Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku >40v >2 lapsen äiti oikeasti löytänyt uuden kumppanin?

Vierailija
27.03.2021 |

Ja jos, niin miten ja mistä?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voi löytää. Peili ja vaaka kertoo todennäköisyyden.

Vierailija
22/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön timolle ja lähi idän oleskelu lupa onkijoille tuollaiset naiset ovat kovassa huudossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen. Löysin netin deittipalstalta. Myös yksi kollega olisi ollut kiinnostunut, eli olisin siis mahdollisesti voinut löytää työn paristakin.

Vierailija
24/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen. Löysin netin deittipalstalta. Myös yksi kollega olisi ollut kiinnostunut, eli olisin siis mahdollisesti voinut löytää työn paristakin.

Mikä palsta?

Vierailija
25/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on itsestään huolta pitävä ja hyvä itsetunto ja pari jo aikuista lasta, niin saa hätistää innokkaimpia...

Mutta kun on tosiaan se itsetunto eikä enää lastensaantistressiä ja muutenkin onnellinen tilanne niin mitäpä minä niillä miehillä.

Halusin sanoa, ettei seuransaanti ole iästä kiinni eikä lastenkaan määrästä. Lapset kasvaa..

Mutta kukapa ihanaan tilanteeseensa ottaisi riskiä että mies olisikin joku mustasukkainen kyylä tai ”huolehtimisen” avulla kaitseva.

Niin, seksin perässä ne varmaan on. Mutta etkö kaipaa kumppania jakamaan asioita?

En ole tuo, jolta kysyit, mutta itse en oikeastaan kaipaa kumppania jakamaan asioita. Kun on lapset, niin on kotona seuraa ja perheellä omat kuviot. Ja itse kaipaan suhteelta juuri seksiä ja mukavaa yhdessäoloa, mutta en niinkään sitä arjen jakamista. En halua muuttaa yhteen. Ja nainen olen, 40+

Vierailija
26/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä palsta?

OkCupid

Vierailija
27/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä palsta?

iskuri

Vierailija
28/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä itse ainakaan kahden vieraan lapsen äidille mitään käyttöä keksisi.

Ei sitten...

terkuin: Meghan Fox

Hah, en ole se jolle vastasit mutta mulle ei kelpaisi yksinhuoltaja paitsi satunnaispanoksi. Ihan sama millainen missi olisi.

Vierailija
29/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just yksi tuttu seitsemän lapsen äiti löysi itselleen kymmenen vuotta nuoremman miehen. Kaikki on mahdollista.

Vierailija
30/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. tule lähikauppaan, tavataan siellä. t:M42

Vierailija
31/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä itse ainakaan kahden vieraan lapsen äidille mitään käyttöä keksisi.

Ei sitten...

terkuin: Meghan Fox

Hah, en ole se jolle vastasit mutta mulle ei kelpaisi yksinhuoltaja paitsi satunnaispanoksi. Ihan sama millainen missi olisi.

Se nyt ei ole yhdeltäkään naiselta pois jos hän ei saa miestä joka ei häntä halua. Ja sehän on nähty moneen kertaan, että tällä palstalla viihtyvät juuri kaltaisesi. Siksi emme koskaan näe täällä kommentteja, joissa kerrotaan kuinka mies rakastui naiseen, jolla on lapsia. He eivät palstaile ja itselleni se on vain ja ainoastaan plussa. Oma kumppanini on sitä mieltä että minunkaan ei kannattaisi lukea näitä juttuja :) Hänhän siis rakastui minuun, vaikka minulla on lapsia edellisestä liitosta. En kylläkään ole yksinhuoltaja, mutta tälle palstalle tyypilliseen tapaan varmaan tarkoitit yksinhuoltajalla yleensä ottaen äitiä.

Vierailija
32/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita Romanssi.fi

Vierailija
33/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. tule lähikauppaan, tavataan siellä. t:M42

Melkein lähdin. Jostain oudosta syystä tuli hyvä mieli tästä. Kuin olisi melkein mahdollista oikeasti tavata joku :)

Vierailija
34/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sivustot Cupid, iskuri, Romanssi. Oikeita? Missä oikeasti järkeä, ei mikään Tinder-meininki?

Vierailija
35/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaisi kunhan:

1. Nainen on perusnätti

2. Nainen on älykäs

3. Nainen on kinky

4. Nainen ei ole yh

5. Nainen ei halua muuttaa yhtään

6. Naiselle kelpaa se että nähdään vain vuoroviikoin ainakin seuraavat 10 vuotta

T 2 lapsen vuoroviikkoiskä joka ei aio pahoinpidellä lapsiaan millään uusperhehelvetillä

Vierailija
36/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HappyPancake, E-kontakti vai Eliittikumppani?

Vierailija
37/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Nainen on perusnätti

2. Nainen on älykäs

3. Nainen on kinky

4. Nainen ei ole yh

6. Naiselle kelpaa se että nähdään vain vuoroviikoin ainakin seuraavat 10 vuotta

T 2 lapsen vuoroviikkoiskä joka ei aio pahoinpidellä lapsiaan millään uusperhehelvetillä

6/6 check. Tai riippuu mikä on kinky...

Mutta missäs tällaisiin voi törmätä?

Vierailija
38/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Nainen on perusnätti

2. Nainen on älykäs

3. Nainen on kinky

4. Nainen ei ole yh

Kaupassa, lenkillä, baareissa jos ne joskus vielä aukeavat, ehkä työpaikalla (itse olen kyllä ollut yli vuoden 100% etänä), jne. Olen kyllä ihan tyytyväinen nykyiseen kuvioon enkä etsi aktiivisesti seuraa. Ehkä sieltä tinderistä tjms. löytää aktiivisempia etsijöitä?

Vierailija
39/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Nainen on perusnätti

2. Nainen on älykäs

3. Nainen on kinky

4. Nainen ei ole yh

Kaupassa, lenkillä, baareissa jos ne joskus vielä aukeavat, ehkä työpaikalla (itse olen kyllä ollut yli vuoden 100% etänä), jne. Olen kyllä ihan tyytyväinen nykyiseen kuvioon enkä etsi aktiivisesti seuraa. Ehkä sieltä tinderistä tjms. löytää aktiivisempia etsijöitä?

Niin. Ei kyllä kiinnosta tinderit tms. Ehkä en itsekään ole niin aktiivinen etsijä. Tuli vain heikko hetki...

Vierailija
40/50 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HappyPancake, E-kontakti vai Eliittikumppani?

Happy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi