Viisikossa Dick, Anne ja Leo ovat sisäoppilaitoksessa ja melkein joka loma serkkunsa luona, milloin näkevät vanhempiaan?
Siis mitä ihmettä, onko tuohon aikaan ollut Isossa-Brtianniassa yleistäkin, että sysätään lapset muiden huostaan ja itse reissataan? En lapsena kirjoja lukiessa älynnytkään, kuinka surullinen perhe on kyseessä. Nykyään puututtaisi rankalla kädellä tuollaiseen. Serkkukin selvä ongelmatapaus, ei ollut koulussakaan käynyt ennen serkkujensa tapaamista.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista edelleen brittien yläluokassa, vaikka lapset eivät olisi edes sisäoppilaitoksessa niin nannyt ne kasvattaa, ei vanhemmilla ole aikaa eikä mielenkiintoa.
T: Briteissä asuva
Tämä on niin totta, mun on jo vuosia tehnyt mieli alkaa pitää aiheesta sellaista gossip girl henkistä paljastusblogia. Mutta joutuisin kyllä omien sosiaalisten ympyröitteni hyljeksimäksi jos jäisin kiinni.
T: toinen Briteissä asuva yläluokkaisen tuttavapiirin omaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista edelleen brittien yläluokassa, vaikka lapset eivät olisi edes sisäoppilaitoksessa niin nannyt ne kasvattaa, ei vanhemmilla ole aikaa eikä mielenkiintoa.
T: Briteissä asuva
Tämä on niin totta, mun on jo vuosia tehnyt mieli alkaa pitää aiheesta sellaista gossip girl henkistä paljastusblogia. Mutta joutuisin kyllä omien sosiaalisten ympyröitteni hyljeksimäksi jos jäisin kiinni.
T: toinen Briteissä asuva yläluokkaisen tuttavapiirin omaava.
Aloita! Tätä olisi kiinnostava lukea.
Brittienglannistahan tässä olikin kysymys.