Suoraan sanottuna himoitsen päästä Ruotsinlaivalle!
Tekee hemmetisti mieli päästä vanhalle kunnon risteilylle. Ikävä sitä junttimeininkiä, sitä vaivattomuutta.. tax-free, buffet ja sitten yökerhoon katsomaan joku esitys ja hörppimään kaljaa ja lopuksi hyttiin köllöttämään. Mutta näinköhän sekään enää koskaan on samanlaista, vaikka tämä korona tästä väistyisikin.. siellä mennään maskit naamalla ja buffetissa desinfioidaan käsiä joka annoksen välissä ja ihmisiä pitää väistellä :(
Kommentit (49)
Miten joku voi mennä katsomaan niitä esityksiä! Yökerhoon en jalallani astu!
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhia.
Vierailija kirjoitti:
No onhan ne mitä on, mutta tavallaan se kuuluu asiaan. Kun menen laivalle, tiedän mitä siellä on tarjolla ja se on ihan fine minulle :) Eihän ne buffetin eväätkään kummoisia ole, mutta se nyt on se juttu. Vähän lihaa ja punaviiniä, loppuun jätskiä kermavaahdolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan ne mitä on, mutta tavallaan se kuuluu asiaan. Kun menen laivalle, tiedän mitä siellä on tarjolla ja se on ihan fine minulle :) Eihän ne buffetin eväätkään kummoisia ole, mutta se nyt on se juttu. Vähän lihaa ja punaviiniä, loppuun jätskiä kermavaahdolla!
eikös sitä sanota että "hulluilla on halavat huvit"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös sitä sanota että "hulluilla on halavat huvit"
Saattaahan tuo olla! Laivalla on omiensa joukossa.
Mäkin huomasin kaipaavani risteilyjä - ihanan nostalgista! Ja buffetin tarjonnasta oon aina tykännyt. Pahimpaan puutteeseen voi katsoa m/s Romanticaa😁🛳️💃🥂
Laivojen yökerhoissa oli aina kiva tunnelma ja tosi mukava istua rauhassa iltaa <3
Minä ainakin lähden Tukholman- risteilylle heti kun pääsee! On jo pitkään tehnyt mieli, en ole käynyt vuosiin.
Mua ei ne yökerhot ja biletykset kiinnosta, mutta ois ihanaa mennä laivalle, syödä buffassa ja nautiskella isosta sviitistä, poreammeesta, lukea kirjaa ja katsella leffoja jne. Siis käydä syömässä, ostoksilla ja lopun ajan nyhjätä isossa hytissä. Mutta ne sviitit on aivan tajuttoman kalliita! Luulin että edes nyt koronan aikaan niitä ois myyty edullisesti mut ei.
Rakastan teitä.
T. laivaduunari (lomautettu)
Mun kans tekisi mieli mennä risteilylle. Itse asiassa minulla on varattuna Turku-Tukholma 23h risteily 10.4., mutta tuskin lähden sinne, jos rajoitukset jatkuvat. Siirrän sen sitten kesälle.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ne yökerhot ja biletykset kiinnosta, mutta ois ihanaa mennä laivalle, syödä buffassa ja nautiskella isosta sviitistä, poreammeesta, lukea kirjaa ja katsella leffoja jne. Siis käydä syömässä, ostoksilla ja lopun ajan nyhjätä isossa hytissä. Mutta ne sviitit on aivan tajuttoman kalliita! Luulin että edes nyt koronan aikaan niitä ois myyty edullisesti mut ei.
Myyty edullisesti kun suurin osa laivoista makaa rannassa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan teitä.
T. laivaduunari (lomautettu)
Minäkin teitä! Teette tajuttoman hyvää duunia, kertaakaan ei ole ollut valittamista minkään suhteen risteilyllä.
Porauslauttojahan ne ovat, jos tiedätte, mitä tarkoitan?
M33
Vierailija kirjoitti:
M33
No mutta eikös sekin ole pääsääntöisesti mukava asia.
Ai panemaan tuntemattomia? 🥺
Kilttis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
No mutta eikös sekin ole pääsääntöisesti mukava asia.
Toki, kiva saada, kiva antaa.
Aion varata talveksi perinteisen Päivä Tukholmassa-risteilyn. Jos talvella ei ole tilanne parempi, siirrän suosiolla vaikka seuraavalle kesälle. Mutta perumaan en enää ala. Mieli tekisi varata joku Commodore-hytti, mutta ehkä jätän ne rikkaammille.
Vierailija kirjoitti:
M33
Ajat ovat muuttuneet. Pora kannattaa jättää kotiin, turhaa kannat mukana.
Siistiä, hiljaista ja steriiliä on laivoilla nyt. Jos entisaikaa kaipaat, niin ei toteudu vielä.