Saako karanteenissa liikkua julkisilla paikoilla jos on maski?
En ole karanteenissa, mutta mietin koska itse ainakaan 2 vkoa sisällä monestakaan syystä.
Ja asun sitä paitsi yksin..
Kommentit (24)
Voi käydä parkkipaikalla ottamassa 5uihin jos pitää maskin päällä. Pi11ua ei voi antaa koska maskipakko.
Ihmiset tosiaan uskovat tähän huijaukseen ja noudattavat mielivaltaisia "sääntöjä".
Vierailija kirjoitti:
Koronakruunu päähän, virologin päähän, lääkärin päähän, ja tehohoitajan päähän. Se on kaunis, ja siihen on vuoron perään kaiverrettu koronavirus ja maski, ja injektioruisku ja hengityskoneen putki.
Rajoitus.
Ympäri.
Se on ikuisesti.
Aurinko kimaltaa siinä. Se laskeutuu hänen päähänsä. Se on hänen. Se ymäröi hänet!
It is Forever!
Ja kun hänet haudataan hän saa mukaansa pakkauksen puhtaita maskeja. Lasken ne hänen arkulleen. Vaimoni vieressä laskee arkulle injektioruiskun. Poikani ojentaa hengityskoneen putken. Seisomme rinnakkain on aika jättää jäähyväiset. Kunnioittava kumarrus, ja sitten minusta on kuin siihen olisi laskeutunut kruunu siihen valkealle arkulle.
Se on siinä, ja me sen sijaan lähdemme muualle....
Sitten arkku sukeltaa kuumuuteen, vai oliko se vain AURINKO.
Me olemme muualla, mutta hänellä on ikuinen kruunu! Hengitysputki, maskipakkaus ja injektioruisku. Se on hänen päässään, ja arkussaan.
Ja sitten arkku katosi kuumuuteen.
Minä näin sen!
Me olemme muualla, mutta hänellä on ikuinen kruunu! Hengitysputki, maskipakkaus ja injektioruisku. Se on hänen päässään, ja arkussaan.
Ja sitten arkku katosi kuumuuteen. Joka on "ikuisen; täydelisen suusta"
Minä näin sen! Eilen. Nyt sitä ei enää näy, se katosi.
Mutta siellä on.....
There is also two pools of water.....
I have done what is perfect, I have destroyed what is imperfect.....
There two pools of water....I saw that with my eye....
Mun siskolle oli karanteeniin asetettaessa jäljittäjä sanonut, että edes kerrostalon rappukäytävään ei ole hyvä mennä, kun siellä voi olla muita ihmisiä. 🙄