Tämä Suurmestarihan onkin ihan hauska
Vaikka aina samat naamat joka ohjelmassa, niin monta kertaa olen jo ääneen nauranut. Positiivinen yllätys!
Kommentit (27)
Menehän mtv3 botti menemään. Ei ketään kiinnosta joku suurmestari kun neloselta tulee selviytyjät.
Vierailija kirjoitti:
Menehän mtv3 botti menemään. Ei ketään kiinnosta joku suurmestari kun neloselta tulee selviytyjät.
Katson ne Ruudusta myöhemmin 👍
Se mainos "suurministeri" on paljon hauskempi kuin itse ohjelma.
Tämä tuli jo joskus viime vuonna, mutta kausi jäi kesken. Yllättävän vähälle huomiolle jäi silloin.
Mäkin tykkäsin - Kiti Kokkosen ihana nauru on niin tarttuva ja Miika oli just hyvä valinta tuohon ohjelmaan. Hirviniemen kyllä olisi voinut korvata jollain muulla, se on niiiiin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuli jo joskus viime vuonna, mutta kausi jäi kesken. Yllättävän vähälle huomiolle jäi silloin.
Loput jaksot näytettiin myöhemmin, eli kyllä koko kausi tuli.
Miika Nousiainen ❤ kerrankin mukana kameran edessä muussakin ohjelmassa kuin niissä pääskysaaren vetämissä itseääntoistavissa paneeleissa.
Myös muut vakkarit oli ihan hauskoja. Piristävä formaatti!
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkäsin - Kiti Kokkosen ihana nauru on niin tarttuva ja Miika oli just hyvä valinta tuohon ohjelmaan. Hirviniemen kyllä olisi voinut korvata jollain muulla, se on niiiiin nähty.
Paitsi Aki soitti Olavi Uusivirralle ja se oli kiva yllätys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loput jaksot näytettiin myöhemmin, eli kyllä koko kausi tuli.
Aijaa, no sitten vaan missasin ne. Kiitos tiedosta, löytyisköhän ne jostain?
Miksi Aku Hirviniemen suoritus hylättiin kaktuksen kuljetuksessa?
Laatu parani heti kun ei ole duudsonia!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Aku Hirviniemen suoritus hylättiin kaktuksen kuljetuksessa?
Käytti samaa muovia useamman kerran, repi sen paloihin. Säännöt on vähän tulkinnanvaraiset, mielestäni suoritusta ei ois tuosta syystä pitänyt hylätä.
Pitäisi antaa myös tosiaan kolmoskanavalle mahdollisuus. Yleensä en katso ollenkaan sitä kanavaa. Yhden jakson tätä olen nähnyt ja yllätyin todella positiivisesti. Tänään en muistanut katsoa.
Ihana Pilvi :)