ei niitä tartte rassata.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta herätyskellosta.

Vierailija
22/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirsin jo kaksi seinäkelloa sekä mikron ja uunin kellot. Auton kello on pysyvässä kesäajassa. Muut siirtyy automaattisesti,

En ole nähnytkään mikroa, jossa on viisarikello. Jonkin uunin ole nähnyt, mutta sekin oli aika vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittiön ja auton kellon joudun siirtämään. Muut kellot jätin jo syksyllä kesäaikaan joten nyt ei enää tarvitse tehdä tunnin korjausta niihin. Pääsi näin helpommalla.

Aika harvassa autossa on viisarikello.

Miksei muka digitaalikelloja tarvitsisi siirtää? Mun autossa ainakin pitää kun se ei ole netissä.

Vierailija
24/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittiön ja auton kellon joudun siirtämään. Muut kellot jätin jo syksyllä kesäaikaan joten nyt ei enää tarvitse tehdä tunnin korjausta niihin. Pääsi näin helpommalla.

Miksei muka digitaalikelloja tarvitsisi siirtää? Mun autossa ainakin pitää kun se ei ole netissä.

Varmaan pitääkin siirtää, mutta kun kysyttiin:

"Monestako kellosta joudutte siirtämään viisareita tunnin ns. juhannusta kohti huomenna?"

Vierailija
25/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Monestako kellosta joudutte siirtämään viisareita tunnin ns. juhannusta kohti huomenna?"

Ai tää ei ollutkaan metafora. Olisi voitu selventää asiaa heti alussa.

Vierailija
26/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikro uuni

Vierailija
27/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikro uuni

Ei sielläkään ole viisareita.

Vierailija
28/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksasta. Yksi rannekello ja herätyskello, muut seinäkelloja.

Vierailija
29/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiön kello ja uunien kellot. Autojen kellot. Ilmastointilaite pitää tarkistaa, en ole varma siirtyykö siinä automaattisesti.

Kaikissa muissa kelloissa toimii automatiikka.

Tosiaan unohdin ton auton, jota ei tarvitse nykyisestä melko uudesta autosta siirtääkään, siirtyy automaattisesti.

Ap.

Vierailija
30/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön seinäkellosta.

Vierailija
31/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D:D  Heh, höllää pikkumaisuuttasi

Vierailija
32/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tää ei ollutkaan metafora. Olisi voitu selventää asiaa heti alussa.

Kannattaa lukea ne kysymykset. Ja ymmärtää myös.

Vierailija
33/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D:D  Heh, höllää pikkumaisuuttasi

Ei ole lainkaan pikkumaista vastata siihen, mitä kysytään. Sen sijaan, että vastaa kysytyn aiheen vierestä.

Vierailija
34/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kelloja joka puolella. 12 kellon aika pitää muuttaa ja lisäksi töissä kahden kellon.

Kotona siis 4 seinäkelloa, 2 rannekelloa, 3 kelloradiota, vessan ja työpöydän pienet matkavekkarit ja lisäksi mikron. Auton kellosta en ole ihan varma, koska ostin auton viime syksynä, mutta oletan, että siitäkin täytyy vaihtaa. Puhelimet ja tietokoneet siirtyvät itsekseen.

Vierailija
35/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siirtäisi ollenkaan jos mulla semmosia kelloja olisi. Antaisin olla pysyvästi normaaliajassa.

Vierailija
36/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kelloja joka puolella. 12 kellon aika pitää muuttaa ja lisäksi töissä kahden kellon.

Kotona siis 4 seinäkelloa, 2 rannekelloa, 3 kelloradiota, vessan ja työpöydän pienet matkavekkarit ja lisäksi mikron. Auton kellosta en ole ihan varma, koska ostin auton viime syksynä, mutta oletan, että siitäkin täytyy vaihtaa. Puhelimet ja tietokoneet siirtyvät itsekseen.

Viisarinäyttöiset kelloradiot on todella harvinaisia. Noista muista en sano mitään.

Vierailija
37/38 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on varmasti ennätys kellojen määrässä. Jokaisessa huoneessa on seinäkello, on myös pöytäkelloja, makuuhuoneessa molemmilla omat herätyskellot ja parhaassa huoneessa näin ollen neljä kelloa. Kaikki em. yhteensä kotonamme 21 kpl. Tämän lisäksi minun ja miehen rannekellot, lieden kello ja pihasaunan, sekä autotallin ja kesäkeittiön kellot, sekä auton kello = 28 kelloa, jotka pitää kääntää tunnilla kohti juhannusta. Onneksi kännykät ja pöytätietokone sentään vaihtavat itse aikansa oikeaan.

Vierailija
38/38 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 2 viisarikelloa, yksi olo/makuuhuoneen seinällä ja toinen eteisessä ilmoitustaulun päällä. Tämä jälkimmäinen on pikkuvekkari, josta viisareita ei pysty siirtämään, koska se nuppi on rikki. Ratkaisin ongelman ottamalla pariston pois. Pitää muistaa laittaa paristo takaisin sitten, kun kello taas näyttää oikeata aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi