Aivan naurettavaa ajojahtia Tytti Iso-Viikaria kohtaan. Sinä olisit tehnyt samoin, jos olisit pystynyt.
Voi sinua pienisieluista. Saman olisit tehnyt, jos olisit pystynyt. Ja vielä enemmän olisit yrittänyt hyötyä, ties vaikka penskasi parturit kampaamot olisit maksattanut yhteiskunnalla. Varmasti olisit matkustanut täysin hyödyttömissä kissanristiäisissä ja maksattanut tarjoilut yhteiskunnalla. Vaan etpä siihen pysty. Ja sekös sinua kalvaa. Voi pikkuista. Annapa pissan tulla.
Kommentit (86)
Niin olisinkin! Ulkonäköpaineet ovat nykyaikana ihan liian kovat. Naisjohtajan on oltava myös kaunis. Mulla ei tosin Raili Hulkkisen meikkaus olis riittänyt!
Höpö höpö. Pitää olla ihan omanlaisensa ihminen, että tuollaiseen edes pystyy.
Näitähän on ministeriöissä näitä juuri aloittajan tavalla ajattelevia.
Ulkonäkö on nykyään liian tärkeä asia! Kaikki naiset haluavat olla instakauniita, eikä kohta enää julkisuudessa näy tavallisia harmaahiirulaisia. Miksi keski-ikäisen naisen täytyy näyttää kolmekymppiseltä? Ennen instaa oli helpompaa.
Ehkä. Ei kaikilla ole varaa moiseen ylellisyyteen. Ei edes johtajan palkoilla.
huom. se on TÄMÄ Tytti Yli-Viikari.
Ap pöllii työpaikaltaan lyijykynät ja klemmarit!
En olisi.
En nimittäin tarvitse hiusmuotoilupalveluja koska olen kalju.
Hoitaahan levy-yhtiökin naismuusikoiden stailauskulut.
Olisin tilannut kampaajan ja meikkaajan sinne kuvauksiin mukaan. Ehkä stylistinkin. Niin että kaikki kuvattavat saisivat käyttää heitä, jotta saadaan hyvät kuvat.
Mutta omat kauneudenhoitojutut olisin maksanut omasta pussista.
Vierailija kirjoitti:
Niin olisinkin! Ulkonäköpaineet ovat nykyaikana ihan liian kovat. Naisjohtajan on oltava myös kaunis. Mulla ei tosin Raili Hulkkisen meikkaus olis riittänyt!
Ei riitä Tytilläkään.
Suomen valtionhallinnon tarkastuksen kannalta on ehdottoman tärkeää yhteistyö Bhutanin kanssa :D :D
En tekisi ainakaan niin, että tietäisin tulevan joskus helposti julki.
Eikö noilla misseillä ja muilla ole jotenkin niin, että kun mainostavat epäsuorasti jotain tuotetta tai palvelua niin saavat ilmaiseksi.
Julkisuuden henkilön, (no en tie onko tää Tytti niin julkkis) luulisi myös saavan kampauksen ja meikin ilmaiseksi ihan siitä hyvästä kun käyttää Hulkkoskan ym. palveluja.
Tosiasiassa palkka ja muut edut ovat jo niin hyvät, että maksaisin itse.
Luulisin niin, en tiedä kun en ole ollut noiden housuissa.
Tämän pitäisi ehdottomasti kuulua jokaisen johtajan etuihin. On yrityksen etu, jos johtoryhmä on mahdollisimman edustava. Itse Tytin pomona ymmärtäisin asian ja maksaisin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän pitäisi ehdottomasti kuulua jokaisen johtajan etuihin. On yrityksen etu, jos johtoryhmä on mahdollisimman edustava. Itse Tytin pomona ymmärtäisin asian ja maksaisin kyllä.
Tätä varten on palkka.
No ei kyllä olisi, kyllä noilla palkoilla on varaa maksaa itse kaikesta.
Kaikista oudoimman tästä jutusta tekee juuri se että kyseessä on valtion tarkastusvirasto tai mikä lie.
Pukki kaalimaan vartijana.